ازدواج در گرجستان

ازدواج در گرجستان

در این مقاله به سوالات متداول کاربران و مشتریان عزیز در خصوص ازدواج در گرجستان  پاسخ داده شده است تا دوستان عزیز تصمیم گیری دقیق تری داشته باشند .

سوال یک :

آیا شرکت شما کیس ازدواج برای ازدواج در گرجستان  رو هم فراهم میکنه ؟

جواب :

خیر . شرکت ما فقط پروسه ثبت و مراحل اداری رو به صورت قانونی و قابل قبول برای ارایه به سفارت کشور مد نظر را ارایه میدهد

سوال دوم :

آیا شرکت شما دریافت ویزا را با این روش برای همسرم تضمین میکند ؟

جواب :

خیر – ما فقط مراحل ثبت قانونی را به همراه ارایه راهکارهای قانونی انجام میدیم و الباقی کارها را باید طبق قوانین کشور مقصد انجام دهید که مطمینا وکیل شما و یا شخص راه بلد مورد اعتماد شما – شمار را در این امر مهم یاری می کند

سوال سوم :

من تراول داکیومنت از یک کشور اروپایی دارم آیا با این مدرک میتوانم ازدواج در گرجستان ا ثبت کنم ؟

جواب :

بله – تراول داکیومنت در واقع یک مدرک معتبر می باشد که علاوه بر امکان سفر امکان انجام امور اداری را نیز دارید .

سوال چهارم :

آیا با وجود ثبت ازدواج در شناسنامه ایرانی بازهم نیاز به ثبت ازدواج بین المللی خواهیم داشت ؟

جواب :

اگر ازدواج شما به صورت غیابی در ایران صورت نگرفته شده باشد مطمینا مورد قبول تمام کشورها هست . فقط کافیه سند معتبر ارایه فرمایید

سوال پنجم :

من هنوز سیتیزن کشور مورد نظرم نشدم ولی تراول داکیومنت رو دارم آیا در صورت ثبت ازدواج با این سند به همسرم ویزای کشور محل اقامتم را میدهند ؟

جواب :

همانطور که گفته شده تراول داکیومنت یک سند معتبر میباشد و مشکلی در پروسه های بین المللی صورت نخواهد گرفت

 

ازدواج در گرجستان

 

سوال ششم :

ما در المان زندگی میکنیم و همینجا ازدواجمون رو ثبت میکنیم . چرا باید بیاییم گرجستان ازدواج خودم را ثبت کنم . چه کاریه آخه ؟!!!!!

جواب :

دوست عزیز احتمالا شما موارد استفاده این نوع خدمات را به درستی درک نکردید . برای کسانی که در آلمان هستند ( دو طرف ) نیازی نیست بیایند اینجا ازدواج ثبت کنند . چون شما اونجایید دیگه !!! این خدمات برای کسانی هست که یک طرفشون در ایران هست و راهی برای اومدن نداره پس تشریف میارن به یک کشور سومی که دو طرف مشکل ورود نداشته باشند و پس از طی کردن مراحل اداری و … تشریفات اداری کشورهای مورد نظر رو انجام میدند امیدوارم متوجه این خدمات شده باشید !!!

سوال هفتم :

خب دوست عزیز چه کاریه من از هلند میام ایران و ازدواجمون رو در کنار خانواده انجام میدیم و همون مدارک رو به سفارت مورد نظر تحویل میدیم چرا باید بیاییم گرجستان ؟؟!!

جواب :

دوست عزیز مطمینا شما برای ورود به کشور عزیزمان ایران مشکلی نداری ولی این سرویس برای اون دسته از دوستانی میباشد که از ورود به ایران منع شده اند و یا مشکلات خاص خوشون رو دارند وگرنه به قول شما چه احتیاجی به گرجستان است !!

سوال هشتم :

آیا برای ثبت این پروسه ترکیه بهتر نیست ؟

جواب :

ابتدا بهتره تحقیق کنید و خودتون مقایسه کنید ولی تا جایی که اطلاع دارم قوانین ترکیه بسیار سخت و مشکل هست و …

سوال نهم :

کلیه مراحل چقدر زمان میبرد ؟

جواب :

بستگی به مدت زمان سفر شما به گرجستان دارد – این پروسه یک روزه – چهار روز کاری و هشت روز کاری امکان پذیز است

سوال دهم :

آیا امکان داره ازدواج ثبت نشه ؟

جواب :

خیر – مگر اینکه در مدارک شما مشکل خاصی وجود داشته باشد

 

ازدواج در گرجستان

 

سوال یازدهم :

آیا در زمان خاصی باید این مراحل صورت بگیرد ؟

جواب :

خیر – فقط در روزهای تعطیلی رسمی گرجستان انجام نخواهد شد

سوال دوازدهم :

آیا همزمان با ثبت مراسم خاصی هم انجام میشود ( مثل عاقد و … )

جواب :

بستگی دارد شما چه مراسمی مد نظرتون باشه – اگر فقط قصد ثبت در دفترخانه را داشته باشید خیر هیچ مراسمی صورت نمیگیرد و فقط و فقط اطلاعات شما ثبت – شاهدین امضاء و پروسه طی میشود ولی چنانچه قصد گرفتن مراسم را داشته باشید با مسیول هماهنگ کننده در شرکت ما ارتباط بر قرار کنید . این کار میسر است

سوال سیزدهم :

آیا این مراحل در شرکت شما انجام مشود ؟

جواب :

خیر – کلیه مراحل در اداره ثبت احوال مرکزی تفلیس صورت میگیرد

سوال چهاردهم :

آیا با ازدواج در گرجستان میتوان اقامت گرجستان را هم گرفت ؟

جواب :

چنانچه یکی از طرفین ازدواج گرجی باشد با طی کردن مراحل قانونی مربوطه بله تقریبا امکان پذیر هست . ولی اگر دو طرف ایرانی و یا خارجی باشند ( گرجی نباشند ) خیر امکان پذیر نیست و فقط مراحل ثبتی در این کشور انجام میشود و هیچ امتیاز دیگری در این کشور برای شما ندارد !!!!!

 

 

ازدواج در گرجستان

 

ازدواج بین المللی چیست ؟

در دنیای جهانی شده امروز دیگر ملاقات و یا برخورد با افراد خارجی و با فرهنگ‌های مختلف به یک امر کاملا طبیعی بدل شده است. گسترش فضای مجازی، مهاجرت، تحصیل در کشورهای خارجی و… همه‌ و همه دست‌به‌دست هم داده‌اند تا افراد خارجی بیشتری تصمیم داشته باشند ادامه زندگی را در کنار یکدیگر سپری کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا در خصوص ازدواج بین المللی و تمامی چالش‌های پیش روی آن صحبت کنیم و ببینیم که اصولا ازدواج بین المللی چیست. ازدواج بین المللی چیست؟  شاید به زبان ساده بتوان به این تعریف دست پیدا کرد. زمانی که یک فرد در یک کشور خارجی به دنیا می‌آید، تابعیت آن کشور را به دست می‌آورد. بعد از گذشت مدت‌ زمانی بنا به هر دلیل، افراد ممکن است کشور خودشان را ترک کرده و به یک کشور خارجی سفر کنند. در طول مدت‌زمان چنین سفری، فرد می‌تواند با افراد خارجی مقیم آن کشور آشنا شود. واضح است که آشنایی مرد و زن می‌تواند در نهایت منجر به بروز عشق و علاقه و در نهایت ازدواج شود. ازاین‌ رو هر زمان که مرد و زنی با دو تابعیت خارجی با یکدیگر ازدواج کنند، می‌توان عنوان کرد که یک ازدواج در سطح بین المللی یا ازدواج فرا ملیتی رخ‌داده است. البته اینکه ازدواج بین المللی چیست ممکن است در برخی از موارد پاسخ کاملا سر راستی مانند جمله بالا نداشته باشد. برای مثال تصور کنید که یک فرد دارای تابعیت دوگانه از دو کشور مختلف است. حال اگر قصد داشته باشد که با یک زن که دارای تابعیت یکی از کشورهای تبعه مرد ازدواج کند، آیا بازهم گفته می‌شود که ازدواج بین المللی رخ‌داده است؟ به‌سادگی متوجه می‌شوید که نمی‌توان این واژه را به‌صورت کامل و صحیح ترجمه کرد اما به نظر می‌رسد که همین مقدار نیز می‌تواند به‌خوبی نشان‌دهنده این باشد که ازدواج بین المللی چیست. البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که در برخی از موارد، ازدواج می‌تواند در یک کشور کاملا خارجی بی‌طرف نیز صورت بگیرد. البته در خصوص ازدواج بین المللی یا ازدواج فرا ملیتی باید به این نکته نیز اشاره کرد که این ازدواج لزوما ازدواجی بین فرهنگی نیست. این امکان وجود دارد که دو فرد از ملیت‌های مختلف، فرهنگ، سلیقه و یا علایق کاملا یکسانی با یکدیگر داشته باشند اما به‌صورت کلی ازدواج فرا ملیتی یک ازدواج بینافرهنگی نیز شناخته می‌شود که دو خانواده از دو فرهنگ مختلف را به یکدیگر پیوند می‌دهد.

ثبت ازدواج بین المللی در گرجستان

مؤسسه حقوقی بین المللی تراست گلوبال با پیشینه فعال و قدرتمند در زمینه های حقوقی و ثبتی  ،ثبت ازدواج بین المللی در ترکیه و گرجستان را از سال ۲۰۱۸ برای ایرانیان و ایرانیان خارج از کشور آغاز کرد 

یکی از نکات مهمی که همیشه تیم ما به آن عقیده دارد و سر لوحه کار خود میداند کاهش استرس مشتریان در زمینه ثبت ازدواج بین المللی میباشد چون میدانیم شرایط ثبت و تصمیم گیری و هماهنگی ها و استرس برای برگزاری مراسم و کارهای اداری بسیار سخت هست . ولی از انجایی که ما را انتخاب کردید باید بگوئیم با خاطری آسوده کارهای ثبتی شما بدون حتی کوچکترین مشکل در یک روز کاری انجام و مدارک به شما تحویل داده خواهد شد . کافیست برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

چرا ازدواج بین المللی در گرجستان ؟

از آنجایی که کشور گرجستان یک کشور تقریبا اروپایی است و قوانین حاکم تقریبا مورد تایید کل اروپا و آمریکا و …. میباشد و همچنین با پیشرفت چشم گیرقوانین گرجستان و آپدیت موارد قانونی – دارای اسناد ثبتی ارزشمند و قابل قبول در سراسر دنیا میباشد و در نتیجه انتخاب خوبی برای دریافت مدارک معتبر میباشد.

1 – نزدیکی به ایران با یک پرواز یک و نیمه ساعته و پروازهای روزانه

2 – عدم نیاز به ویزا برای سفر به گرجستان برای ایرانی ها

3 – عدم نیاز به ویزا برای کل اروپایی ها و آمریکایی ها

4 – ارزان بودن هتل و مخارج مسافرت

5 – عدم نیاز به گواهی تجرد یا شناسنامه یا سایر اسناد

6 – عدم نیاز به ارایه آزمایشات و …

7 – عدم نیاز به داشتن کارت اقامت این کشور برای طرفین

8 – عدم نیاز به گواهی و اجازه نامه پدر و …

9 – ثبت با پاسپورت ایرانی و تراول داکیومنت

10 – ترجمه سریع و آپوستیل برای کشور مقصد دارای بالاترین اعتبار

11 – قابل قبول برای تمام کشورهای دنیا ( غیر از ایران برای شهروندان ایرانی ) و …

ساده‌ترین راه برای ازدواج بین‌المللی

آیا به دنبال راهی ساده و مطمئن برای برگزاری ازدواج بین المللی خود هستید؟ آیا می‌خواهید در یک محیط فرهنگی متنوع و جذاب این رویداد را برگزار کنید؟ با آشنایی با روش عقد در گرجستان، شما می‌توانید این هدف را به آسانی تحقق بخشید. عقد در گرجستان، با سادگی و شفافیت خاص خود، به عنوان یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای ازدواج بین‌المللی شناخته شده است.

یکی از مزیت‌های عقددرگرجستان حضور تیم حرفه‌ای تراست گلوبال است که در تمام مراحل روند ازدواج کنار شما خواهد بود. تیم ما در گرجستان با سابقه طولانی در این زمینه فعالیت می‌کند و با همکاری متقاضیان، تمام جزئیات و نکات مرتبط با ازدواج را به بهترین شکل مدیریت می‌کند.

علاوه بر این، گرجستان با فرهنگ متنوع خود، به عنوان یک مقصد جذاب برای ازدواج بین‌المللی شناخته می‌شود. با تنوع فرهنگی و تاریخی که در این کشور وجود دارد، شما و مهمانانتان می‌توانید یک مراسم عقد منحصر به فرد و خاطره‌انگیز را تجربه کنید. از آرامش و زیبایی طبیعت گرجستان گرفته تا آثار باستانی و معماری خیره‌کننده، این کشور شما را در دنیایی از زیبایی‌ها و معجزه‌ها به سفر می‌برد.

همچنین، فرآیند عقد در گرجستان به شما امکان می‌دهد تا به راحتی و بدون مشکلات قوانین پیچیده، ازدواج خود را رسما ثبت کنید. فرآیند عقد در این کشور ساده و شفاف است و با همکاری تیم تراست گلوبال، شما به راحتی می‌توانید این رویداد مهم را برگزار کنید و از تجربه‌ای آسان و مطمئن برای اداره امور حقوقی و مربوط به ازدواج خود بهره‌مند شوید.

در نهایت، عقد در گرجستان به عنوان یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ازدواج بین المللی شناخته می‌شود. با حضور تیم ما با سابقه طولانی در این زمینه و با استفاده از منابع و دانش فنی خود، به راحتی می‌توانید این روند را مدیریت کنید. همچنین، با تنوع فرهنگی و طبیعت زیبای گرجستان، می‌توانید یک رویداد منحصر به فرد و خاطره‌انگیز را برگزار کنید.

ازدواج بین المللی در گرجستان با سادگی فرآیند، حمایت تیم ازدواج پیوند با سابقه طولانی و محیط فرهنگی جذاب، یکی از بهترین گزینه‌ها برای زوج‌هایی است که به دنبال راهی ساده و مطمئن برای شروع زندگی مشترک خود هستند. گرجستان مناسب‌ترین مقصد برای ازدواج بین المللی است و تیم تراست گلوبال با سابقه خود، در تمام مراحل این مسیر کنار شما خواهد بود.

ازدواج در گرجستان

گرجستان، کشوری با موقعیت ممتاز برای ثبت ازدواج‌های رسمی و بین‌المللی، امکان انجام این فرایند را به سادگی و با کمترین هزینه ممکن فراهم می‌آورد. وجه تمایز گرجستان در این است که این کشور، آغوش خود را به روی زوج‌هایی از تمامی ملیت‌ها و ادیان گشوده و امکان دریافت سند ازدواج بین‌المللی را بدون محدودیت برای آنان مهیا می‌سازد. این سند، کلید ورود به فرایند درخواست ویزای همراهی برای همسر است.

در پرتو افزایش میزان مهاجرت به کشورهای غربی طی سال‌های اخیر، ثبت ازدواج در کشورهای عضو معاهده آپوستیل، اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است. این اقدام، مسیری هموار برای زوج‌هایی فراهم می‌آورد که به دنبال پیوند با همسران خود در اروپا، امریکا یا کانادا هستند. به این منظور، زوجین باید ازدواج خود را در یکی از کشورهای عضو این معاهده به ثبت برسانند و گرجستان به عنوان یکی از این کشورها، انتخابی عالی به شمار می‌رود.

گرجستان، به عنوان یک عضو ناظر در اتحادیه اروپا، قوانین ازدواج را به گونه‌ای تنظیم کرده که با استانداردهای اروپایی همخوانی دارد. از این رو، شاهد تبدیل این کشور به یک مقصد مطلوب برای ثبت ازدواج‌های بین‌المللی و دریافت اسناد معتبر بین‌المللی هستیم.

علاوه بر این، افراد دارنده تراول داکیومنت(مدرک سفر) نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کنند و در گرجستان، بدون پیچیدگی‌ها و روندهای اداری دشوار، ازدواج خود را به ثبت برسانند.

چگونه سند ازدواج بین‌المللی خود را در گرجستان ثبت کنیم؟

آیا به دنبال یک روش سریع و مقرون‌به‌صرفه برای ثبت ازدواج بین‌المللی خود هستید؟ گرجستان، با فرایند ساده و کم‌هزینه‌ی خود، می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. در این مقاله، ما گام به گام شما را در مسیر ثبت ازدواج‌تان در گرجستان همراهی می‌کنیم، و نکات کلیدی مورد نیاز برای دریافت سند ازدواج معتبر بین‌المللی را پوشش خواهیم داد.

گرجستان به عنوان یک مقصد عالی برای زوج‌هایی است که می‌خواهند ازدواج بین‌المللی خود را به طور رسمی و بدون دردسر ثبت کنند. فرایند ازدواج در این کشور نه تنها سریع و ساده است، بلکه ازدواج‌نامه‌ی صادرشده در گرجستان در تمام کشورهای عضو معاهده‌ی آپوستیل به رسمیت شناخته می‌شود.

برای آغاز، شما نیازمند گرد آوری مدارک لازم، از جمله گذرنامه‌های معتبر، گواهی‌های تجرد (برای کسانی که قبلا ازدواج نکرده‌اند)، و در صورت لزوم، مدارک مربوط به طلاق یا فوت همسر سابق هستید. پس از تکمیل مستندات، زوج‌ها می‌توانند در یکی از دفاتر ثبت ازدواج در گرجستان حضور یابند و اقدام به ثبت رسمی ازدواج خود نمایند.

توصیه‌های پس از ازدواج:
پس از دریافت سند ازدواج، برای استفاده بین‌المللی، شما باید ترجمه‌ی رسمی و تاییدشده ازدواج‌نامه را به همراه آپوستیل دریافت نمایید. این فرایند به شما اجازه می‌دهد تا سند ازدواج‌تان را در سایر کشورها به رسمیت بشناسید، از جمله برای اقدامات قانونی، اداری، و حتی مهاجرت.

نتیجه‌گیری:
ثبت ازدواج در گرجستان می‌تواند فرایندی نسبتاً آسان و بی‌دردسر باشد که منجر به دریافت سند ازدواجی معتبر در سطح بین‌المللی می‌شود. با پیروی از راهنمایی‌های ما و کسب مشاوره از متخصصان حقوقی، شما می‌توانید این گام مهم زندگی را با اطمینان بردارید.

شرایط ازدواج در گرجستان در سال 2024 و همه آن چیزی که باید بدانید

امروزه برگزاری مراسم ازدواج در یک کشور ثالث به یک امر کاملاً طبیعی بدل شده است. زوج‌ های جوان از سراسر دنیا بسته به شرایطی ممکن است تمایل داشته باشند تا در یک کشور خارجی ازدواج کنند. ازاین‌رو پیداکردن یک کشور خارجی که مسیر ثبت ازدواج بین‌المللی در آن ساده و ارزان باشد، یکی از مهم‌ترین قدم‌هایی است که زوج‌های جوان باید بردارند. در بین تمامی کشورهای جهان، کشور گرجستان می‌تواند گزینه‌ ای مناسب برای ازدواج به‌خصوص ایرانیان باشد. ما در ادامه در خصوص شرایط 2024 ازدواج در گرجستان صحبت خواهیم کرد.

برگزاری مراسم ازدواج در گرجستان

باید بدانید که دولت کشور گرجستان شرایطی را فراهم کرده است که طبق آن تمام افراد خارجی که مقیم این کشور نیستند نیز می‌توانند مراسم ازدواج خودشان را در این کشور انجام دهند. تمامی حقوق افراد خارجی جهت ازدواج با شهروندان گرجستانی و یا سایر اتباع بیگانه را کاملاً به رسمیت می‌شناسند. ازاین‌ رو تمامی افراد خارجی دارای حقوق و وظایفی کاملاً مشابه با شهروندان گرجستان در خصوص روابط زناشویی و خانوادگی دارند.

به‌عنوان‌مثال یکی از شرایط 2024 ازدواج در گرجستان این است که هر فردی که 18 سال تمام داشته باشد و تمامی مدارک موردنیاز را گردآوری کرده باشد، این امکان را دارد تا در این کشور ازدواج خودش را به ثبت برساند. از سوی دیگر باید بدانید که اعتبار گواهی ازدواج صادر شده از سوی کشور گرجستان در بسیاری از کشورهای جهان، قابل‌پذیرش است.

ازدواج در گرجستان و اهمیت حقوقی آن

با اینکه پیوند ازدواج بین دو نفر ازروی عشق و علاقه و تمایل آن‌ها به یکدیگر صورت می‌گیرد، اما باید بدانید که کشوری که مراسم ازدواج در آن برگزار خواهد شد، باید آن را به‌صورت قانونی بپذیرد. کشور گرجستان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تنها ازدواج‌هایی را به رسمیت می‌شناسد که تحت نظارت و بر اساس قوانین خاص آن انجام شوند.

بر طبق قوانین سال 2024 کشور گرجستان، ازدواج یک امر داوطلبانه بین زن و مرد بوده که منجر به تشکیل خانواده خواهد شد. درصورتی‌که شما هم جز افرادی هستید که قصد برگزاری مراسم عروسی در گرجستان را دارید، بدون شک باید با شرایط 2024 ازدواج در گرجستان آشنا شوید.

آشنایی داشتن با شرایط ازدواج 2024 در گرجستان ضروری است

شرایط 2024 ازدواج در گرجستان

زمان آن رسیده است تا شرایط اصلی ازدواج در این کشور در سال 2024 را برای شما بازگو کنیم. تمام افرادی که چنین شرایطی را مهیا کرده باشند، می‌توانند به‌سادگی مراسم عروسی خودشان را در گرجستان برگزار کرده و ازدواج خودشان را به ثبت برسانند. این شرایط عبارت‌اند از:

  • زوجین باید به 18 سال تمام رسیده باشند.
  • رضایت کامل طرفین برای ثبت ازدواج الزامی است.
  • زوجین نباید پیش‌ازاین ازدواج ثبت شده دیگری داشته باشند
  • ارائه مدارک موردنیاز
  • حضور 2 شاهد

به یاد داشته باشید که مدارک موردنیاز برای ارائه به دفتر اسناد رسمی گرجستان باید از قبل ترجمه گرجی  شده و به‌صورت قانونی ارائه شوند. ( این مورد توسط ثبت ازدواج پیوند انجام خواهد شد )

ازدواج آسان در کشور گرجستان

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید کشور گرجستان از جمله کشورهایی است که برگزاری مراسم ازدواج در آن به ساده‌رترین شکل ممکن صورت خواهد گرفت. همین سادگی منجر شده تا برگزاری مراسم ازدواج در این کشور محبوبیت بسیار زیادی پیدا کند و زوج‌های جوان زیادی، حتی از ایران برای برگزاری مراسم خود به این کشور سفر کنند.

با نگاهی ساده به شرایط 2024 ازدواج در گرجستان به‌سادگی متوجه می‌شوید که این کشور حداقل شرایط ممکن را برای برگزاری مراسم ازدواج مدنظر دارند. افراد متقاضی برای ثبت ازدواج در گرجستان حتی نیازی به مدارک پزشکی یا آزمایش‌های قبل از ازدواج نخواهند داشت. از سوی دیگر شما می‌توانید به‌ سادگی در همان روزی که درخواست ازدواج خودتان را به ثبت رساندید، مراسم ازدواج خود را برگزار کرده و در کمترین زمان ممکن، گواهی ازدواجتان را دریافت کنید.

برای ثبت ازدواج در گرجستان، باید مراحل آن را طی کنید

مراحل ازدواج در گرجستان در سال 2024

اکنون باید به یکی از مهم‌ترین قسمت‌های ازدواج در گرجستان، یعنی مراحل ثبت ازدواج در این کشور اشاره کنیم. تمامی زوجین موظف هستند تا به‌صورت دقیق و مرحله یه مرحله این مراحل را پشت سر بگذارند تا بتوانند ازدواج خودشان را در این کشور به ثبت برسانند. این مراحل به شرح زیر خواهند بود.

  • ثبت ازدواج در مراکز رسمی گرجستان

اکنون نوبت به آن رسیده است تا زوجین با رعایت شرایط ازدواج 2024 در گرجستان و با دردست‌ داشتن مدارک مورد نیاز، جهت ثبت ازدواج خود، به یکی از مراکز قانونی و رسمی کشور گرجستان مراجعه کنند. در این کشور دو مرکز قانونی وظیفه ثبت ازدواج را به عهده دارند: تالارهای خدمات عمومی و آژانس‌های خدمات عمومی.

هرکدام از این نهادها می‌توانند مراسم ازدواج را در هر نقطه‌ای که زوجین درخواست کنند، برگزار کرده و در کمترین زمان ممکن، گواهی ازدواج را به افراد متقاضی اعطا کنند.

ازدواج در گرجستان

 

ارتباط با ما

اقامت توریستی ترکیه

وکیل در ترکیه

شرایط تحصیل در ترکیه

شرایط و قوانین ازدواج در ترکیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: