افتتاح حساب در ترکیه

افتتاح حساب در ترکیه و یا کشور های خارجی مسئله ایست که شاید به دلیل تحریم ها برای ما ایرانیان سخت و همینطور برای بعضی از هموطنان عزیز ضروری باشد. ممکن است شما به دنبال سرمایه گذاری در یک کشور خارجی باشید ، یا اینکه بخواهید خرید آنلاین انجام دهید. از مزایای مسترکارت بهره مند شوید. و همچنین بتوانید با بانک های دنیا در ارتباط باشید.

آیا در همه بانک های ترکیه می توان حساب باز کرد ؟

برخی بانک های ترکیه هستند که برای ایرانیان و با پاسپورت ایرانی برای شما حساب باز می کنند و مشکلی برای ارتباط با ایرانیان ندارند اما شما برای باز کردن حساب نیاز به کد مالیاتی دارید. و باید در ترکیه کد مالیاتی را دریافت کنید. افتتاح حساب در ترکیه کاملا رایگان می باشد و هزینه ای نیز برای شما به همراه نخواهد داشت.

آیا حساب فقط باید با لیر باشد ؟ یا می توان افتتاح حساب ارزی در ترکیه نیز انجام داد؟

شما می توانید حساب لیری ، یورویی یا دلاری باز کنید اما با توجه به اینکه حساسیت روی اتباع ایرانی به دلیل تحریم ها زیاد است ممکن است برخی بانک ها با شما همکاری نکنند. به همین دلیل باید بانک مناسب برای خود را پیدا کنید. و این را هم باید بدانید که بانک های مختلف ترکیه ای هستند که سود های مختلفی می دهند. این بستگی به مدت زمانی که شما پول را در اختیار بانک قرار می دهید نیز دارد و همچنین مبلغ سپرده شما نیز مهم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ما می توانیم برای شما افتتاح حساب در ترکیه را انجام دهیم و همچنین مسائل مالیاتی و اداری را نیز برای شما پی گیری کنیم و با کمترین هزینه شما صاحب یک حساب بین المللی می شوید که می توانید با آن حتی خرید اینترنتی نیز انجام دهید. و سیستم بانکداری اینترنتی را نیز می توانیم برای شما راه اندازی کنیم که بتوانید حساب های خود را اینترنتی مدیریت کنید.

اگر رقم بالایی که ما در مقاله اقامت ترکیه راجع به آن به تفصیل صحبت کرده ایم در حساب خود سپرده گذاری کنید با یک تیر چند نشان زده اید و حتی امکان گرفتن تابعیت ترکیه نیز می باشد.

در ضمن اگر به فکر اجاره خانه در ترکیه هستید ، افتتاح حساب در ترکیه و همچنین گردش حساب شما می تواند باعث شود که به راحتی بتوانید تمکن مالی خود را برای اجاره خانه نشان دهید.

از مزیت های افتتاح حساب بانکی در ترکیه می توان به مراوده بی واسطه با یک بانک خارجی ، امنیت بالا با توجه به عدم وجود واسطه و همچنین سرمایه گذاری ارزی در یک جای مطمئن اشاره کرد ، همچنین شما می توانید با تمامی بانک های بین المللی بدون محدودیت معامله کنید و مراوده داشته باشید و در حقیقت تحریم ها را دور بزنید.

 

zerat-bank

ما چگونه خدماتی در زمینه افتتاح حساب ارزی در ترکیه می توانیم برای شما انجام دهیم ؟

شما می توانید افتتاح حساب بانکی در ترکیه را به طور تمام و کمال به ما بسپارید و بدون نگرانی از قوانین بلند و بالای ترکیه و دوندگی هایی که برای افتتاح حساب ترکیه نیاز است صاحب یک حساب بانکی در ترکیه شوید.

ما صفر تا صد کار های اداری را از جانب شما انجام خواهیم داد و کد مالیاتی نیز برای شما دریافت می کنیم و حساب را برای شما باز کرده و به شما تحویل میدهیم.

مشاورین ما در هنگام افتتاح حساب در ترکیه شما را تنها نخواهند گذاشت و علاوه بر همیاری و کمک فکری ، با شما برای افتتاح حساب و انجام کار های شما همراه خواهند بود و شما نگران هیچ چیز نخواهید بود. اگر هنوز هم برای باز کردن حساب در ترکیه شک دارید می توانید با مشاورین و وکلای حرفه ای ما تماس بگیرید. آنها با در نظر گرفتن شرایط شما ، شما را برای رسیدن به خواسته و هدفتان یاری خواهند داد.

پس برای تماس با مشاورین ما می توانید از قسمت ارتباط با ما سایت با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: