پیدا کردن وکیل خوب در ترکیه (قسمت سوم)

[vc_row][vc_column column_width_percent=”75″ align_horizontal=”align_right” overlay_alpha=”50″ gutter_size=”3″ medium_width=”0″ mobile_width=”0″ shift_x=”0″ shift_y=”0″ shift_y_down=”0″ z_index=”0″ width=”1/1″][vc_column_text]اگر مطالب بلاگ ما را دنبال کرده باشید حتما اطلاع دارید قصد داریم در سه قسمت نحوه پیدا کردن وکیل خوب در ترکیه را با شما عزیزان در میان بگذاریم، که این نوشته آخرین قسمت از این سری است، در دو قسمت قبل اشاره کردیم به اینکه تخصص وکلا در چه زمنیه هایی می باشد و شناسایی وکلای واجد شرایط، حال در این قسمت می پردازیم به اینکه قدم های نهایی را چگونه برداریم.

قدم پنجم: تهیه لیست از وکیل هایی که در منطقه خود پیدا کردید

در این مرحله برای اینکه به جستجو خود سر و سامان دهید باید وکیل هایی که تا اینجا در ترکیه پیدا کردید را لیست کنید، بدین صورت که اسم، تخصص، آدرس و نشانی وبسایت هر وکیل را در لیست بنویسید.

قدم ششم: به وبسایت هر وکیل داخل لیست مراجعه کنید.

  • شما می خواهید دریابید که این وکیل در ترکیه در چه زمینه ای فعالیت می کند همچنین اطلاعاتی در مورد سابقه کاری و تحصیلی این وکیل در ترکیه برای شما حائز اهمیت است. در نظر داشته باشید اگر وکیلی را پیدا کردید که اصلا وبسایت ندارد باید در انتخاب این وکیل شک کنید.
  • بگردید به دنبال اطلاعات کلی در مورد مشکلات دیگر پرونده ها و مواردی که این وکیل در ترکیه حل کرده است که اینجور اطلاعات را در بخش سوالات متداول و یا بلاگی با نوشته هایی که از تجارب پرونده ها پر است می توان پیدا کرد. یک وکیل خوب در ترکیه در وبسایت خود حجم زیادی از اطلاعات مفید را در اختیار شما قرار می دهد.
  • اغلب وبسایت های وکلا در ترکیه شامل مواردی مثل زمینه کاری، سابقه ی کاری و سابقه ی تحصیلی می باشد، این موارد را حتما در نظر بگیرید.
  • اگر بخواهیم واقع بین باشیم شما باید به دنبال وکیلی باشید که حداقل سه تا پنج سال در ترکیه سابقه داشته باشد، همچنین این وکیل در ترکیه باید در زمینه ای که شما احتیاج به وکیل دارید فعال باشد.
  • در نظر داشته باشید بسیاری از وکلا در ترکیه در فضای مجازی هم فعال هستند و صفحات فیس بوک، لینکدین و توییتر دارند. پس این پروفایل ها را هم چک کنید تا بیش از پیش از رزومه کاری این وکیل در ترکیه آگاه شوید.

قدم هفتم: به یاد داشته باشید که اندازه شرکت ممکن است مهم باشد

شرکت های حقوقی می توانند در اندازه ای متفاوت، از یک وکیل تا چندین وکیل مختلف، با یکدیگر متفاوت باشند. بنابراین شما باید یک شرکت حقوقی را انتخاب کنید که فکر می کنید بهترین شرایط مناسب را برایتان به ارمغان می آورد. بعضی از شرکت ها ممکن است برای یک فعالیت بین الملی بزرگ با یک شرکت حقوقی همکاری کنند اما اگر شما به دنبال وکیل برای مساله طلاق خود در ترکیه هستید می توانید شرکت های حقوقی کوچک هم انتخاب کنید.

تراست گلوبال، یک شرکت حقوقی موفق و شناس

تراست گلوبال با سابقه ای طولانی و حرفه ای در تمامی زمینه های حقوقی در ترکیه حاضر به همکاری در زمینه هایی مثل خرید ملک، ازدواج و تحصیل در ترکیه تا ثبت شرکت در ترکیه و مسائل تجاری در ترکیه می باشد. در ضمن شما می توانید با تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان و تخصصی ما بهره مند شوید.[/vc_column_text][vc_button button_color=”color-163885″ size=”btn-xl” border_width=”0″ link=”url:https%3A%2F%2Ftrustglobal-tr.com%2F%25d8%25ae%25d8%25af%25d9%2585%25d8%25a7%25d8%25aa%2F%25d8%25a7%25d8%25b1%25d8%25aa%25d8%25a8%25d8%25a7%25d8%25b7-%25d8%25a8%25d8%25a7-%25d9%2585%25d8%25a7%2F||target:%20_blank|rel:nofollow”]مشاوره رایگان و تخصصی[/vc_button][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: