دلایل خرید خانه در ترکیه ،۹ دلیل خرید ملک در ترکیه

 

ما شاهد روند رو به رشد خرید خانه در ترکیه توسط اتباع خارجی هستیم، شاید برای شما جالب باشه بدانید ایرانیان رتبه دوم در خرید ملک و مستغلات در ترکیه دارند. حال ممکن است سوال پیش بیاید که چرا و چگونه میل و اشتیاق به خرید ملک و مستغلات در ترکیه بیشتر شده است؟ ما در این مطلب قصد داریم 9 دلیل مهم خرید ملک در ترکیه اشاره کنیم، همچین شما عزیزان می توانید برای اطلاع بیشتر از شرایط و نحوه خرید ملک در ترکیه بر روی عبارت “خرید ملک در ترکیه در سال 2020” کلیک کنید.

دلایل خرید ملک در ترکیه

1.ارزش عالی به ازای هر متر مربع

آیا می دانید خرید ملک در لندن تقریبا هشت برابر گرانتر از استانبول است؟ از شلوغ ترین شهر ترکیه دور شوید و تا قیمت های ارزان تری بدست آورید. قیمت ملک در آنتالیا از ۳۰٫۰۰۰ یورو شروع می شود و این باعث می شود تا پتانسیل بسیار خوبی برای سرمایه گذاری بلند مدت و سود آوری داشته باشد. با در نظر گرفتن نرخ کنونی لیر ترکیه در مقابل ارز های خارجی، اکنون زمان ایده آلی برای خرید است زیرا شما بیشتر از ارزش پول خود استفاده می کنید.

2.تنوع در املاک

تغییرات اساسی بازار ترکیه در ده سال گذشته نمونه کارهای خود را از استودیو ها، آپارتمان ها و ویلا ها به طور باور نکردنی افزایش داده است. شما می توانید خانه ای با فروش مجدد بخرید یا طرح های پیش خرید و یا خانه های نو ساز تهیه کنید. از مکان های ساحلی تا مناطق شهری تا نواحی دورافتاده، شما قطعا آنچه را که بدنبال آن هستید پیدا خواهید کرد.

3.یک فرآیند خرید آسان

ده سال پیش خرید ملک در ترکیه، فرآیندی پیچیده بود با زمان انتظار طولانی برای دریافت سند. با این حال، دولت ترکیه این فرآیند را ساده کرده و آن را آسان تر از همیشه می توان انجام داد. از انتخاب خانه تا امضای سند، روند را می توان طی یک هفته به پایان رساند.

4.شرایط پرداخت ساختار یافته

اگر می خواهید خانه ای پیش خرید نمایید و یا خانه ای نو ساز خریداری کنید، می توانید از شرایط پرداخت اقساطی بین ۶ تا ۶۰ ماه نیز استفاده نمایید. این بدان معناست که در بعضی موارد، شما می توانید طی پنج سال قیمت را بپردازید اما می توانید به منزل نقل مکان کنید و قبل از آن سند ملک را امضا نمایید. برای خریداران دست اول با بودجه کافی نیز، این یک انگیزه بزرگ است زیرا بهره پرداخت صفر درصد است.

5.هزینه پایین زندگی

هزینه زندگی در ترکیه نصف ایالات متحده و بریتانیا است و این توضیح می دهد که چرا بسیاری از خریداران خارجی تصمیم می گیرند در تمام طول سال در ترکیه زندگی کنند. تامل نکنید، شما می توانید جز آن شوید زیرا در ده سال گذشته هم زیرساخت ها و فروشگاهها در خیابانها بهبود یافته و هم کیفیت صنایع خرید افزایش پیدا کرده است. یکی از اغوا کننده ترین مسایل این است که سالانه هزینه های استفاده از املاک بسیار ارزان می شود، مخصوصا در مورد مالیات، آب، برق، ماهواره و اینترنت.

6.دسترسی آسان

اینکه شما هوایی، دریایی و یا زمینی وارد می شوید مهم نیست زیرا ترکیه دارای شبکه حمل و نقل گسترده ای است که به راحتی به کشور شما دسترسی دارد. در فرودگاه ها در سراسر کشور میلیونی سرمایه گذاری شده و خطوط هوایی مانند شرکت های هواپیمایی ترکیه برنامه های پروازی مکرری را در تمام طول سال دارند. در طول تابستان، خدمات کشتی به طور منظم به تمام جزایر یونان وجود دارد و ترکیه در نوسازی و ارتقا بزرگراه ها نیز سرمایه گذاری کرده است تا رانندگی سریعتر از همیشه انجام شود.

7.حجم بالای سرگرمی و فعالیت

یکی از دلایل کمتر ذکر شده اما همچنان قابل توجه برای خرید ملک در ترکیه، حجم فراوان سرگرمی و چیزهایی است که باید انجام داد. در همه شهرهای بزرگ، ساکنین می توانند به مراکز فرهنگی و هنری سری بزنند، در حالی که استراحت گاه های ساحلی در دریای اژه و مدیترانه از مزایای زندگی ساحلی برخوردار است، بنابراین بخش زیادی از زندگی روزانه در خارج از منزل رخ می دهد. مراکز اسکی در سراسر کشور وجود دارند و بعضی از مکان ها مانند بلک در آنتالیا شهرت خود را به عنوان یک مقصد داغ برای گلف به دست آورده اند. در نهایت، اگرچه کلیشه ای است، اما باید آب و هوای عالی و دلپذیر را نیز ذکر کنیم. فکر می کنم شب های تابستانی به غذا خوری های سبک آلفرسکو و گذراندن روزها در کنار استخر بی اندیشید.

8.مشخصات سرمایه گذاری بالا

ترکیه اخیرا یک مرکز جهانی از لحاظ سرمایه گذاری است. به ویژه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی ترکیه را برای سرمایه گذاری های بزرگ ترجیح می دهند. ترکیه فرصت های سرمایه گذاری عالی را با افزایش آپارتمان ها و خانه های جدید در بخش املاک و مستغلات ارایه می دهد. از سال ۲۰۰۵ تعدادی از سرمایه گذاران خارج از کشورهای مختلف وارد بازار املاک و مستغلات ترکیه شده اند و بازخورد های سودآور در کوتاه مدت دریافت کرده اند. شما هم می توانید یکی از آنها باشید.

9.شهروندی ترکیه توسط سرمایه گذاری

با تصمیم منتشر شده در تاریخ ۱۹٫۰۹٫۲۰۱۸ در روزنامه دولتی ترکیه، شهروندی ترکیه به طور مستقیم به خارجیانی که حداقل ۲۵۰٫۰۰۰ دلار املاک و مستغلات در ترکیه خریداری می کنند، داده میشود. در حال حاضر، خارجیان می توانند در صورت خرید و یا ساخت و ساز در ترکیه به ارزش حداقل ۲۵۰٫۰۰۰ دلار شهروندی ترکیه را دریافت کنند.

در این راه نیاز به کمک دارید ؟

اگر قصد خرید یا فروش خانه در ترکیه دارید می توانید از خدماتی که ما به عنوان یک شرکت حقوقی و تجاری ارائه می دهیم بهره مند شوید، همچنین شما عزیزان می توانید با ما ارتباط برقرار کنید و از مشاوره رایگان و تخصصی ما بهره مند شوید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: