پاسپورت ترکیه و روش های گرفتن آن

[vc_row][vc_column column_width_percent=”100″ align_horizontal=”align_right” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″][vc_column_text]در این مقاله می پردازیم به مساله پاسپورت ترکیه و روش اخد آن، پاسپورت ترکیه چقدر اعتبار دارد؟ راه های گرفتن تابعیت ترکیه و نهایتا اخد پاسپورت چگونه است؟ سعی می کنیم به طور جامع و کوتاه به تمامی جنبه های این موضوع بپردازیم، امید است تا بعد از مطالعه این مقاله سوالات شما پاسخ گرفته باشند.

ارزش پاسپورت ترکیهچرا پاسپورت ترکیه ؟

کشور ترکیه به دلایل متعددی کشور مناسبی برای ایرانیان می باشد، با اینکه ترکیه کشوری سکولار است اما تمامی ادیانی که در کشور ایران حضور دارند در ترکیه هم زنده و از طرف تمام مردم محترم شمارده می شوند؛ این روز ها هم از کسی پوشیده نیست که ترکیه کشوری ست پیشگام در عرصه های مختلف اقتصادی و صنعتی در خاورمیانه. همچنین در صورت گرفتن پاسپورت ترکیه همسر و فرزندان زیر 18 سال شما هم پاسپورت ترکیه می گیرند. و کشور ترکیه دارای آب و هوای مدیترانه ای می باشد.

کشور هایی که با پاسپورت ترکیه می شود رفتپاسپورت ترکیه چقدر اعتبار دارد ؟

منظور از اعتبار یک پاسپورت این است که چند کشور و به چه صورت در قبال آن متعهد هستند و این عامل مهمی است برای اینکه تعیین کند ارزش گرفتن پاسپورت مورد نظر چقدر است، پاسپورت ترکیه در رده 40 جهانی، پایین تر از کشور های روسیه و کلمبیا و بالاتر از آفریقای جنوبی و کویت قرار دارد (قابل ذکر است که ایران در رتبه 89 از 95 قرار دارد) با پاسپورت ترکیه فرد می تواند به 71 کشور بدون نیاز به ویزا به راحتی سفر کند در ضمن شهروندان ترکیه این امکان را دارند که به 44 کشور جهان بدون نیاز به ویزا وارده شده و در حین ورود به فرودگاه  در آنجا برای گرفتن ویزا اقدام کنند. اما مساله بعدی که پاسپورت این کشور را ویژه می کند این است که کشور ترکیه موافق تابعیت های دوگانه می باشد یعنی فرد با حفظ تابعیت قبلی خود بدون مشکلی می تواند تابعیت کشور ترکیه را اخذ کند اما نباید فراموش کرد که لازم است به کشور زادگاه خود اعلام کند که تابعیت ترکیه را گرفته است.

مهاجران و شرایط اقامت در ترکیهروش ها گرفتن پاسپورت ترکیه چگونه است ؟

به طور قطع شما برای دریافت پاسپورت ترکیه ابتدا باید اقامت این کشور را اخذ کنید. در نوشته ای دیگر به طور مفصل شرح داده ایم که شما به چه روش هایی می توانید برای اخد شهروندی ترکیه و پاسپورت ترکیه اقدام کنید اما اگر به طور خلاصه بخواهیم بگوییم، سرمایه گذاری در ترکیه، خرید ملک در ترکیه، تحصیل در ترکیه و ثبت شرکت در ترکیه از روش هایی هستند که اکثرا از طریق متقاضیان انتخاب می شود تا مسیر اینکار را پیش بگیرند  اما بدانید که از نیمه دوم سال 2018 اخذ شهروندی ترکیه و پاسپورت ترکیه آسان تر شده است.

مساله اصلی در مورد پاسپورت ترکیه

شما برای اخذ شهروندی ترکیه و پاسپورت ترکیه باید یکسری شرایط را داشته باشید که توسط دولت این کشور تعیین شده اند، مهم ترین آنها این است که شما باید 5 سال در ترکیه اقامت داشته باشید و حداکثر در 5 سال شش ماه خارج از کشور باشید حال این 5 سال می تواند اقامت توریستی هر ساله شما باشد یا اقامت کاری، تفاوتی نمی کند، در مرحله دوم دولت ترکیه پیشینه شما را در مدت اقامت تان در این کشور را بررسی می کند که چجور سابقه ای داشتید و میزان تطابق پذیری شما با محیط و مردم کشور ترکیه از اهمیت بالایی برخوردار است. از یادگیری زبان ترکی هم نباید غافل شوید که قبل از اخذ شهروندی و پاسپورت ترکیه نیاز است که شما آزمونی برای این زبان بدهید.

استخدام ترکیهحرف آخر در پاسپورت ترکیه

اخذ شهروندی یک کشور و پاسپورت آن قطعا نیازمند آن است که شما در این مسیر از وکلای مجرب کمک بگیرید و اخذ شهروندی ترکیه از این امر مستثنی نیست، بنابراین قویا به شما پیشنهاد می کنیم بدون وکیل این مسیر را پیش نگیرید چرا که پرونده های زیادی بوده اند که افراد بخاطر نداشتن آگاهی های لازم در زمینه های مختلف، نتوانستند موفق در اخذ شهروندی ترکیه و پاسپورت ترکیه شوند، موسسه حقوقی و تجاری تراست گلوبال با در اختیار داشتن وکلای مجرب (اعم از ایرانی و ترک) می تواند به شما تضمین بدهد در این مسیر با بهترین شرایط ممکن موفق می شوید، پس با تماس بگیرید.[/vc_column_text][vc_button button_color=”color-163885″ size=”btn-xl” radius=”btn-round” border_width=”0″ link=”url:https%3A%2F%2Ftrustglobal-tr.com%2F%25d8%25ae%25d8%25af%25d9%2585%25d8%25a7%25d8%25aa%2F%25d8%25a7%25d8%25b1%25d8%25aa%25d8%25a8%25d8%25a7%25d8%25b7-%25d8%25a8%25d8%25a7-%25d9%2585%25d8%25a7%2F||target:%20_blank|rel:nofollow”]مشاوره تخصصی و رایگان[/vc_button][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: