پیدا کردن وکیل خوب در ترکیه (قسمت اول)

در سه قسمت قصد داریم به شما بگوییم که راه های پیدا کردن وکیل خوب در ترکیه چه چیزهایی است، چرا که وکالت، آن هم در مساثل مهمی مثل مهاجرت به ترکیه یا خرید ملک در ترکیه، کاریست تخصصی و شایسته است برای پیدا کردن وکیل خوب زمان و انرژی زیادی صرف کنید. به هر میزان که وقت بگذارید برای انتخاب وکیل به همان میزان درصد برنده شدن خود در پرونده های حقوقی را بیشتر کرده اید.

قدم اول: مشخص کنید در چه زمینه ای به وکیل در ترکیه احتیاج دارد

پیدا کردن وکیل خوب در ترکیه ممکن نمی شود مگر آنکه شما دقیقا بدانید که برای چه به وکیل احتیاج دارید، همیشه بهتر آن است که یک وکیل دارای تخصص در زمینه پرونده خود انتخاب کنید ( مثلا وکیل خانواده، وکیل مهاجرت و غیره). حتی ایده خوبی است اگر شما وکیلی را انتخاب کنید که به دادگاه ها و قوانین منطقه ای که در آن دادگاه یا پرونده حقوقی دارید، آشنا باشد این ویژگی این امکان را به وکیل شما می دهد که هر چه بهتر پرونده شما را پیش بگیرد.

بعضی از تخصص های وکالت عبارت اند از:

  • وکیل ورشکستگی : این تخصص مفید خواهد بود اگر شما درگیر مسائل مالی شرکت خود هستید.
  • وکیل کیفری : اگر پرونده شما شامل یک جرم و یا فعالیت بالقوه غیرقانونی باشد، وکیل متخصص در قانون کیفری نیازمند است.
  • وکیل معلولیت : متخصصان ناتوانی می توانند ادعای امنیت اجتماعی و مددجویی را اداره کنند.
  • وکیل خانواده : وکلای خانواده می توانند مسائل مانند جدایی، طلاق، موافقت نامه های قبل از ازدواج، ازدواج، مراقبت از ازدواج، نگهداری از کودک و … را پیگیری کنند.
  • وکیل آسیب های شخصی : وکلای مدافع شخصی مسئولیت رسیدگی به پرونده های مربوط به تخلفات پزشکی، تصادفات اتومبیل و هرگونه آسیب شخصی را که ممکن است از طرف دیگری وارد شود را به عهده بگیرند.
  • وکیل اداری و استخدام : وکلا در استخدام می توانند به کسب و کار شما و راه اندازی سیاست استخدامی تان کمک کنند و یا مواردی که در آن یک کارمند مدعی است که حقی از او باطل شده است را پیگیری کنند.
  • وکیل تجاری : اگر شما به دنبال ایجاد یک کسب و کار هستید، یک وکیل تجاری یا وکیل شرکتی بهترین انتخاب شماست.
  • وکیل مهاجرت : در امر مهاجرت نیاز است از کسی مشاوره بگیرید که به قوانین مهاجرت آشناست و با پرونده های زیادی در این زمینه رو به رو شده باشد.

برای پیدا کردن وکیل خوب در ترکیه موارد دیگری هم باید لحاظ کنید که ما در دو قسمت دیگر آن ها را یرایتان شرح  خواهیم داد، پس مطالب بلاگ ما را دنبال کنید.

خدمات تراست گلوبال

ما آماده ایم تا در تمامی این زمینه ها به شما عزیزان ارائه خدمات تخصصی کنیم. همچنین می توانید با ارتباط با ما از مشاوره رایگان و تخصصی بهرمند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: