مقایسه مهاجرت به کشورهای اروپایی و شرایط هر کدام

کشورهای اروپایی جز کشورهای پیشرفته دنیا هستند و همین مسئله باعث شده تا افرادی که به دنبال مهاجرت به خارج هستند، از بین مقاصد مختلف، به سراغ کشورهای اروپایی رفته و تلاش می کنند تا اقامت این کشورها را بدست بیاورند.

در این بین یکی از سوالات مهمی که همواره پرسیده می شود این است که به منظور مهاجرت به کشورهای اروپایی باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم و چه پارامترهایی را مدنظر قرار دهید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا در رابطه با برخی از مهم ترین کشورهای اروپایی صحبت کرده و شما را با روش های مهاجرت به کشورهای اروپایی آشنا کنیم.

مهاجرت به انگلیس

مهاجرت به آلمان

یکی از مقاصد محبوب مهاجرت به کشورهای اروپایی آلمان است، چرا که این کشور دارای شرایط فوق العاده ای از نظر اقتصادی بوده و از مهم ترین مزایای زندگی در آلمان می توان به وجود شغل های مختلف، درآمد کافی، محیط زیست پاک، میزان پایین جرم، وجود سرگرمی ها و تفریحات متنوع، وجود جاذبه های فرهنگی و توریستی گوناگون، سیستم حکومت کارآمد و… اشاره کرد.

اقتصاد پویا آلمان و سیستم های رفاهی فوق العاده ای این کشور باعث شده تا افرادی که به دنبال مهاجرت به کشورهای اروپایی پیشرفته هستند، آلمان را به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه ها در نظر بگیرند.

از سوی دیگر باید به این موضوع توجه داشته باشید که دانشگاه های این کشور جزو برترین دانشگاه های اروپا بوده و به همین واسطه افرادی به دنبال تحصیل در کشورهای اروپایی هستند نیز از بین مناطق مختلف اکثر آلمان را برای مهاجرت انتخاب می کنند.

به منظور مهاجرت به آلمان باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که این کشور جز کشورهای عضو شینگن است و همین مسئله به شما کمک می کند تا با دریافت ویزای شینگن بتوانید ۹۰ روز اقامت توریستی در آلمان داشته باشیم.

اگر بخواهیم شما را با روش های مهاجرت به آلمان آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل
  • مهاجرت به آلمان از طریق اخذ ویزای کاری
  • مهاجرت به آلمان از طریق ازدواج
  • مهاجرت به آلمان از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به سوئد

یکی دیگر از کشورهای اروپایی که محبوبیت بسیار زیادی در بین مهاجران دارد، سوئد است. این کشور جز مرفه ترین، تمیز ترین و همچنین خاص ترین کشورهای دنیا برای زندگی است. استانداردهای زندگی در سوئد بسیار بالا بوده و همین موضوع باعث شده تا شاهد امکانات فوق العاده ای برای زندگی در این کشور باشیم.

از نظر درآمد سالیانه و امنیت شغلی، سوئد جز برترین کشورهای دنیا است و افرادی که از طریق اقامت کاری به این کشور مهاجرت می کنند عموما از شرایط کاری خود بسیار راضی بوده و زندگی بسیار خوبی در سوئد دارند. البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که یکی از مهم ترین معایب سوئد سرمای شدید هوا در این کشور است.

به منظور مهاجرت به کشورهای اروپایی لازم است تا حتما در مورد معایب این کشورها نیز تحقیق کنید. اگر با شرایط آب و هوای سوئد مشکلی ندارید و می توانید در آب و هوای سرد زندگی کنید، پیشنهاد ما این است که حتماً سوئد را به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت به کشورهای اروپایی در نظر بگیرید.

سوئد نیز جز کشورهای عضو شینگن بوده و می توانید با دریافت ویزای شینگن، ۹۰ روز اقامت توریستی در این کشور داشته باشید تا به صورت کامل با مزایا و معایب زندگی در این کشور آشنا شوید. از اصلی ترین و مهم ترین روش های مهاجرت به سوئد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهاجرت به سوئد از طریق ازدواج
  • مهاجرت به سوئد از طریق اخذ ویزای کاری
  • مهاجرت به سوئد از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به سوئد از طریق تحصیل

مهاجرت به نروژ

نروژ یک کشور کوهستانی در شمال اروپا است که افراد بسیار زیادی برای مهاجرت به اروپا نروژ را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند. نکته مهم این است که نرخ جرم در نروژ بسیار پایین بوده و همین مسئله باعث شده تا بتوان از آن به عنوان یکی از امن ترین کشورهای دنیا نام برد.

صنعت کشاورزی در این کشور رشد بسیار زیادی داشته و به دلیل پیشرفت این صنعت، نروژ به عنوان یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان به حساب می آید. به منظور زندگی در نروژ و مهاجرت به این کشور باید به این نکته توجه داشته باشید که تحصیل در این کشور رایگان بوده و همین موضوع باعث شده تا میزان سواد مردم در این کشور بسیار بالا باشد.

از نظر رفاه اجتماعی و سلامت و بهداشت نیز نروژ جایگاه ویژه ای در بین کشورهای دنیا دارد. درست مثل سوئد این کشور دارای آب و هوای سرد بوده و در مناطق شمالی آن شاهد هوا قطبی هستیم. همچنین نروژ جز کشورهای عضو شینگن بوده و شما می توانید اقامت توریستی ۹۰ روزه در این کشور داشته باشید. از مهم ترین روش های مهاجرت به نروژ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهاجرت به نروژ از طریق تحصیل
  • مهاجرت به نروژ از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به نروژ از طریق ازدواج
  • مهاجرت به نروژ از طریق اخذ ویزای کار
مهاجرت به کشورهای اروپایی

مهاجرت به هلند

یکی از کشورهای زیبا در شمال غربی اروپا، هلند است. این کشور جزو اتحادیه اروپا بوده و همین مسئله باعث شده تا نرخ رشد هلند به طرز چشمگیری بالا برود.

مردم هلند بسیار مهمان نواز بوده و همین موضوع باعث شده تا افرادی که اقدام به مهاجرت هلند می کنند، بتوانند به راحتی با مردم این کشور ارتباط برقرار کنند.

اگر علاقمند به زندگی در یک کشور اروپایی با آب و هوای معتدل تر هستید، می توانید به سراغ این کشور بیایید. هلند به دلیل قرارگیری در اتحادیه شینگن این امکان را فراهم کرده تا با دریافت ویزای شینگن به صورت ۹۰ روزه و به شکل توریستی به این کشور سفر کرده و از نزدیک مزایا و معایب زندگی در هلند را مشاهده کنید.

اگر بخواهیم در رابطه با روش های اقامت و مهاجرت به هلند صحبت کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهاجرت به هلند از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به هلند از طریق دریافت ویزای کار
  • مهاجرت به هلند از طریق ویزای تحصیلی
  • مهاجرت به هلند از طریق ازدواج

مهاجرت به انگلستان

انگلیس یکی از پیشرفته ترین کشورهای اروپایی به حساب که پایتخت آن لندن بوده و با کشورهای ولز و اسکاتلند همسایه است. از انگلستان به عنوان یکی از بزرگترین کشورهای اروپایی یاد می شود که اطراف آن با دریا احاطه شده است.

این کشور سیستم آموزشی فوق العاده ای داشته و برترین دانشگاه های دنیا مثل آکسفورد و کمبریج در این کشور وجود دارد. اکثر افرادی که به دنبال مهاجرت به انگلیس هستند تلاش می کنند تا در شهر لندن زندگی کنند. به منظور زندگی در این شهر باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که میزان درآمد در این شهر بالا است اما به همان اندازه لندن جز شهرهای گران دنیا به حساب می آید.

برای مهاجرت به کشور انگلستان روش های مختلفی پیش روی شما وجود دارد. از مهم ترین روش های مهاجرت و دریافت اقامت این کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مهاجرت به انگلیس از طریق ویزای کار
  • مهاجرت به انگلیس از طریق اخذ ویزای تحصیلی
  • مهاجرت به انگلیس از طریق ازدواج
  • مهاجرت به انگلیس از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به اتریش

کشور اتریش در سال های اخیر توانسته تبدیل به یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی شود. در واقع پس از اتفاقات جنگ جهانی اول و دوم اتریش تلاش کرده تا از جنگ و درگیری ها دوری کرده و توجه بسیار زیادی بر روی رشد خود داشته باشد. این مسئله باعث شده تا در حال حاضر افراد بسیار زیادی به دلیل سطح بالای زندگی در این کشور به دنبال مهاجرت به اتریش باشند.

نرخ پایین بیکاری باعث شده تا بسیاری از مهاجرین برای پیدا کردن شغل به سراغ اتریش آمده و اقدام به مهاجرت به این کشور کنند. پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا اقدام به مهاجرت به اتریش کنید، پیش از آن که فرآیندهای مربوط به مهاجرت را انجام دهید، از طریق ویزای شینگن به مدت ۹۰ روز اقامت توریستی در این کشور داشته باشید و از نزدیک مزایا و معایب زندگی در اتریش مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید. سپس می توانید از طریق روش های زیر اقدام به مهاجرت به اتریش کنید:

  • مهاجرت به اتریش از طریق تابعیت دوگانه
  • مهاجرت به اتریش از طریق ازدواج
  • مهاجرت به اتریش از طریق کار
  • مهاجرت به اتریش از طریق سرمایه گذاری
ویزای کشور های اروپایی

مهاجرت به سوئیس

سوئیس جز کشورهای زیبا اروپایی است که در غرب این قاره واقع شده است. سوئیس با کشورهای آلمان، ایتالیا و فرانسه هم مرز بوده و جز ثروتمندترین کشورهای دنیا نیز به حساب می آید.

استانداردهای زندگی در سوئیس بسیار بالا بوده و اقتصاد قوی و قوانین بانکی باعث شده تا سرمایه گذاری در این کشور محبوبیت بسیار زیادی بین مردم دنیا پیدا کند. البته به منظور زندگی در سوئیس و مهاجرت به این کشور باید به این نکته توجه داشته باشید که سوئیس از جمله گران ترین کشور های دنیا به حساب می آید و هزینه مسکن و خرید خانه در این کشور بالا است. با این حال اگر علاقه مند هستید تا اقدام به مهاجرت به سوئیس کنید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که روش های مهاجرت به این کشور شامل موارد زیر می شود:

  • مهاجرت به سوئیس از طریق ویزای کار
  • مهاجرت به سوئیس از طریق اخذ ویزای تحصیلی
  • مهاجرت به سوئیس از طریق سرمایه گذاری
  • مهاجرت به سوئیس از طریق ازدواج

برای مهاجرت به کشورهای اروپایی باید از کجا شروع کرد؟

قطعا مهاجرت کردن مشکلات و سختی هایی دارد و قدم گذاشتن در این راه بهتر است همراه یک وکیل یا مشاور مهاجرت صورت گیرد، موسسه حقوقی، مشاوره و سرمایه گذاری تراست گلوبال با چندین سال سابقه موفق در این زمینه آماده راهنمایی شما عزیزان می‌باشد، شما می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: