در هر حوزه‌ای که تخصص دارید در کوتاه‌ترین زمان ممکن در امارات کار پیدا کنید

همانطور که در مقاله ثبت شرکت در امارات گفتیم، امارات و بخصوص دبی یکی از بهترین مقاصد برای کسب و کار در سراسر دنیا به شمار می رود. در واقع امارات سیزدهمین کشور برتر دنیا از لحاظ استخدام به شمار می رود؛ در رنکینگ جهانی استخدام، شهرهای دبی و ابوظبی جزو ده شهر برتر و پرتقاضای دنیا هستند. در صورتی که قصد اخذ ویزای کاری امارات را دارید، باید اول از همه شغل مورد نظرتان را انتخاب کرده باشید و مهم تر از آن، در حوزه موردنظرتان کاری پیدا کنید، و این کار ممکن است برای شما تبدیل به یک چالش شود. در ادامه ی این مقاله می خواهیم راه حل های مناسب برای این مسئله را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

کاریابی در امارات

بهترین سایت های آنلاین کاریابی در امارات

امروزه سایت های کاریابی در سراسر دنیا به یکی از بهترین راه های پیدا کردن شغل ایده آل برای تمامی افراد تبدیل شده اند. این سایت ها و موتورهای جستجوی شغل در واقع نقش راه ارتباطی بین کارفرمایان و افرادی که به دنبال شغل می گردند را بازی می کنند. در امارات نیز سایت های اختصاصی کاریابی وجود دارند که در ادامه بهترین ها را می آوریم:

بیت، با ۳۹ میلیون نفر کاربر آماده استخدام و ۴۰۰۰۰ شرکت که از سرویسهای آن استفاده می کنند، بزرگترین سایت کاریابی در کشورهای عربی به شمار می رود.بیت در امارات دارای ۱۱۵۰۰ موقعیت شغلی در تمامی سطوح و حرفه های مختلف است. بسیاری از بهترین کارفرمایان امارات از جمله بانک عرب، گروه MBC، و خدمات پرواز امارات، از طریق این پلتفرم به استخدام نیروهای جدید می پردازند. فعالترین حوزه های استخدامی در بیت مهندسی، حسابداری، امور مالی، و مشاوره مدیریتی هستند. بیت ابزاری بسیار قوی برای شبکه سازی در خاورمیانه و افریقای شمالی به شمار می رود. در فروم این وبسایت می توانید به پرسش و پاسخ در زمینه حرفه خود بپردازید، وارد بحث های مختلف شوید، و از افراد حرفه ای کمک بگیرید.

گالف‌تلنت که در دبی مستقر است، یکی از بزرگترین پلتفرم‌های استخدام در خاور میانه به شمار می رود و بیش از ۱۰۰۰۰ کارفرما و آژانس کاریابی از آن استفاده می کنند. لیست مشاغل موجود در این سایت در امارات به ۳۳۰۰ مورد می رسد! اکثر شغل های موجود در این پلتفرم تمام وقت بوده و مناسب افراد حرفه‌ای و متخصص هستند. محبوب‌ترین حوزه‌های شغلی در این سایت مهمانداری، IT (فناوری اطلاعات)، و صنایع ساخت و ساز هستند. مجموعه‌ هتل‌های آکور، ایگل استون،‌ و آمازون بزرگترین کارفرماهایی هستند که بیشترین عناوین و فرصت های شغلی را در این وبسایت دارند. فیلترهای پیشرفته این وبسایت به شما اجازه فیلتر فرصت‌های شغلی بر اساس لوکیشن، صنعت موردنظر، رده شغلی، و نوع کارفرما را می‌دهند.

در این پلتفرم، کارفرمایان می‌توانند آگهی‌های شغلی را به شکل رایگان قرار دهند و به همین دلیل هم این سایت از محبوبیت بالایی برخوردار است. بیشترین جستجوها در این سایت در زمینه مشاغل مدیریتی، فروش، پشتیبانی فروش، و مهمانداری هستند. آگهی‌هایی که در این وبسایت ثبت می‌شوند شهرهای مختلفی از جمله ابوظبی، دبی، راس‌الخیمه، عجمان و شارجه را در بر می‌گیرند. بیش از ۸۶ آژانس کاریابی و ۷۹ شرکت در امارات از خدمات این وبسایت استفاده می‌کنند. علاوه بر آن می‌توانید در این پلتفرم دوره‌های آموزشی و آمادگی شغلی را پیدا کنید که به شما در افزایش شانس استخدام در امارات کمک می‌کنند.

وبسایت Dubizzle با بیش از ۲ میلیون کاربر فعال یکی از سرویس‌دهندگان بزرگ در زمینه کاریابی به شمار می‌رود. بیش از ۲۷۰۰ فرصت شغلی در زمینه‌های مختلف در این پلتفرم وجود دارد؛ زمینه‌هایی از جمله حسابداری، فروش، منشی‌گری، و مهمانداری. معمولا این فرصت‌های شغلی در شهرهای دبی، ابوظبی و العین هستند. از جمله امکانات اختصاصی این وبسایت می‌توان به شرح موقعیت شغلی به شکل بسیار دقیق و باجزئیات و امکان آپلود ویدیو توسط شما برای جلب توجه بیشتر کارفرما اشاره کرد.

۴۷۰۰۰ فرصت شغلی آگهی شده در این وبسایت خود گویای همه چیز است. علاوه بر امارات، این پلتفرم در بسیاری کشورهای دیگر خاورمیانه نیز فعال است. گروه جمیرا، بانک اسلامی دبی، و شرکت ملی نفت ابوظبی از بزرگترین کارفرمایان در این پلتفرم به شمار می‌روند. محبوب‌ترین حوزه‌ها و صنایع فعال در این سایت کاریابی، نفت و گاز، خرده‌فروشی، و بانکداری هستند. علاوه بر آن، می‌توانید از بلاگ بسیار قدرتمند این وبسایت با مقاله‌های بسیار زیاد و جامع در زمینه کاریابی در امارات استفاده کنید. یکی از خدمات جذاب Nuakrigulf سرویس امتیازدهی به رزومه است که شما رزومه خود را در سایت آپلود می‌کنید و می‌توانید تخمینی بزنید که وضعیت‌تان در مقایسه با بقیه رقبا در شغل مورد نظر چطور است.

با توجه به این که این وبسایت در سراسر جهان راه خودش را باز کرده، بسیاری از کارفرمایان ترجیح می‌دهند در این پلتفرم به دنبال نیروی موردنظر خود بگردند و همین موضوع باعث وجود بالغ بر ۷۰۰۰ فرصت شغلی در این سایت شده. یکی از بزرگترین بخش‌های Foundit به شغل‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات (IT) اختصاص دارد. در این سایت کاریابی موقعیت‌های شغلی بسیار زیادی در حوزه‌های مختلف از جمله طراحی گرافیک، علوم کامپیوتری و دیجیتال مارکتینگ وجود دارد. همچنین کتگوری‌های سرچ اختصاصی مربوط به کارهای قراردادی و کار از خانه یکی از مزیت‌های این پلتفرم کاریابی در امارات به شمار می‌رود. برای شروع، می‌توانید به شکل کاملا رایگان در این وبسایت از طریق ایمیل یا آدرس فیس‌بوک خود یک ایمیل بسازید. همچنین می‌توانید حتی کار را راحت‌تر کنید و از طریق آپلود رزومه خود به شکل خودکار فرم ساخت اکانت کاربری را پر کنید. نمی‌توان از محیط کاربرپسند و راحت این وبسایت نیز چشم پوشید. همچنین از طریق پرداخت یک سری هزینه‌ها می‌توانید شانس دیده شدن خود را افزایش دهید.

کاریابی در امارات

پلتفرم آلیو یکی از روبه‌رشدترین وبسایتهای کاریابی به شمار می‌رود که رسالت اصلی خود را جلوگیری و مبارزه با بی‌کاری جوانان می‌داند و با توجه به حضور بیش از ۱۰۰۰ کارفرما در این سایت، می‌توانید موقعیت‌های شغلی کارآموزی، مشاغل برای فارغ‌التحصیلان و کارهای داوطلبانه را به راحتی پیدا کنید. از جمله معروف‌ترین شرکت‌های فعال در این پلتفرم می‌توان به سفورا (Sephora)، سامسونگ، و عمار (Emaar) اشاره کرد. اکثر موقعیت‌های شغلی پیشنهاد شده در این سایت در دبی هستند و بنابراین برای کاریابی در دبی بسیار مناسب است. حدود ۹۰٪ کارآموزی‌هایی که در این سایت وجود دارند دارای درآمد هسند. آموزش‌های رایگان بسیاری در این سایت وجود دارد از جمله: رزومه‌نویسی، نوشتن کاورلتر، و آمادگی برای مصاحبه کاری. حدود ۱۰۰۰ مصاحبه کاری در ماه از طریق این وبسایت انجام می‌شود.

این سرویس کاریابی توسط خلیج تایمز که یکی از مهم‌ترین روزنامه‌های انگلیسی زبان در امارات است انجام می‌شود. بیش از ۶۰۰ آگهی شغلی‌ای که در این سایت وجود دارند معمولا توسط کسب و کارهای متوسط و کوچک پست شده‌اند و معمولا متوسط افراد مبتدی و متوسط در یک حرفه هستند. جستجوی شغل از طریق فیلترهای مختلف از جمله مکان، حوزه کاری، حقوق، جنسیت، و نوع کار تسهیل شده است. آگهی‌ها شامل آدرس ایمیل یا شماره تلفن کارفرما می‌شوند که به شما اجازه می‌دهد با رزومه خود به شکل مستقیم با آنها ارتباط برقرار کنید.

استفاده از این سرویس‌دهنده و پیدا کردن فرصت‌های شغلی، خواندن بررسی‌های مربوط به کارفرمایان، و اطلاع از حقوق پرداختی، کاملا رایگان بوده و حتی نیازی به ساخت هیچ اکانتی نخواهید داشت. این پلتفرم شامل بیش از ۲۵۰۰۰ فرصت شغلی می‌شود. بسیاری از این آگهی ها مربوط به Hilton، Marriott International و WHR هستند

کاریابی در امارات چیست

جمع‌بندی

نیازی به گفتن نیست که یکی دیگر از بهترین گزینه‌های شما برای کاریابی در امارات LinkedIn است. به شکل کلی راه‌های مختلفی برای مهاجرت به امارات و گرفتن اقامت این کشور وجود دارد. توصیه می‌کنیم در این زمینه حتما با افراد حرفه‌ای مشورت کنید. مجموعه بین‌المللی تراست گلوبال می‌تواند با کمترین هزینه بهترین نتیجه ممکن را برای شما در کوتاه‌ترین زمان به ارمغان بیاورد. کافیست با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: