سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا چیست؟2021

کشور استرالیا یکی از کشورهای مهاجر پذیر است و به دلیل شرایط خاص خود از نظر جمعیت، فضایی در این کشور به وجود آمده تا افراد بتوانند به راحتی اقدام به مهاجرت به استرالیا کرده و در این کشور ساکن شوند.

البته در سال های اخیر به دلیل حجم بسیار زیاد مهاجرین، دولت استرالیا تمام تلاش خود را کرده تا تنها افراد خبره و متخصص را به عنوان مهاجر بپذیرد و از ورود سایر افراد جلوگیری کند.

به همین دلیل اگر قصد دارید تا اقدام به مهاجرت به استرالیا کنید، لازم است تا به سراغ روش های قانونی رفته و از طریق مراحل قانونی روند مهاجرت به استرالیا را طی کنید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا به بررسی کشور استرالیا پرداخته و در رابطه با روش های مهاجرت به این کشور توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا در رابطه با مهاجرت به استرالیا صحبت کنیم.

مهاجرت به کشور استرالیا

معرفی کشور استرالیا

در بخش اول در راستای بررسی و معرفی کشور استرالیا باید گفت این کشور در قاره اقیانوسيه واقع شده است. و پایتخت آن کانبرا بوده اما بزرگترین شهر استرالیا سیدنی نام دارد. این کشور زبان رسمی نداشته و دو زبان انگلیسی و استرالیایی در آن رایج است. همچنین نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که نوع حکومت استرالیا پادشاهی مشروطه پارلمانی است.

به منظور معرفی این کشور باید گفت که مساحت استرالیا ۷ میلیون و ۶۹۲ هزار و ۲۴ کیلومتر مربع بوده و از نظر وسعت استرالیا به عنوان ششمین کشور دنیا شناخته می شود. از سوی دیگر اما نکته مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که از نظر جمعیت بر اساس آخرین سر شماری صورت گرفته جمعیت کشور استرالیا نزدیک به ۲۶ میلیون نفر است و در واقع می توان گفت که از نظر تراکم جمعیت این کشور به عنوان یکی از کم تراکم ترین کشور های دنیا به حساب می آید.

این مسئله باعث شده تا دولت استرالیا همواره به دنبال جذب مهاجر باشد و قوانین مختلفی را برای جذب مهاجرین در نظر بگیرد. از سوی دیگر فضای شغلی فوق العاده ای در این کشور وجود دارد و همین موضوع سبب گشته تا امروزه افراد بسیار زیادی استرالیا را به عنوان محل زندگی خود انتخاب کرده و به سراغ این منطقه بیایند و در استرالیا ساکن شوند.

روش های مهاجرت به استرالیا

پس از بررسی کشور استرالیا اگر بخواهیم شما را با کشور زیبای استرالیا آشنا کنیم، باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که امروزه روش های مختلفی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد و شما می توانید از هر یک از این روش ها به منظور مهاجرت به استرالیا استفاده کنید. در همین راستا اگر بخواهید شما را با روش های مختلف برای مهاجرت به استرالیا آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پول کشور استرالیا

مهاجرت کاری به استرالیا

یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید از طریق آن اقدام به مهاجرت به استرالیا کنید، پیدا کردن شغل در این کشور است. موضوع مهم این است که امروزه شاهد فضاهای شغلی مختلفی در کشور استرالیا هستیم و همین مسئله باعث شده تا افرادی که مهارت کافی دارند، بتوانند به راحتی در این کشور شغل پیدا کرده و کسب درآمد کنند.

این مسئله باعث شده تا شرایط مهاجرت کاری به استرالیا بسیار مساعد باشد و نرخ بیکاری در این کشور نیز در پایین ترین حد خود قرار بگیرد. البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به منظور مهاجرت کاری به استرالیا لازم است تا مهارت های خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید و بتوانید دعوتنامه برای مهاجرت کاری به استرالیا دریافت کنید.

پیشنهاد ما این است که به منظور مهاجرت کاری به استرالیا حتما با موسسات فعال در حوزه مشورت کرده تا با آگاهی کامل نسبت به قوانین کشور اقدام به مهاجرت به کشور زیبای استرالیا کنید و بتوانید در این کشور شغل مناسبی پیدا کنید.

مهاجرت تحصیلی به استرالیا

یکی دیگر از روش هایی که به شما کمک می کند تا به سراغ کشور استرالیا آمده و به این کشور مهاجرت کنید از طریق کسب قبولی در دانشگاه های استرالیا است. به صورت کلی سیستم آموزشی استرالیا جز سیستم های رده بالا در دنیا به حساب می آید و امروزه افراد بسیار زیادی تلاش می کنند تا در دانشگاه های این کشور قبول شوند.

سریع ترین راه مهاجرت به استرالیا چیست؟

در همین راستا پیشنهاد ما این است که اگر در حال تحصیل هستید و جز افراد نخبه در رشته خود هستید، می توانید بدون مشکل و به راحتی اقدام به اخذ مهاجرت تحصیلی به استرالیا کنید، چرا که با تحصیل در دانشگاه های این کشور هم می توانید مدارکی با ارزش و اعتبار بالا را دریافت کرده و از سوی دیگر پس از اتمام دوره تحصیلی خود برای پیدا کردن شغل در کشور استرالیا و مهاجرت دائم به این کشور اقدام کنید. در صورتی که بخواهیم شما را با برترین دانشگاه های استرالیا آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دانشگاه ملی استرالیا
  • دانشگاه سیدنی
  • دانشگاه ملبورن
  • دانشگاه سوث ولز
  • دانشگاه کوئینزلند
  • دانشگاه موناش
  • دانشگاه وسترن استرالیا
  • دانشگاه آدلاید
  • دانشگاه تکنولوژی سیدنی
  • دانشگاه ولونگونگ

شما می توانید به راحتی در دوره های آموزشی مختلف در دانشگاه های استرالیا ثبت نام کرده و ویزای تحصیلی این کشور را بدست بیاورید. البته پس از اتمام ویزای تحصیلی خود و پایان دوره آموزشی لازم است تا سریعاً برای پیدا کردن شغل در استرالیا اقدام کنید تا بتوانید اقامت دائم این کشور را اخذ کنید.

مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه گذاری

یکی از روش هایی که امروزه در کشورهای مختلف به منظور جذب سرمایه گذاران خارجی از آن استفاده می شود، اعطای ویزا و اقامت به سرمایه گذاران است.

موضوع مهم این است که کشور استرالیا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دولت این کشور تلاش کرده تا قانونی برای جذب سرمایه گذاران خارجی به وجود بیاورد. بر اساس قانون این کشور اگر فردی اقدام به سرمایه گذاری در استرالیا کند، می تواند به این کشور مهاجرت کرده و در کشور استرالیا زندگی کند.

البته از آن جایی که افراد بسیار زیادی از این روش به منظور مهاجرت به استرالیا استفاده کرده اند، دولت این کشور در سال های اخیر قوانین مختلفی را برای این روش مهاجرت در نظر گرفته است.

بر اساس آخرین قوانین استرالیا شما باید در طی دوره های مشخصی اقدام به کسب درآمد و داشتن گردش مالی قابل قبولی در استرالیا کنید. در حقیقت شما تنها زمانی می توانید از طریق سرمایه گذاری در استرالیا اقامت این کشور را به دست بیاورید که کسب و کارهای مناسبی را در استرالیا راه اندازی کرده و به گردش مالی قابل توجهی دست پیدا کنید.

در صورتی که سرمایه کافی دارید، پیشنهاد ما این است که به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای مهاجرت به سراغ سرمایه گذاری در استرالیا بروید و از این طریق اقدام به مهاجرت به این کشور کنید. مسئله دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که پیش از هر اقدامی حتما با موسسات فعال در حوزه مهاجرت مشورت کنید و با آگاهی کامل نسبت به قوانین کشور استرالیا برای سرمایه گذاری در کشور اقدام کنید.

جاذبه های طبیعی کشور استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

یکی دیگر از روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید از طریق آن اقدام به مهاجرت به استرالیا کنید، ازدواج با یک فرد استرالیایی است.

در واقع اگر شما با یک شهروند استرالیایی ازدواج کنید، قادر خواهید بود تا اقامت موقت این کشور را به دست بیاورید. البته مسئله مهم این است که این قرارداد به شکل سالیانه تمدید می شود و با گذشت چند سال می توانید برای اخذ اقامت دائم استرالیا درخواست دهید.

از سوی دیگر باید به این مسئله بسیار مهم اشاره کنیم که به دلیل آن که در سال های اخیر افراد بسیار زیادی با فریب دولت استرالیا تلاش کردند تا از این طریق اقامت این کشور را اخذ کنند، دولت استرالیا تمام تلاش خود را کرده تا قوانین مختلفی برای مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج را در نظر بگیرد و به همین دلیل لازم است تا با آگاهی کامل نسبت به قوانین کشور اقدام به ازدواج با یک فرد استرالیایی کنید.

در همین راستا یکی از موضوعات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر یک زوج تابعیت استرالیایی نداشته باشند و فرزند خود را در این کشور به دنیا بیاورند، فرزندشان تابعیت استرالیا را دریافت نخواهید کرد و در واقع به منظور اخذ تابعیت برای فرزند لازم است تا حداقل پدر و یا مادر فرزند تابعیت این کشور را داشته باشد تا فرزندش بتواند تبدیل به شهروند استرالیا شود.

مهاجرت از طریق پناهندگی به استرالیا

یکی دیگر از روش هایی که می توانید از طریق آن اقدام به مهاجرت به استرالیا کنید، دریافت پناهندگی این کشور است. در واقع اگر شما بتوانید اثبات کنید که امکان زندگی در کشور خود را ندارید و زندگی کردن در خاک خودتان خطرات جانی مختلفی برای تان دارد، قادر خواهید بود تا اقدام به اخذ تابعیت استرالیا کنید.

البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که مهاجرت از طریق پناهندگی خطرات بسیار زیادی برای شما خواهد داشت و به همین دلیل به هیچ شخصی پیشنهاد نمی دهیم تا به منظور اخذ تابعیت و شهروندی یک کشور اقدام به پناهندگی کنید.

متاسفانه در سال های اخیر خبرهای بسیار زیادی از استرالیا به گوش می رسد که دولت این کشور رفتار مناسبی با پناه جویان ندارد و همین مسئله باعث شده تا تنها افراد کمی به منظور مهاجرت به استرالیا به سراغ روش پناهندگی بروند.

همین مسئله باعث شده تا امروزه هیچ یک از موسسات فعال در حوزه مهاجرت اقدام به ارائه خدمات مربوط به پناهندگی نکنند و تنها افرادی که هیچ راهی برای مهاجرت ندارند و امکان زندگی در خاک خودش را نیز نخواهند داشت به سراغ روش مهاجرت از طریق پناهندگی بروند.

البته پیشنهاد ما این است که پیش از آن که روش مهاجرت را انتخاب کنید، حتماً به سراغ موسسات فعال در حوزه مهاجرت رفته و شرایط خود را به صورت کامل به آن ها بگویید. مطمئن باشید که این موسسات می توانند متناسب با وضعیت و شرایط شما روش مناسبی برای مهاجرت به استرالیا را پیشنهاد دهند و شما می توانید بدون آن که بخواهید اقدام به ثبت درخواست پناهندگی کنید، به کشور استرالیا مهاجرت کرده و تابعیت این کشور را دریافت کنید.

مهاجرت به استرالیا - شهر سیدنی

بهترین روش برای مهاجرت به استرالیا

پس از بررسی روش های مختلف مهاجرت به استرالیا ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که به منظور مهاجرت به این کشور بهتر است تا به سراغ چه روشی بروید؟

به منظور پاسخ به این سوال بسیار مهم باید گفت که متناسب با شرایط هر فرد هر یک از این روش ها گزینه مناسبی برای مهاجرت به استرالیا است و به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا به سراغ این کشور رفته و به استرالیا مهاجرت کنید، حتماً شرایط خود را به صورت کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

انجام این کار به شما کمک می کند تا با آگاهی کامل نسبت به وضعیت خود بتوانید یک روش مناسب را انتخاب کرده و بدون هیچ مشکل خاصی به کشور استرالیا مهاجرت کنید. در این بین موسسات فعال در حوزه مهاجرت بهترین مشاور برای شما هستند و می توانند گزینه های مختلفی برای مهاجرت را پیش روی شما قرار دهند و به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتماً از این مشاورین کمک گرفته و اطلاعات خود را برای مهاجرت به کشور استرالیا به طرز چشمگیری افزایش دهید و یک روش مناسب و سریع برای مهاجرت را انتخاب کنید.

موسسه حقوقی و مهاجرتی تراست گلوبال با تجربه کافی در این زمینه آماده راهنمایی شما در این مسیر است، شما می‌توانید از طریق لینک زیر فرم ارزیابی رایگان مهاجرت با پر نمایید تا شرایط شما بررسی شود و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: