یکی از کشور هایی که مقصد خیلی از آدم ها است کشور آلمان است و برای اینکار گرفتن ویزای آلمان نیاز می باشد، اما مشکلی که در مورد درخواست های زیاد پناهندگی این کشور وجود دارد باعث شده است که به سختی بتوان از تهران وقت سفارت آلمان گرفت و امید داشت که نتیجه موفقیت آمیز خواهد بود. بعضا شما برای اینکه نوبت سفارت تان برسد باید تا 12 ماه صبر کنید بخاطر همه ی این موارد هست که ما بر آن شدیم که در این مقاله دو تا مساله را برای شما توضیح دهیم بلکه به شما برای گرفتن ویزای آلمان کمک کرده باشیم.

  • گرفتن ویزای آلمان از طریق کشور ترکیه
  • گرفتن ویزای آلمان با شهروندی ترکیه

گرفتن ویزای آلمان آینده ی شما را تغییر خواهد داد!

درباره ی کشور آلمان

کشور آلمان در حال حاضر کلیدی ترین عضو اتحادیه اروپاست و هر ساله میزبان تعداد زیادی از مهاجرین می باشد. آلمان کشوری است در غرب قاره اروپا که همسایگان آن را از شمال دانمارک، دریای شمال و دریای بالتیک، از غرب فرانسه، از جنوب سوئیس و اتریش، و از شرق لهستان و چک تشکیل داده اند. مساحت آلمان ۳۵۷.۱۲۱ کیلومتر مربع است و حدوداً کمی کوچکتر از مجموع مساحت استان ‌های کرمان و سیستان و بلوچستان است.

شهر های آلمان

یک نکته مهم درباره مردم کشور آلمان

مردم آلمان مردمی بسیار قانون مند هستند و این حقیقت درباره آنها وجود دارد. اگر با کسی در آلمان قرار می ‌گذارید بسیار حواس خود را جمع کنید. مخصوصاً اگر قرار کاری دارید. لباس نامرتب یا تأخیر در رسیدن به محل قرار، تقریباً اعتماد به شما را از بین خواهد برد. ضمناً اگر با خانمی قرار داشتید، اجازه دهید اول او بنشیند. هرگز آرنج خود را روی میز قرار ندهید، اما بهتر است دستان تان روی میز باشد و اگر غذا میل کردید در انتها چنگال و چاقو خود را در کنار هم جفت کنید. دست دادن محکم و باوقار به هنگام شروع دیدار و خداحافظی بسیار مهم است.

اقتصاد آلمان از قوی ترین ها

اقتصاد آلمان دارای نیروی کار مجربی بوده و موجودی سرمایه در آن بسیار بالا است. سطح پایین فساد و سطح بالای نوآوری در این کشور باعث شده است که آلمان بی اندازه برای سرمایه گذاری و کار مناسب باشد و از مابقی کشورهای اروپایی شرایط بسیار بهتری را داشته باشد. این سطح از توانایی اقتصادی باعث شده که تصمیم گیری ‌های مالی بزرگ در اروپا، توسط آلمان اتخاذ شود و شرایط مابقی کشورهای حوزه شینگن نیز وابستگی شدیدی به این کشور داشته باشد. از بین ۵۰۰ شرکت بزرگ دنیا ۳۷ شرکت در این کشور بوده و از این رو آلمان کشور مهمی در دنیا از لحاظ علم و فناوری محسوب می‌شود. پس اگر یک زندگی رویایی را در ذهن خود می پرورانید باید بدانید اول قدم گرفتن ویزای آلمان است.

با گرفتن ویزای آلمان مطمئن باشید بیکار نخواهید ماند!

با اینکه نرخ بیکاری در آلمان زیر ۷% است ولی همیشه کمبود نیروی کار در آلمان احساس می‌شود. حتی هم اکنون نیز با وجود اضافه شدن مهاجران به این کشور، در پست ‌های مهمتر کمبود نیروی کار وجود دارد. البته بیکاری در روستاهای آلمان هنوز هم یکی از مشکلات اساسی برای دولت به شمار می ‌رود.

گرفتن ویزای آلمان از طریق کشور ترکیه

به علت مشکلات متعددی از جمله درخواست های زیاد و طولانی شدن صف نوبت سفارت، ریجکت شدن زیاد پرونده ها، شایعات در مورد فروش نوبت سفارت و حساسیت ویژه ای که در مورد سفارت آلمان در تهران است، برای ایرانیان در ایران خیلی سخت شده گرفتن ویزای آلمان؛ به همین دلیل شما عزیزان می توانید بعد شش ماه حضور در ترکیه اقدام به درخواست ویزا آلمان از سفارت کنید، از مزایای اینکار می توان به خلوت بودن صف سفارت آلمان و شانس بالای گرفتن ویزای آلمان اشاره کرد.

شرایط گرفتن ویزای جاب سیکر آلمان

  • داشتن مدرک حداقل لیسانس (این مدرک باید به تایید ZAB برسد) در نظر داشته باشید که مدرک فنی حرفه ای به تنهایی مورد قبول نیست.
  • داشتن حداقل 2 سال سابقه کاری (سابقه مرتبط با رشته تحصیلی و بیمه تامین اجتماعی )
  • تسلط کافی به زبان آلمانی (حداقل سطح A2 ) و یا تسط کافی به زبان انگلیسی ( حداقل IELTS 5.5 ) اگر مدرک زبان هم نداشته باشید اما تسلط کافی را داشته باشید امکان گرفتن ویزا وجود دارد.

خدمات تراست گلوبال در زمینه گرفتن ویزای آلمان (ویزای جاب سیکر آلمان)

  1. ترانسفر فرودگاهی در ترکیه
  2. دریافت کارت اقامت ترکیه
  3. اقامت 6 ماهه در پانسیون ترکیه
  4. آموزش زبان در حد استاندارد مورد نیاز ویزا / سه ماه
  5. ثبت نام در آموزشگاه زبان رسمی گوته جهت آزمون و دریافت مدرک / یک مرتبه
  6. دریافت وقت سفارت آلمان
  7. نوشتن انگیزه نامه طبق توانایی های شغلی
  8. نوشتن CV مطابق استاندارد های کشور آلمان
  9. بررسی نهایی و چک کردن مدارک
  10. آماده کردن شخصی برای مصاحبه سفارت
  11. دریافت ویزا جستجو کار
  12. تایید آخرین مدرک تحصیلی از آنابین (ZAB)

خدمات تراست گلوبال در زمینه گرفتن ویزای آلمان (ویزای تحصیلی آلمان)

  1. ترانسفر فرودگاهی در استانبول
  2. دریافت کارت اقامت ترکیه
  3. اقامت 6 ماهه در پانسیون ترکیه
  4. آموزش زبان در حد استاندارد مورد نیاز / سه ماه
  5. ثبت نام در آموزشگاه رسمی گوته جهت آزمون و دریافت مدرک / یک مرتبه
  6. اپلای 5 دانشگاه معتبر
  7. دریافت پذیرش
  8. دریافت وقت سفارت آلمان
  9. نوشتن انگیزه نامه طبق انتخاب رشته تحصیلی
  10. نوشتن CV مطابق با استاندارد های کشور آلمان
  11. تکمیل فرم های مربوطه
  12. بررسی نهایی و چک کردن مدارک
  13. دریافت ویزا

گرفتن ویزای آلمان با شهروندی ترکیه

شما اگر پاسپورت ترکیه را دارید راه برای شما بسیار هموار است و اصلا برای گرفتن ویزای آلمان نباید نگران باشید تنها لازم است دعوت نامه ای رسمی یا غیر رسمی داشته باشید و با مدارکی تملک مالی خود را ثابت کنید، تملک مالی شما می تواند از طریق سند خانه، حساب بانکی و یا حتی فیش حقوقی ثابت شود.

گرفتن ویزای آلمان از طریق ترکیه

چقدر زمان می برد برای گرفتن ویزای آلمان از ترکیه ؟

معمولا بین دو تا ده روز کاری زمان می برد تا جواب درخواست شما اعلام شود.

نکته ای مهم در مورد گرفتن ویزای آلمان

با توجه به قانون‌ مند بودن مردمان و دولت کشور آلمان، ارائه کامل مدارک، حضور به موقع در هنگام وقت سفارت و ظاهر مرتب و آراسته می‌ تواند کمک به سزای در اخذ ویزای این کشور به شما بکند.

ریجکت شدن ویزای آلمان

رایج ترین علت رد شدن ویزای آلمان، عدم اعتماد افسران ویزای این کشور به بازگشت متقاضیان به کشور مادری خود می ‌باشد. پس از این مورد، رایج ترین دلایل ریجکت ویزای آلمان به شرح زیر می ‌باشد:

  •     عدم اعتماد افسران ویزای آلمان به بازگشت متقاضی
  •     سوء پیشینه کیفری و یا حقوقی در گذشته و یا حال
  •     ارائه مدارک غیر واقعی و یا دروغین
  •     ارائه پاسپورت آسیب دیده و یا نا معتبر
  •     ارائه بیمه مسافرتی نا معتبر

رفع ریجکت ویزای آلمان و اعتراض به رد شدن آن

باید بدانید که اگر در راه گرفتن ویزای آلمان ریجکت شدید، رفع ریجکت ویزای آلمان وجود ندارد. شما ۹ ماه پس از تاریخ ریجکتی، با برطرف کردن مشکلات و نواقص پرونده خود می‌ توانید دوباره اقدام کنید. اعتراض به رد شدن ویزای آلمان به این شکل است که شما باید یک نامه به زبان آلمانی در قالب ایمیل برای افسران ویزا ارسال کنید. برای اعتراض به ریجکت ویزای آلمان، از ۱ روز تا ۱ ماه و برای اعتراض به دیگر انواع ویزای آلمان، از ۱ روز تا ۱ سال پس از مدت زمان ریجکت فرصت دارید اقدام کنید. جواب اعتراض به رد شدن ویزای آلمان ۴۰ روز کاری بعد ارسال می‌شود.

برای گرفتن ویزای آلمان از طریق کشور ترکیه همین الان اقدام کنید

شما می توانید همین الان با ما ارتباط برقرار کنید و مراحل روند گرفتن ویزای آلمان را شروع کنید و مطمئن باشید که از طریق کشور ترکیه در مدتی کوتاه و راهی امن به نتیجه مطلوب خود دست پیدا می کنید.