از نظر کسب و کاری کدام شهر امارات رو به رشد بیشتری است؟

چه به تازگی شروع به گشتن به دنبال شغل کرده باشید و چه مدت زیادی باشد که در حال جستجو هستید، همگی دنبال مقاصدی هستیم که در آنها بتوانیم شغل مورد نظرمان را پیدا کنیم. امارات یکی از کشورهای به شدت رو به رشد و محلی مناسب برای کسانی به شمار می رود که به فکر مهاجرت کاری هستند. البته راه ها و شانس های زیادی در امارات برای شما وجود دارد؛ از جمله خرید ملک در امارات، مهاجرت خانوادگی به امارات ، گرین ویزای امارات و بسیاری گزینه های دیگر. بعضی از شهرهای دیگر امارات مانند دبی و ابوظبی، شاهد سرمایه گذاری ها و پیشرفت های بیشتری از لحاظ اقتصادی بوده اند. دلایل زیادی برای این جذابیت وجود دارد از جمله عدم وجود مالیات بر درآمد، استاندارد بالای زندگی، امکانات تحصیلی، امکانات تفریحی و بسیاری موارد دیگر.

  • دبی

در صورتی که به دنبال شغل در بازار جهانی و موقعیت های شغلی بین المللی هستید، دبی برای شماست! به جز شهرت جهانی به عنوان یکی از بهترین شهرهای توریستی در دنیا، دبی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تجارت و کسب و کار شناخته می شود. اگرچه در گذشته اقتصاد دبی بیشتر بر نفت متکی بود، در حال حاضر در زمینه های دیگر نیز رشد چشمگیری داشته، از جمله: املاک و مستغلات، گردشگری، و خدمات مالی. دبی به شکل کلی به خاطر کیفیت بالای زندگی در آن یکی از محبوب ترین شهرهای جهان به شمار می رود. موقعیت های شغلی در بخش های مختلف از شغل های دون پایه تا پست ها و مقام های بالا متنوع هستند. همچنین در صورتی که به راه اندازی یک استارت آپ فکر می کنید دبی برای شما گزینه خوبی به شمار می رود. شما تحت عناوین مختلفی می توانید به کار در امارات بپردازید و می توانید با این روش ها در مقاله ی شرایط گرفتن ویزای کار در امارات آشنا شوید.

  • هزینه های زندگی اماراتابوظبی

ابوظبی که پایتخت امارات به شمار می رود یکی از بهترین شهرهای آن است. ابوظبی دارای شرایط اقتصادی مساعد، کیفیت بالای زندگی، فرهنگ و اقلیمی است که آن را به محلی مساعد برای اشتغال تبدیل می کند.  از لحاظ تنوع فرهنگی ابوظبی قابل توجه است. تنها ۹٪‌ از کسانی که در ابوظبی زندگی می کنند متولد آنجا نیستند. بنابراین یکی از فرصت هایی که شما در ابوظبی – مخصوصا در بیزنس های بین المللی – دارید، امکان شبکه سازی گسترده است. ابوظبی در رشد اقتصادی چند میلیون دلاری امارات دو سوم سهم را دارد و همین موضوع پتانسیل پیشرفت این شهر را نشان می دهد.

ابوظبی

  • شارجه

شارجه سومین شهر بزرگ امارات به شمار می رود و می تواند از لحاظ فرصت های شغلی و همچنین پیشرفت استارت آپ ها قابل توجه است. از دیگر مزیت های این شهر می توان به قیمت و هزینه های مناسب مسکن اشاره کرد. اکثر فرصت های شغلی در شارجه شامل شغل های عمومی، و سازمان ها و دپارتمان های دولتی و البته یک سری شرکت ها و بخش های خصوصی می شود. از امکانات خوب تحصیلی شارجه نیز نمی توان غافل شد. توجه کنید که از ژانویه ۲۰۲۲ کارهای دولتی شارجه ۴ روز در هفته شدند. ساعت های کاری رسمی دولتی در شارجه دوشنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۳:۳۰ بعدازظهر است. به شکل خاص تر، نهاد دولتی مورد نظر می تواند بسته به سیستم کاری و کاری که کارمندان انجام می دهند این ساعت ها را مشخص کند. به شکل کلی کارمندان باید ۸ ساعت در روز کار کنند. در صورتی که این اتفاق نیفتد، ساعاتی که کارمند کار نکرده از ساعات مرخصی او کم می شوند.

شارجه

  • عجمان

با این که شرایط عجمان به خوبی شهرهایی نیست که بالاتر راجع به آنها صحبت کردیم، اما باز هم جزو شرایط خوب کاری به شمار می رود. این شهر که در کرانه خلج فارس قرار گرفته محل بیش از ۵۰ فروشگاه محلی و بین المللی، کمپانی، و بازارهای مختلف است. مخصوصا، این شهر برای کسانی که به دنبال شغلی در حوزه گردشگری و توریسم هستند گزینه مناسبی به شمار می رود. از دیگر موارد جذاب می توان به پیشنهادهای شغلی ای که برای مدرسین دانشگاه ها وجود دارد اشاره کرد.

  • عجمانفجیره

یکی از ویژگی های جذاب فجیره از لحاظ فرصت های شغلی موقعیت های شغلی ای است که در زمینه شیپینگ و باربری وجود دارد. عامل های اصلی اقتصاد فجیره به مدت طولانی کشاورزی و ماهیگیری بوده اند. همچنین یکی از زمینه ها و صنعت های گسترده در فجیره صنعت ساخت و ساز است که می تواند برای بسیاری شغل فراهم کند. همچنین بخش تجارت آزاد سهم خود را در گسترش اقتصادی فجیره بر عهده دارد. مشاغل مختلف در فجیره مزایای مختلفی در زمینه های درمانی و تحصیلی دارند.

فجیره

کلام نهایی

امیدواریم از این مقاله استفاده کرده باشید. توجه کنید که ما به شرایط کلی هر شهر پرداختیم و ممکن است شرایط برای شما بسته به شغل شما و تجارب و رزومه و همچنین مدارک تحصیلی و شرایط مالی تان متفاوت باشد. به همین علت توصیه می کنیم قبل از تصمیم گیری و اقدام به مهاجرت با افراد حرفه ای و موفق در این زمینه مشورت کنید. مجموعه بین المللی تراست گلوبال با سال ها تجربه موفق در این زمینه و تیم حرفه ای می تواند بهترین نتیجه را در سریعترین زمان ممکن و کمترین هزینه برای شما به ارمغان بیاورد. کافیست با ما تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: