وکیل مهاجرت به نیوزلند

یکی از موضوعاتی که وجود دارد این است که بسیاری از افراد در رابطه با پروسه مهاجرت و اخذ اقامت هر کشوری فکر می‌کنند که مشاوره و استفاده از خدمات وکیل مهاجرت یک کار اضافی یا از سر بازکنی است و تاثیر چندانی ندارد و حتی اینگونه فکر می‌شود که یک وکیل مهاجرت از عدم وجود دانش افراد استفاده می‌کند و از آنها پول گزاف و بی‌دلیل می‌گیرد. گذشته از اینکه در هر زمینه‌ای افراد سودجویی هستند که از مشتری‌ها و کسانی که خدماتشان را نیاز دارند سوءاستفاده می‌کنند، یک وکیل مهاجرت مجرب و واقعی، می‌تواند کمک‌های بسیار بزرگی در مسیر مهاجرت شما داشته باشد. اخذ اقامت نیوزلند و راه‌های مهاجرت به نیوزلند نیز از این قضیه مستثنی نیستند. در ادامه‌ی این مقاله، می‌فهمیم که واقعا چرا در این مسیر به یک وکیل و یک فرد خبره نیاز داریم. با ما همراه باشید.

 

وکیل

 

لزوم پیدا کردن وکیل در مهاجرت به نیوزلند

یکی از افکار اشتباهی که در زمینه مهاجرت وجود دارد این است که افراد فکر می‌کنند با توجه به این که این پروسه در چارچوب‌های قانونی پیش می‌رود، فرآیند راحت و ساده‌ایست و به پیچیدگی یا موانعی برنخواهند خورد و وکیل مهاجرت صرفا تعدادی مکاتبه از پیش تعریف شده را رد و بدل می‌کند و تمام! اما واقعا اینطور نیست. در واقع حتی در مورد کشورهای مهاجرپذیری مثل نیوزلند، قوانین باید به گونه‌ای طراحی شوند که تمامی موارد ممکن را در بر بگیرند و این خود دلیلی است بر پیچیدگی این قوانین. قبل از این که ادامه مبحث را دنبال کنیم باید به شما یادآوری کنیم که مهاجرت به نیوزلند و اخذ اقامت این کشور از راه‌های مختلفی امکان دارد: تحصیل در نیوزلند ،‌ کسب و کار در نیوزلند ، اقامت نیوزلند با سرمایه‌گذاری ، اقامت از طریق نیروی متخصص ، اقامت تمکن مالی نیوزلند ، و … اول از همه، همینجا شما باید به نتیجه برسید که کدام یک از این روش ها مناسب شماست و شرایط هر کدام چیست. درست است که می‌توانید به شکل کلی و با توجه به آموزش‌هایی که ما در وبلاگ تراست گلوبال قرار داده‌ایم خودتان هم انتخاب و تصمیم‌گیری کنید، اما یک وکیل سرعت این کار را چندین برابر بالاتر می‌برد و قطعا انتخاب اصلح را برای شما رغم خواهد زد. همچنین موردی که وجود دارد این است که ممکن است شرایط شما هر از چندگاهی دچار تغییرات ریز و درشت شود و این تغییرات می‌توانند مثبت یا منفی باشند؛ و با توجه به تغییر شرایط شما باید بتوانید یک سری کارها را در طول پروسه مهاجرت و اخذ اقامت خود انجام دهید تا با مشکل یا مانع جدی روبرو نشوید و در اینجاست که یک وکیل مجرب و کارکشته می‌تواند ابتکار عمل را به دست بگیرد و به شما راه‌حل‌های جایگزین بدهد و کاری کند که دچار هیچ مشکل جدی در مسیر مهاجرت خود نشوید.

 

وکیل مهاجرت

داشتن وکیل مهاجرت به نیوزلند برای کدام راه‌ها لازم است؟

به شکل کلی باید بگوییم که در تمامی راه‌های مهاجرت به نیوزلند، حضور و وجود یک وکیل می‌تواند به شما کمک کند بهترین نتیجه را با بالاترین سرعت بگیرید. در کل می‌توان گفت که پرطرفدارترین و معمولا ساده‌ترین راه‌ها برای مهاجرت راه‌های تحصیلی و کاری هستند و یکی از دلایل آن هم این است که با شرایط بسیاری از افراد همخوانی دارند. با اینحال، هرچقدر روش مهاجرت شما پیچیده‌تر باشد و ریزه‌کاری‌های مهم داشته باشد، احتمالا نیاز به وکیل را بیشتر حس خواهید کرد. به عنوان مثال می‌توان به راه مهاجرت از طریق سرمایه‌گذاری اشاره کرد. در چنین موردی شرایط شما، انواع و اقسام سرمایه‌گذاری ها، متغیرهای اقتصادی و مالی و بسیاری موارد دیگر دخیل هستند و مشاوره با یک وکیل مهاجرتی می‌تواند باعث شود از بسیاری ضرر و زیان‌ها جلوگیری شود. به همین منوال می‌توان در رابطه با راه‌های دیگر هم صحبت کرد. مثلا در زمینه گرفتن اقامت نیوزلند به واسطه ازدواج، علاوه بر راه و چاه‌های قانونی مختلفی که باید بشناسید، شرایط مختلفی وجود دارد که باید هر یک را داشته باشید یا بدست بیاورید و شاید حتی این راه مناسب شما هم نباشد و حتما باید در این زمینه با وکیل مشورت کنید. یکی دیگر از مواردی که ساده‌انگارانه با آن برخورد می‌شود گرفتن ویزای کاری کشور نیوزلند است: در واقع می‌توان گفت ویزای کاری انواع و اقسام بسیاری دارد و شرایط از هر شغل به شغل دیگر و از هر فرد با هر تجربه و زمینه ‌و مهارتی به فرد دیگر، متفاوت است و همچنین بسته به این که شما بخواهید خودتان اقامت نیوزلند را بگیرید یا خانواده شما نیز همراهتان باشند هم شرایط می‌تواند متغیر باشد. به همین دلیل در چنین موردی شناخت یک وکیل مجرب می‌تواند بسیاری از مشکلات شما را حل کند.

 

وکالت

 

وکیل مهاجرت به نیوزلند باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

حال که با لزوم مشاوره با و استفاده از خدمات یک وکیل مهاجرت به نیوزلند آشنا شدیم، سوالی که پیش می‌آید این است که من از کجا باید بدانم که وکیل من برای کارهای من فرد مناسبی است و ریسک پروسه مهاجرتم را کاهش بدهم؟ در این زمینه می‌توان گفت ویژگی‌های کلی هستند که یک وکیل مهاجرت خوب باید آنها را داشته باشد.

اولین ویژگی، داشتن تجربه و دانش کافیست. بد نیست زمانی که برای اولین بار با یک وکیل مهاجرتی دیدار کردید از او بخواهید خودش را به شما معرفی کند و مدارکی جهت اثبات داشتن صلاحیتش برای این کار به شما ارائه کند. و حتی بهتر از آن، این است که قبل از دیدار با وکیل یا هماهنگی با او راجع به او تحقیق کنید. مثلا آیا فرد خودش مقیم یا مهاجر به نیوزلند است؟ یا قبلا در این زمینه تجربه موفقی داشته؟

یکی دیگر از ویژگی ها، ارتباطات گسترده است. درست است که وکیل شما باید با قوانین آشنا باشد و ابتکار عمل به خرج بدهد، اما همچنین باید بتواند از طریق ارتباطاتی که دارد، به کار شما سرعت ببخشد و آن را راحت‌تر کند. مثلا ارتباط گسترده با سفارت کشور مقصد و سایر وکلا و …

همچنین وکیل شما باید در دسترس و پیگیر کارهای شما باشد. به عنوان مثال زمانی که با او تماس برقرار می‌کنید حتی اگر پاسخ شما را نداد، در زودترین حالت ممکن با شما تماس برقرار کند و در صورت لزوم قرار ملاقاتی را با شما ترتیب دهد.

در نهایت باید حواستان باشد که وکیل شما حتما مدرک موثق وکالت داشته باشد و از لحاظ قانونی صلاحیت انجام این کار را داشته باشد.

 

وکیل مهاجرت به نیوزلند

سخن پایانی

در آخر می‌توان گفت که یک وکیل حرفه‌ای و مجرب می‌تواند کارهای شما را بسیار راحت‌تر کند، از بسیاری هزینه‌های اضافی جلوگیری کند و در سریع‌ترین زمان ممکن بهترین نتیجه ممکن را بگیرد. در همین راستا، مجموعه بین‌المللی تراست گلوبال با تیمی حرفه‌ای از وکلای باتجربه و موفق، در خدمت شما عزیزان است. در صورت داشتن هر گونه درخواست مشاوره یا سوال، می‌توانید همینجا نظر بگذارید یا از بخش تماس با ما استفاده کنید تا به سرعت پاسخ خود را بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: