چرا کشور نیوزلند؟

مطالب زیادی درباره شرایط گرفتن اقامت نیوزلند، یا شرایط آب و هوایی و جغرافیایی نیوزلند وجود دارد. اما شاید برایتان سوال باشد که اصلا چرا باید به نیوزلند بروید و حتی در این کشور زندگی کنید؟‌ به طور کلی می‌توان گفت نیوزلند سرزمین زیبایی‌های طبیعی، مردم خون‌گرم، و یک لایف‌استایل بسیار ریلکس و آرامش بخش است. علاوه بر مناظر طبیعی بسیار زیبا، نیوزلند همچنین به فرهنگ جذاب و غنی خود، غذاهای جذابش، و سیستم بهداشتی پزشکی عالی خود شناخته شده است. نیوزلند به شما اجازه داشتن لایف‌استایلی را می‌دهد که در جاهای دیگر نمی‌توان آن را یافت. سرعت زندگی در نیوزلند کمی کم‌تر از جاهای دیگر است که به شما اجازه می‌دهد تعادل بهتری بین زندگی کاری و شخصی خود داشته باشید. مردم نیوزلند صمیمی و خون‌گرم هستند و این یعنی شما مشکل خاصی در پیدا کردن دوست‌های جدید نخواهید داشت و احساس غربت نخواهید کرد. اقتصاد قوی این کشور و نرخ پایین جرم و جنایت در آن باعث می‌شود تبدیل به جایی ایده‌آل برای زندگی شود. البته که هر کشوری مشکلات خود را دارد که در مقاله مزایا و معایب زندگی در نیوزلند به این موارد پرداخته‌ایم. در ادامه، دلایل این که نیوزلند جایی مناسب برای سفر و همچنین زندگی است می‌آوریم. با ما همراه باشید.

  • مناظر و طبیعت جذاب

تعجبی ندارد که فیلم‌هایی که صحنه‌های بسیار جذاب بصری داشتند (از جمله هابیت، ارباب حلقه‌ها و نارنیا) در کشور نیوزلند ضبط شده‌اند. نیوزلند کشوری دارای مناظر بشدت جذاب و نفس‌گیر است و لازم است از شمال تا جنوب این کشور سفر کنید تا قدر زیبایی‌های بی‌نظیر آن را بدانید و درکش کنید. تنوع مناظر طبیعی در نیوزلند و حیات وحش آن بسیار بالاست.

  • کیفیت بالای زندگی 

نیوزلند همیشه در لیست کشورهایی با کیفیت بالای زندگی جز بالاترین‌هاست و بی‌دلیل هم نیست. از جذابیت محیط زیست در این کشور گرفته تا سیستم بهداشت، و همچنین کیفیت تحصیل در نیوزلند و کار در نیوزلند. امنیت بالای مالی و جانی در این کشور و آرامشی که بر آن حاکم است، همگی از دلایل کیفیت بالای زندگی در آن هستند.

  • مردم خون‌گرم و صمیمی 

از آنجایی که نسبت به جمعیتش، نیوزلند سرزمینی کوچک به شمار می‌رود، مردم آن ویژگی خاصی دارند. خون‌گرم و دوستانه بودن رفتار اکثر افرادی که در نیوزلند با آنها روبرو می‌شوید، ظاهرا یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های شخصیتی آنهاست. این که با افراد کنار بیایید و روابط خوب و دوستانه‌ای داشته باشید یکی از بخش‌های مهم زندگی به شمار می‌رود و مردم نیوزلند این موضوع را برای شما راحت می‌کنند.

  • کشوری خانوادگی، مناسب برای بزرگ کردن بچه‌ها 

یک فضای شاد و آرام، سیستم مناسب آموزشی به همراه امکانات مورد نیاز و گاها حتی بیشتر از آن، کشور نیوزلند را به محلی ایده‌آل برای بزرگ کردن بچه‌ها و سپری کردن یک کودکی جذاب تبدیل می‌کنند.

  • فرصت‌های شغلی عالی – مهارتهای شما مورد نیاز خواهند بود 

با این که فضای کاری نیوزلند بسیار رقابتی است، اما اگر واقعا در کار خود خوب باشید و مهارت کافی داشته باشید، می‌توانید در این کشور کار خوب با مزایا و حقوق عالی پیدا کنید. رشته‌های مختلفی در این کشور مورد نیاز هستند، از بازرگانی و مهندسی گرفته، تا امور مالی و شغل‌های پزشکی و بهداشت و همچنین مشاغلی در حوزه آموزش. حتی می‌توانید برای اقامت از طریق نیروی متخصص در نیوزلند نیز اقدام کنید.

  • جامعه رو به پیشرفت و پیشتاز 

نیوزلند در بسیار حیطه‌های مختلف پیشرو است. چه سیاست و بهداشت، و چه آموزش و مباحث زیست‌محیطی. از مواردی که نیوزلند اولین بار آنها در جهان به شمار می‌رود می‌توان به حق رای زنان، روز کاری ۸ ساعته، فتح قله اورست، اولین بانجی جامپینگ، و اولین نماینده مجلسی که مرخصی بارداری گرفت اشاره کرد. هدف فعلی کشور نیوزلند نیز تبدیل شدن به کشوری است که از ۱۰۰٪ انرژی تجدیدپذیر استفاده می‌کند.

  • نیوزلند، کشوری که آینده دارد 

با توجه به اقتصاد باثبات، اداره‌ی دولتی قوی، و سیاست‌های پیشتاز و نوآورانه، نیوزلند آینده‌ی بسیار روشنی در مقابل خود دارد. کشور نیوزلند همینطور که تابحال در زمینه استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و مباحث زیست‌محیطی پایدار پیشرو بوده، در ادامه نیز قصد دارد آینده سبز و بهتری بوجود بیاورد.

  • خدمات و امکانات رفاهی عالی 

هیچ شکی در این که خدمات و امکانات رفاهی کشور نیوزلند یکی از بهترین نمونه‌ها در جهان به شمار می‌رود نیست. البته نیوزلند همیشه در حال اصلاح و بهبود این خدمات و امکانات است. نکته‌ای که شاید قابل توجه باشد این است که حمل و نقل در نیوزلند کمی گران است و این یکی از مشکلات این کشور به شمار می‌رود.

دلایل بسیار زیاد دیگری می‌توان در دفاع از بازدید از و حتی زندگی در کشور نیوزلند آورد: از جمله غذای عالی، هوای پاک، چند فرهنگی بودن، هوای آفتابی بیشتر، سواحل آرام و زیبا و ورزش‌های هیجانی و آبی مختلف، فرهنگ جذاب مائوری و هزار ویک چیز دیگر. با این حال انتخاب شما به شرایط فردی شما نیز بستگی دارد. ما توصیه می کنیم در صورتی که می‌خواهید برای مهاجرت و اقامت و به شکل کلی زندگی در نیوزلند اقدام کنید حتما با افراد حرفه‌ای مشورت کنید. مجموعه بین‌المللی تراست گلوبال با کارکنان مجرب و متخصص می‌تواند با بهترین هزینه‌ها و بالاترین سرعت و نتیجه کارهای شما را پیگیری و حل و فصل کند. برای تماس با ما از بخش تماس با ما اقدام فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: