faland

مهاجرت به فنلاند و دریافت اقامت فنلاند 2021

فنلاند یکی از کشورهای اروپایی است که افراد بسیار زیادی علاقه مند به مهاجرت به این منطقه بوده و تلاش می کنند تا اقدام به سفر به این کشور زیبا و خاص کنند. در همین راستا یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می شود این است که به منظور مهاجرت به فنلاند باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟ پس با ما همراه باشید تا در این مطلب نگاهی به مهاجرت به کشور فنلاند انداخته و در رابطه با این کشور توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این موضوع صحبت کنیم.

*در نظر داشته باشید که به علت مشکلاتی که شیوع ویروس کرونا ایجاد کرده است، بازه زمانی هایی که در این مقاله به آنها اشاره شده است ممکن است دستخوش تغییراتی شده باشد، بدین منظور اگر قصد اقدام برای دریافت اقامت فنلاند دارید با ما تماس بگیرید تا بازه زمانی که برای کیس شما ممکن است طول بکشد را با توجه به قوانین همان روز خدمت شما اعلام کنیم.

faland

معرفی کشور فنلاند

اگر بخواهیم نگاهی به کشور فنلاند انداخته و در رابطه با این کشور توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم باید گفته فنلاند کشوری در شمال اروپا است که در حدود ۵.۴ میلیون نفر جمعیت دارد، مسئله بسیار مهم این است که پایتخت این کشور هلسینکی است که حدود 5 میلیون نفر جمعیت داشته و به عنوان یکی از پرجمعیت ترین شهرهای کشور فنلاند شناخته می شود.

از نظر موقعیت جغرافیایی فنلاند از شمال با کشور نروژ، از شرق با روسیه و از غرب با سوئد مرز داشته و شما می توانید به راحتی پس از مهاجرت به این کشور به سراغ کشورهای اطراف آن رفته و از این کشورها نیز دیدن کنید.

مسئله دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که ارز کشور فنلاند یورو بوده و در این کشور دو زبان فنلاندی و سوئدی به رسمیت شناخته شده اند و مردم کشور فنلاند به این دو زبان صحبت می کنند.

مزایای مهاجرت به فنلاند

افرادی که قصد مهاجرت به کشور فنلاند را دارند، یکی از سوالات مهمی که مطرح می کنند این است که مزایای مهاجرت به این کشور چه بوده و چرا باید از بین کشورهای مختلف به سراغ فنلاند برویم. اگر بخواهیم شما را با مزایای مهاجرت به کشور فنلاند آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیبایی و جذابیت طبیعی کشور فنلاند

یکی از مهم ترین مزایای مهاجرت به کشور فنلاند، زیبایی فوق العاده این کشور از نظر طبیعی است. مسئله بسیار مهمی که در رابطه با فنلاند باید به آن توجه داشته باشید این است که این کشور دارای مناظره فوق العاده زیبا و کم نظیر بوده و همین مسئله باعث شده تا فنلاند از نظر موقعیت جغرافیایی و زیبایی های طبیعی به عنوان یکی از بهترین کشورهای دنیا شناخته شود.

به منظور بررسی کشور فنلاند باید گفت که ۸۰ درصد این کشور با جنگل و دریا پوشانده شده است و همین مسئله باعث شده تا آن را بتوان یکی از خاص ترین و زیباترین کشورهای دنیا نامید.

اعتبار بالای پاسپورت کشور فنلاند

موضوع دیگری که در رابطه با کشور فنلاند باید به آن توجه داشته باشید این است که دولت فنلاند همواره تلاش کرده تا ارزش و اعتبار پاسپورت خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد. در همین راستا افرادی که شهروندی کشور فنلاند و پاسپورت این کشور را دارند می توانند بدون دریافت ویزا به ۱۲۷ کشور دنیا سفر کرده و نیازی به دریافت روادید نداشته باشند.

این مسئله باعث محبوبیت کشور فنلاند شده است و افرادی که قصد مهاجرت به یک کشور اروپایی را دارند، به دلیل محبوبیت و اعتبار بالای پاسپورت این کشور آن را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.

faland

کیفیت بالای زندگی در فنلاند

امروزه کشورها بر اساس پارامترها و معیارهای مختلفی مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرند و همین مسئله باعث می شود تا بتوان دید بسیار خوبی در رابطه با کشورها از نظر پارامترهای مختلف داشت.

در همین راستا اگر بخواهیم نگاهی به کشور فنلاند از نظر کیفیت زندگی انداخته و در رابطه با آن توضیحاتی را به شما ارائه دهیم باید گفت که بر اساس آمارهای که هر ساله منتشر می شود، فنلاند در صدر جدول از نظر کیفیت بالایی زندگی قرار دارد و همین موضوع باعث شده تا این کشور محبوبیت فوق العاده در بین مهاجرین داشته باشد و افرادی که به دنبال یک زندگی آرام، سالم و با کیفیت بالا هستند، فنلاند را به عنوان کشور مورد نظر خود را انتخاب کنند.

زیرساخت های مناسب در فنلاند

مزیت بسیار مهم دیگری که کشور فنلاند دارد و همین مسئله باعث افزایش محبوبیت این کشور شده وضعیت مناسب فنلاند از نظر زیرساختی در بخش های مختلف است. در واقع اگر شما کشورهای دنیا را بر اساس پارامتر های مختلف در حوزه های گوناگون نظیر اقتصاد، فرهنگ، آموزش، سیاست و… طبقه بندی کنید، کشور فنلاند در تمامی این حوزه ها جز چند کشور برتر دنیا است و همین موضوع نشان می دهد که دولت فنلاند چگونه توانسته یک کشور قدرتمند در بخش های مختلف را به وجود بیاورد. داشتن زیرساخت های مناسب در بخش گوناگون باعث افزایش محبوبیت کشور فنلاند در بین مهاجرین شده است.

شرایط مهاجرت به فنلاند

اگر قصد مهاجرت به کشور فنلاند را دارید باید به این مسئله بسیار مهم توجه کنید که از چند طریق امکان مهاجرت به این کشور وجود دارد و شما می توانید متناسب با وضعیت خود به سراغ هر یک از این روش ها رفته و از این طریق به کشور فنلاند مهاجرت کنید. اگر بخواهیم این روش ها را به شما معرفی کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

faland

مهاجرت از طریق کار

یکی از روش هایی که به شما اجازه می دهد تا بتوانید از این طریق به کشور فنلاند مهاجرت کنید با دریافت ویزای کار و از طریق پیدا کردن شغل در این کشور است. نکته مهمی باید بدانید این است که کشور فنلاند با توجه به فضاهای مختلفی که در حوزه های گوناگون دارد یکی از کشورهای مناسب برای کار کردن است و در همین راستا شما می توانید با پیدا کردن یک شغل به راحتی ویزای کار در فنلاند را به دست آورد و به این کشور مهاجرت کنید.

در این بین یکی از سوالات بسیار مهمی که مطرح می شود این است که به منظور اخذ ویزا اقامت بلند مدت در کشور فنلاند و دریافت مجوز کار باید چه مدارکی را ارائه دهیم؟ به منظور بررسی مسئله می توان به مدارک زیر اشاره کرد:

  • فرم درخواست ویزای D
  • پاسپورت معتبر
  • بیمه مسافرتی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • پیشنهاد کاری
  • گواهی تمکن مالی کافی
  • هزینه درخواست ویزا

جمع آوری مدارک گفته شده به صورت کامل به شما کمک می کند تا بتوانید در نهایت به راحتی به کشور فنلاند مهاجرت کرده و از طریق کار شهروند کشور فنلاند شوید.

مهاجرت از طریق تحصیل

روش دیگری که به شما کمک می کند تا بتوانید از این طریق به کشور فنلاند رفته و مراحل مهاجرت خود را طی کنید، به دست آوردن ویزای تحصیلی کشور فنلاند است.

این کشور از نظر شرایط تحصیلی جز کشورهای برتر دنیا به حساب می آید و همین موضوع باعث شده تا افرادی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند، به دانشگاه های فنلاند نیز نیم نگاهی داشته باشند.

تنوع دانشگاه و رشته های قابل تحصیل در کشور فنلاند باعث افزایش محبوبیت این کشور در بین دانشجویان شده است. نکته مهمی که باید بدانید این است که دولت فنلاند به منظور جذب افراد نخبه فضایی را فراهم کرده تا افرادی که اقدام به تحصیل در این کشور می کنند، در نهایت بتوانند به این کشور مهاجرت کرده و تبدیل به شهروند فنلاند شوند.

موضوع بسیار مهم این است که شما باید در ابتدا ویزای تحصیل این کشور را به دست آورد و از دانشگاه های فنلاند فارغ التحصیل شوید، سپس می توانید با پیدا کردن شغل و ثبت در درخواست مهاجرت به این کشور در نهایت تبدیل به شهروند کشور فنلاند شوید.

موضوع بسیار مهم این است که برای تحصیل در کشور فنلاند باید مدارک گوناگونی را جمع آوری کرده و آن ها را به مراجع مربوطه ارائه دهید. این مدارک شامل موارد زیر می شود:

  • فرم درخواست
  • نامه پذیرش
  • پاسپورت ملی
  • گواهی تمکن
  • گواهی سلامت
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • کپی مدارک تحصیلی
  • رسید پرداخت هزینه ویزا

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

به منظور رشد اقتصادی و به وجود آوردن شرایط مناسب برای ورود سرمایه به کشور فنلاند، دولت این کشور امکانی را فراهم کرده تا افرادی که قصد سرمایه گذاری در صنایع مختلف در خارج از کشور را دارند از بین کشورهای مختلف به سراغ فنلاند بیایند.

یکی از مهم ترین امکاناتی که دولت این کشور به سرمایه گذاران ارائه می دهد امکان اخذ تابعیت فنلاند از این طریق است. در واقع اگر شما شرایط مشخص شده بر اساس قانون فنلاند را داشته باشید قادر خواهید بود تا از طریق سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کرده و پاسپورت فنلاند را بدست بیاورید. این شرایط شامل موارد زیر می شود:

  • کارآفرین استارت آپ باشد.
  • تریدر شخصی باشد که بتواند شرکت خصوصی یا Toiminimi راه اندازی کند.
  • یک شریک در یک شرکت تضامنی باشد.
  • شریک عمومی در یک شرکت با مسئولیت محدود باشد.
  • عضوی از شرکتی باشد که دارای مسئولیت نا محدودی برای ریفاینانس باشد.
  • سهام دار در یک پست مدیریتی در یک شرکت با مسئولیت محدود باشد.

در صورت داشتن این شرایط، در نهایت قادر خواهید بود تا به بهترین شکل ممکن به کشور فنلاند مهاجرت کرده و تبدیل به شهروند فنلاند شوید.

faland

مهاجرت از طریق ازدواج

روش دیگری که به شما کمک می کند تا بتوانید به کشور فنلاند مهاجرت کنید از طریق ازدواج است. در واقع بر اساس قانون کشور فنلاند در صورتی که شما با یک فرد فنلاندی ازدواج کنید، دولت فنلاند این امکان را به شما میدهد تا بتوانید پاسپورت این کشور را به دست آورده و تبدیل به شهروند این کشور شوید.

نکته بسیار مهمی که در رابطه با دریافت اقامت کشور فنلاند از طریق ازدواج باید به آن توجه داشته باشید این است که به دلیل آن که بسیاری از افراد مهاجر با استفاده از این قانون و انجام ازدواج های صوری تلاش کردند تا از این طریق شهروندی فنلاند را به دست بیاورند، شما تنها در صورتی قادر خواهید بود تا شهروندی این کشور را با ازدواج به دست بیاورید که ازدواج شما صوری نباشد و همچنین شما امکان پرداخت مخارج زندگی در این کشور را داشته باشید. در صورت داشتن این شرایط دولت فنلاند به شما اجازه می دهد تا با ازدواج کردن با یک فرد فنلاندی تابعیت این کشور را به دست آورده و تبدیل به شهروند فنلاند شوید.

تبدیل اقامت موقت به اقامت دائم در فنلاند

یکی از قوانینی که در کشور فنلاند وجود دارد این است که شما قادر خواهید بود تا پس از دریافت اقامت موقت این کشور اقامت خود را به تبدیل به دائم کرده و به شهروند این کشور بدل شوید. البته مسئله بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که دولت فنلاند قانونی را وضع کرده که بر اساس این قانون تنها افرادی قادر خواهند بود تا اقامت دائم این کشور را به دست بیاورند که حداقل ۴ سال اقامت موقت کشور فنلاند را به دست آورده و در این کشور زندگی کنند. توجه به این مسئله بسیار مهم به شما کمک کند تا پس از ۴ سال اقامت دائم فنلاند را به دست بیاورید.

faland

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای فنلاند

به منظور سفر به کشور فنلاند یکی از مهم ترین گام ها اخذ ویزا است، چرا که با استفاده از پاسپورت ایران امکان سفر به کشور فنلاند بدون اخذ ویزا وجود ندارد و شما باید حتماً این فرآیند بسیار مهم را انجام داده و ویزای این کشور را بدست بیاورید.

مسئله بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به منظور اخذ ویزای این کشور باید مدارک مشخصی را جمع آوری کرده و آن ها را ارائه دهید. اگر بخواهیم این مدارک را به شما معرفی کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اصل و کپی شناسنامه و مدارک ملی
  • عکس پاسپورتی بدون روتوش
  • یک دعوتنامه رسمی از آن سازمانی در کشور فنلاند که میزبان شما باشد یا یک دعوتنامه رسمی از افرادی که از اقوام و خانواده شما هستند و ساکن کشور فنلاند هستند
  • رزومه کاری و تحصیلی خود
  • تاییدیه از گردش حساب بانکی شما به منظور اثبات تمکن مالی برای زندگی در فنلاند

شما می توانید با جمع آوری این مدارک و ارائه آن به مراجع مربوطه در نهایت ویزای کشور فنلاند را بدست آورده و به راحتی به فنلاند سفر کنید. پس از سفر به این کشور است که می توانید با توجه به موارد گفته شده به منظور اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کرده و در نهایت متناسب با شرایط خود تبدیل به شهروند این کشور شوید.

خدمات تراست گلوبال در زمینه دریافت اقامت فنلاند

اگر قصد دریافت اقامت فنلاند و مهاجرت به فنلاند را دارید می توانید با ما تماس بگیرید و به کمک ما این راه را آسوده طی کنید، ما با در اختیار داشتن وکلای با تجربه ایرانی در فنلاند می توانیم بهترین راه را با توجه به شرایط شما پیشنهاد کنیم و مطمئن باشیم که پرونده شما به موفقیت می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: