افرادی که قصد مهاجرت به کشور گرنادا را دارند، یکی از سوالات بسیار مهمی که همواره مطرح می کنند این است که بهترین راه مهاجرت به گرنادا چیست و به منظور مهاجرت به این کشور باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

به منظور بررسی این مسئله بسیار مهم در این مطلب قصد داریم تا شما را با روش های مهاجرت به گرنادا آشنا کرده و در رابطه با آن توضیحات جامع و کاملی را ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا به بررسی این مسئله بسیار مهم پرداخته و در رابطه با مهاجرت به گرنادا صحبت کنیم.

 

مهاجرت به گرنادا

معرفی کشور گرنادا

در بخش اول پیش از آن که بخواهیم شما را با روش های مهاجرت به گرنادا آشنا کنیم، بهتر است تا نگاهی به این کشور انداخته و در رابطه با آن اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. به منظور بررسی این کشور باید گفت که کشور گرنادا شامل سه جزیره گرنادا، کاریکایو و پتیت مارتینیک است که این سه جزیره کوچک در نهایت کشور گرنادا را به وجود می آورند.

این کشور یکی از مناطق خوش آب و هوا و خاصی است که همواره در طول تاریخ و به دلیل شرایط و موقعیت جغرافیایی خود تحت استعمار کشورهای مختلف بوده و تاریخ پر فراز و نشیبی را تجربه کرده است. در ابتدا فرانسوی ها به عنوان یکی از کشورهای قدرتمند آن دوران اقدام به استعمار این منطقه کردند و پس از آن انگلیسی ها وارد این جزیره شده و آن را به مستمره خود اضافه کردند.

در حال حاضر نیز این کشور جز مستعمرات بریتانیا بوده و پایتخت آن شهر سنت جورج است. از نظر موقعیت مکانی کشور گرنادا در دریای کارائیب واقع شده است و بین دو کشور ترینیداد و توباگو و سنت وینسنت و گرنادین قرار دارد. از دیگر همسایه های این کشور می توان به ونزوئلا و باربادوس نیز اشاره کرد.

 

طبیعت کشور گرنادا

علت رشد مهاجرت به گرنادا

یکی از سوالات بسیار مهمی که همواره افراد مطرح می کنند این است که چرا امروزه مهاجرت به گرنادا اهمیت و رشد بسیار زیادی پیدا کرده است و چه ویژگی باعث شده تا این کشور محبوبیت بسیاری در بین مهاجران به دست بیاورد.

از مهم ترین پارامترهایی که باعث این اتفاق شده می توان به اعتبار بالای پاسپورت این کشور اشاره کرد. این مسئله باعث شده تا بسیاری از افراد علاقه مند به مهاجرت به گرنادا شوند. از نظر رتبه بندی جهانی پاسپورت گرنادا در رده 29 جهان قرار دارد همین مسئله باعث شده تا شما با گرفتن پاسپورت گرنادا بتوانید به ۹۶ کشور جهان بدون نیاز به ویزا سفر کنید. همین ارزش بالا پاسپورت این کشور است که امروز سبب گشته تا بسیاری از افراد علاقه مند به مهاجرت به گرنادا شده و این کشور را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند.

روش های مهاجرت به گرنادا و اخذ پاسپورت

پس از آن که شما را با کشور زیبایی گرنادا آشنا کردیم، ممکن است این سوال بسیار مهم برای شما که از چه روش هایی می توان اقدام به اخذ پاسپورت گرنادا کرد و تبدیل به شهروند این کشور شد. به منظور بررسی این مسئله بسیار مهم باید گفت که شما می توانید از چندین طریق مختلف اقدام به مهاجرت به گرنادا کنید. اگر بخواهیم شما را با این روش ها آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

شرایط مهاجرت به گرنادا

مهاجرت از طریق کار

یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید اقدام به مهاجرت به گرنادا کنید، پیدا کردن شغل در این کشور است. البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که بر اساس آمارهای منتشر شده نرخ بیکاری در کشور گرنادا بالا بوده است و همین مسئله باعث می شود تا تنها افراد متخصص و اشخاصی که مهارت بالایی دارند بتوانند اقدام به پیدا کردن شغل در این کشور کنند.

به همین دلیل بسیاری از افرادی که مهارت بسیار زیادی دارند ترجیح می دهند تا به جای این که از طریق شغل اقدام به مهاجرت به گرنادا کنند، به سراغ کشورهای دیگر بروند.

با این حال اگر شما علاقه مند هستید تا به کشور گرنادا مهاجرت کنید، پیشنهاد ما این است که حتماً وضعیت بازار و کسب و کارهای این کشور را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و با توجه به شرایط این کشور مهارت های شغلی مختلفی را به دست بیاورید تا پس از مهاجرت به کشور گرنادا را از طریق شغل با مشکل بیکاری مواجه نشوید.

مهاجرت از طریق تحصیل

از دیگر روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید اقدام به مهاجرت به گرنادا کنید، می توان به تحصیل در این کشور اشاره کرد. در واقع علاقه مندان به مهاجرت به این کشور باید به این مسئله بسیار مهم توجه داشته باشند که بزرگترین و اصلی ترین دانشگاه گرنادا، دانشگاه سنت جورج است.

این دانشگاه در رشته پزشکی به عنوان یکی از بهترین دانشگاه های جهان به حساب می آید اما به دلیل شرایط خاص این دانشگاه هزینه تحصیل در دانشگاه سن جورج بسیار بالا است.

افرادی که قصد دارند تا از طریق تحصیل اقدام به مهاجرت به گرنادا کنند می توانند درخواست اپلای کردن خود را به دانشگاه سنت جورج فرستاده و با گرفتن موافقت از این دانشگاه اقدام به مهاجرت به کشور گرنادا کنند.

 

شرایط اخذ شهروندی گرنادا

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

امروزه بسیاری از کشورها تلاش می کنند تا فضای قابل قبولی برای سرمایه گذاری خارجی را به وجود بیاورند. کشور گرنادا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دولت این کشور با وضع قوانین مختلف تلاش کرده تا فضای مناسبی برای ورود سرمایه گذاران خارجی ایجاد کند.

دولت کشور گرنادا با ارائه پاسپورت به افراد سرمایه گذار اقدام به تشویق سرمایه گذاران خارجی کرده است. اگر شما نیز قصد دارد تا به سراغ کشور گرنادا رفته و تابعیت این کشور را به دست بیاورید، یکی از روش هایی که می توانید به سراغ آن بروید سرمایه گذاری در گرنادا است.

البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قوانین مربوط به اخذ تابعیت از طریق سرمایه گذاری در گرنادا ممکن است در طی زمان تغییرات مختلفی کند، به همین دلیل پیشنهاد ما این است که از مشاوران خبره در حوزه مهاجرت کمک گرفته و به صورت کامل قوانین مربوط به مهاجرت به گرنادا از طریق سرمایه گذاری را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید تا با آگاهی کامل نسبت به قوانین این کشور مراحل مربوط به اخذ اقامت گرنادا را طی کرده و از طریق سرمایه گذاری پاسپورت این کشور را به دست بیاورید.

مهاجرت از طریق ازدواج

از دیگر روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید اقدام به مهاجرت به گرنادا کنید، ازدواج کردن با یک فردی است که شهروندی این کشور را دارد. در واقع دولت گرنادا این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید با ازدواج کردن با یک فرد گرنادایی و ارائه مدارک مربوطه پاسپورت این کشور را به دست آورده و تبدیل به شهروند کشور گرنادا شوید.

البته مسئله مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که از آن جایی که بسیاری از افراد برای اخذ تابعیت کشور گرنادا اقدام به فریب مردم این کشور کرده و با فریب دولت توانستند از طریق قانون ازدواج در این کشور تابعیت به دست بیاورند، دولت این کشور قوانین خاصی را برای اخذ تابعیت از طریق ازدواج در نظر گرفته است.

در واقع شما به منظور گرفتن تابعیت گرنادا لازم است تا مدارک زیر را جمع آوری کرده و آن را به اداره مهاجرت این کشور ارائه دهید تا در نهایت با طی کردن مراحل قانونی فرایند اخذ پاسپورت شما طی شده و بتوانید از طریق ازدواج تابعیت گرنادا را به دست بیاورید.

مسئله مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که فارغ از این که شما یک فرد گرنادایی هستید یا خیر، این کشور قانونی دارد که در صورت تولد یک فرزند در خاک گرنادا به آن بچه تابعیت گرنادایی داده می شود. این مسئله نیز یکی دیگر از قوانین مهمی است که به منظور بررسی شرایط مهاجرت به گرنادا باید به آن توجه داشته باشید.

 

ساحل در گرنادا

شرایط اخذ پاسپورت کشور گرنادا

مسئله مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به منظور اخذ پاسپورت گرنادا لازم است تا شرایط و پیش نیازهای خاصی داشته باشید. در صورتی که هر یک از این شرایط را نداشته باشید کل فرآیند اخذ پاسپورت شما با مشکلات جدی مواجه می شود. به همین دلیل لازم است تا به این مسئله بسیار مهم توجه بسیار زیادی داشته باشید. اگر بخواهیم شما را با شرایط اخذ پاسپورت گرنادا آشنا کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرد باید حداقل ۲۱ سال سن داشته باشد.
  • فرزندان درخواست کننده باید مجرد و حداکثر ۳۰ سال سن داشته باشند.
  • فرد نباید هیچ گونه سابقه کیفری داشته باشد.
  • انجام یک سری معاینات پزشکی ضروری است.
  • امکان اخذ اقامت برای همسر فرد و والدین بالای ۵۵ سال متقاضی نیز وجود دارد.

با داشتن این پیش نیازها شما می توانید در نهایت به راحتی اقدام به مهاجرت به کشور گرنادا کرده و پاسپورت این کشور را بدست بیاورید.

انتخاب روش مناسب برای مهاجرت به گرنادا

پس از آن که شما را با روش های مختلف مهاجرت به گرنادا آشنا کردیم، ممکن است این سوال بسیار مهم برای تان مطرح شود که کدام یک از این روش ها گزینه مناسبی به منظور مهاجرت به این کشور است؟

به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت که همه افراد می توانند با استفاده از روش های مختلف به کشور گرنادا مهاجرت کنند اما مسئله مهم این است که شما باید روش مناسبی را انتخاب کرده و با بررسی شرایط خود اقدام به انتخاب روش مناسب برای مهاجرت به گرنادا کنید.

به منظور بررسی این مسئله باید گفت که به عنوان مثال اگر شما دارای مهارت های شغلی بسیار زیادی هستید بی شک مهاجرت به گرنادا از طریق پیدا کردن کار یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. از سوی دیگر اگر شما سرمایه بسیار زیادی دارید، می توانید از طریق سرمایه گذاری در گرنادا اقدام به مهاجرت به این کشور کنید.

در واقع پیشنهاد ما این است که حتماً شرایط خود را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و قوانین مربوط به مهاجرت به گرنادا را از روش های مختلف نیز بررسی کنید تا در نهایت بتوانید به سراغ یک گزینه مناسب رفته و به بهترین شکل ممکن اقدام به مهاجرت به کشور گرنادا کنید.

 

زندگی در گرنادا

مهاجرت به گرنادا با کمک مشاورین

امروزه موسسات بسیار زیادی در حوزه کمک به افراد برای مهاجرت فعالیت می کنند. نکته مهم این است که هر یک از این موسسات امکانی را فراهم کرده اند تا شما بتوانید به راحتی به سراغ کشورهای مورد نظر خود رفته و اقدام به مهاجرت به هر یک از این کشورها کنید.

در همین راستا پیشنهاد ما این است که اگر تا به حال تجربه مهاجرت به یک کشور را ندارید و قصد دارید تا بدون هیچ چالش خاصی در سریع ترین زمان ممکن اقدام به مهاجرت به کشور گرنادا کنید، بهتر است تا به سراغ یک تیم مشاوره خبره و متخصص رفته و از آن ها بخواهید تا با شرح وضعیت مهاجرت به کشور گرنادا برای شما و بررسی شرایط تان یک روش مناسب برای مهاجرت به این کشور زیبا را برای تان انتخاب کرده و به شما این امکان را بدهد تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به مهاجرت به کشور گرنادا کنید.

توجه به این نکته بسیار مهم به شما این امکان را می دهد تا در سریعترین زمان ممکن و بدون چالش خاصی بتوانید به کشور گرنادا مهاجرت کرده و در این کشور زندگی کنید.