نکات طلایی فروش ملک در ترکیه

 

فروش ملک در ترکیه کار سختی نیست اما کار آسانی هم نیست، کار آسانی نیست چون باید به چند نکته دقت کنید. حتما برای شما پیش آمده که سر به وبسایت ها و اپلیکیشن ها خرید و فروش ملک زده باشید، در بسیاری از آگهی های فروش ملک چند عکس شلخته گرفته شده و مالک یکسری توضیح مختصر و نه کافی در مورد ملک داده است و انتظار هم ملک خود را با نازل ترین قیمت و شرایط به فروش برساند! ما در این مقاله قصد داریم به شما عزیزان توضیح دهیم که اگر نیت فروش ملک در ترکیه را دارید چگونه ملک خود را خوب ارائه دهید تا با قیمتی مناسب و در زمانی کوتاه، آن را بفروشید. همچنین شما عزیزان برای اطلاع از شرایط و قوانین فروش ملک در ترکیه می توانید بر روی عبارت “قوانین فروش ملک در ترکیه” کلیک کنید.

نحوه فروش ملک در ترکیه

کارهای اداری را تنظیم کنید – فروش ملک در ترکیه

قبل از اقدام به فروش ویلا یا آپارتمان تان در ترکیه، از داشتن تمام مدارک اداری قانونی، اطمینان حاصل کنید. تمام اسناد، از جمله سند مالکیت و قولنامه، همه­ بیمه­ نامه ها (مانند بیمه­ زلزله) را جمع آوری کنید. اگر قصد حضور در هنگام تکمیل امور را ندارید، می­توانید از داشتن وکالتنامه نیز اطمینان حاصل نمایید. برای اینکه کارها به خوبی و سر موقع پیش بروند، این مدارک را به کارگزارتان نشان دهید.

هنگام قیمت گذاری واقع بین باشید – فروش ملک در ترکیه

ممکن است از آمار تعداد افرادی که بدون انتظارات واقع بینانه وارد خرید و فروش خانه می شوند، غافلگیر شوید؛ البته همه  ما می خواهیم که در قبال ملک مان، بیشترین پول ممکن را به دست بیاوریم. (یادتان باشد که این، به نفع کارگزارتان نیز هست)، اما این ضروری است که قیمتی درست بر روی خانه مان بگذاریم؛ در غیر این صورت، برای مدتی طولانی به فروش نمی رود. ارزش گذاری واقعی خانه  خود را از یک کارگزار در محدوده  خودتان به دست آورید. کارگزاران خوب، باید بازار محلی را بشناسند و قیمت املاک مشابه را بدانند. قیمت واقعی خانه  خود را پیدا کنید و آن را به قصد رقابت با املاک دیگر، ارائه دهید. می توانید برای فروش سریع ملک در ترکیه، قیمتی ارزان تر روی آن بگذارید.

تمام ایرادات را برطرف کنید – فروش ملک در ترکیه

خریداران معمولا هنگام بازدید از ملک، دنبال دلایلی برای نخریدن آن یا بهانه هایی برای ارزان تر شدن خانه می گردند. اگر دیوارتان طبله کرده است یا شیر آب تان چکه می کند، آن ها را تعمیر کنید. اگر باغچه  تان باید تمیز شود یا اگر بوته گل رزتان نیاز به هرس کردن دارد، اگر دیوار باید رنگ شود یا پاسیو نامرتب و کثیف است، این کارها را انجام دهید و به همه چیز نظم و ترتیب دهید. باید ملک تان را در بهترین وضعیت ممکن به نمایش بگذارید تا خریدار، دلایل زیادی برای خرید خانه داشته باشد. این نکته برای فروش ملک در ترکیه حائز اهمیت است.

به هم ریختگی ها را مرتب کنید – فروش ملک در ترکیه

خریداران دوست دارند که در خانه قدم بزنند و حس کنند که این خانه می تواند برای آنها باشد. خانه  های نامرتب و بیش از اندازه شخصی سازی شده، باعث از دست رفتن خریداران می شوند؛ پس به هم ریختگی ها را مرتب کنید تا فروش ملک در ترکیه را آسان تجربه کنید! تمام وسایل غیر ضروری را دور بیندازید. روی رنگ های تند دیوار اتاق ها، رنگی خنثی بزنید. اسباب بازی های بچه ها را جمع کنید. ظرف های کثیف را قبل از عکس برداری از خانه تان یا بازدید خریدار، در ماشین ظرفشویی قایم کنید!

عکس های خوبی بگیرید – فروش ملک در ترکیه

در دنیای امروز که اینترنت در آن بسیار اهمیت دارد، جلب توجه خریداران و هدایت آنها به وبسایت تان ضروری است. شاید این عبارت را شنیده باشید که: “یک تصویر به اندازه هزار کلمه ارزش دارد.” و این حرف، درست است. عکس های واضح از جلوی خانه تان، استخر و باغچه، همه اتاق ها و مشخصه های خانه، باعث جذب خریدار می شوند. ما حتی از پشت تلفن، به سرمایه گذاران، املاکی را فروختیم که در ابتدا، عکس های شان باعث جذب خریدار شده بود. عکس های خانه، مهم هستند و باید بسیار خوب باشند. اگر نمی توانید عکس های خوبی بگیرید، می توانید یک عکاس حرفه ای استخدام کنید یا از کارگزارتان کمک بگیرید.

برای خانه تان مشخصه های ویژه ای در نظر بگیرید – فروش ملک در ترکیه

اگر در مجتمعی در ترکیه، صاحب یک آپارتمان هستید، یا ویلای شما مانند چند ویلای دیگری است که در محدوده شما قرار دارند، چه چیزی خانه شما را از بقیه ی خانه ها متمایز می کند؟ آیا کابینت آشپزخانه خود را ارتقاء داده اید؟ آیا به تازگی برای استخرتان پمپ جدیدی خریده اید؟ آیا به حمام تان ظاهری تازه بخشیده اید؟ آیا خانه تان را مبله تحویل می دهید؟ اگر جوابتان بله است، این را بدانید که این موارد، مشخصه های ویژه ای برای خانه تان هستند؛ پس به کارگزارتان بگویید که آن ها را به خریدار گزارش کند.

کارگزاری مناسب انتخاب کنید – فروش ملک در ترکیه

در ترکیه، انتخاب کردن کارگزار املاک و ساختمان مناسب، ضروری است. در آنجا، می توان کارگزاران املاک بسیاری پیدا کرد. کارگزاری با سابقه کاری خوب و مدارکی معتبر انتخاب کنید که دانش زیادی از ناحیه فروش خانه شما دارد و می تواند خریداران زیادی برای تان پیدا کند. به وبسایت او بروید و ببینید که چگونه املاک دیگر را معرفی کرده است. به دنبال آنهایی باشید که مانند خانه شما هستند. توضیحات درباره ملک را بخوانید. آیا آنها واضح هستند و به راحتی خوانده می شوند؟ این را بدانید که اگر این کارگزار را انتخاب کنید، توضیحات راجع به خانه تان اینگونه خواهند بود. از کارگزار بخواهید که نحوه­ معرفی خانه تان را توضیح دهد. آیا کمپین تبلیغاتی دارند یا  می خواهند از فضای مجازی و وبلاگ شان استفاده کنند؟ هرچه بیشتر بگویند، بهتر است!

یک نکته مهم در مورد فروش ملک در ترکیه: بسیاری معتقدند که با انتخاب یک کارگزار محلی، ملک شان سریعتر به فروش می رود؛ اما لزوما اینگونه نیست. یک کارگزار معتبر که حضور فعال و قدرتمندی در اینترنت دارد، با وقت گذاشتن و صرف هزینه، به معرفی خانه شما می پردازد و سعی می کند شما را بشناسد و مشخصه های منحصر به فرد خانه تان را شناسایی کند. کارگزاران محلی معمولا پول زیادی برای تبلیغات اضافی اینترنتی خرج نمی کنند. معمولا، بهتر است که به طور آزمایشی، قراردادی انحصاری با چند کارگزار ببندید یا آنها را به طور همزمان انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

می توانید روی کمک ما حساب کنید

شرکت حقوقی تجاری تراست گلوبال آماده است که هرگونه همکاری و همیاری در زمینه فروش ملک در ترکیه را به شما عزیزان ارائه دهد، همچنین شما می توانید با یکی از راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان در این زمینه بهره مند شوید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: