مطرح ترین پروژه های ملکی در ترکیه کدام اند؟

افرادی که قصد خرید خانه در کشور ترکیه را دارند، می توانند به سراغ پروژه های ملکی در ترکیه رفته و با کمک این پروژه ها، با پرداخت هزینه مشخصی، خانه های شیک، خاص و درجه یکی را در ترکیه خریداری کنند.

در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با مطرح ترین پروژه های ملکی در ترکیه آشنا کرده و در رابطه با برخی از بهترین آن ها، اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا در این مطلب به بررسی پروژه های ملکی در ترکیه انداخته و در مورد آن صحبت کنیم.

پروژه های ملکی در ترکیه

پروژه قصر بزرگ

این پروژه در مجموعه زیتون بورنو قرار گرفته در یکی از مراکز استانبول در بخش اروپایی واقع شده است. در این مجموعه شاهد یک جاده ساحلی هستیم که فرودگاه آتاتورک را به مرکز شهر متصل می کند. اگر بخواهیم در مورد اطلاعات این پروژه ملکی صحبت کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهر: استانبول
  • منطقه: زیتون بورنو
  • نوع ملک: آپارتمان

مزایا پروژه

این مجموعه که یکی از پروژه های ملکی در ترکیه است، در زیتون بورنو قرار دارد. پروژه قصر بزرگ در ساحل دریای مارمارا قرار گرفته و در آن شاهد رستوران، کافه و یک بندر هستیم.

از دیگر مزایا این پروژه می توان به نزدیکی آن به مراکز تجاری و آموزشی، دانشگاه ها و مدارس و… اشاره کرد. این مجموعه نزدیک به فرودگاه آتاتورک بوده و شما می توانید با طی کردن زمانی کمتر از ۱۰ دقیقه به این فرودگاه برسید.

به منظور بررسی قیمت این پروژه، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد اتاق ها و سالن ها حداقل متراژ تعداد حمام ها حداقل قیمت
1+1 54 متر مربع 1 284,000 $
2+1 104 متر مربع 2 402,000 $
3+1 163 متر مربع 2 643,000 $
4+1 208 متر مربع 3 879,000 $
3+1 278 متر مربع 3 1,688,000 $
4+1 306 متر مربع 3 2,089,000 $
5+1 332 متر مربع 4 2,534,000 $
خرید ملک در ترکیه

پروژه یدی کوله

یکی دیگر از پروژه های ملکی در ترکیه، پروژه یدی کوله است. این پروژه لوکس دارای آپارتمان هایی لاکچری و شیکی است که مهم ترین ویژگی آن ها، مشرف بودن به دریا است.

اگر بخواهیم در مورد اطلاعات این پروژه ملکی صحبت کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهر: استانبول
  • منطقه: فاتیح
  • نوع ملک: آپارتمان

مزایا پروژه

یک پروژه در قلب شهر استانبول واقع شده است و ویژگی آن، مجارت این مجموعه با دریای مارمارا و تنگه بسفر است. از نظر طراحی، این پروژه ویژگی های مدرن را با ارزش های تاریخی استانبول تلفیق کرده است. موضوع دیگری که باید بدانید این است که انواع وسایل حمل و نقل مهم در مجاورت این پروژه وجود دارند که از مهم ترین آن ها می توان به ایستگاه مترو مارمارا و اسکله کشتی ینیکاپی اشاره کرد.

از سوی دیگر این پروژه نزدیک به دانشگاه های مهمی مثل دانشگاه استانبول است. علاوه بر این، در اطراف این پروژه شاهد مراکز درمانی و مراکز خرید مختلفی هستیم.

به منظور بررسی قیمت این پروژه، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد اتاق ها و سالن ها حداقل متراژ تعداد حمام ها حداقل قیمت
1+1 64 متر مربع 1 359,000 $
2.5+1 144 متر مربع 2 599,000 $
3+1 184 متر مربع 2 639,000 $
4+1 244 متر مربع 3 928,000 $
3.5+1 236 متر مربع 2 932,000 $
4+1 275 متر مربع 3 1,043,000 $
خرید خانه در ترکیه

پروژه مسکونی سیران تپه

یکی دیگر از مطرح ترین پروژه های ملکی در ترکیه، پروژه سیران تپه است. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که پروژه سیران تپه، دارای آپارتمان های زیبا و خاصی است و در منطقه توسعه یافته سیران تپه در استانبول قرار دارد.

این پروژه از نظر زمانی تنها پنج دقیقه تا بسفر فاصله دارد و به همین دلیل شما می توانید در سریع ترین زمان ممن خودتان را به این منطقه برسانید.

اگر بخواهیم اطلاعات کلی در رابطه با این پروژه را به شما ارائه دهیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهر: استانبول
  • منطقه: كايتهانه
  • نوع ملک: آپارتمان

مزایا پروژه

اگر بخواهیم نگاهی به این پروژه انداخته و در مورد آن توضیحات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم باید گفت که این پروژه، با رویکرد معماری افقی طراحی شده است. از مهم ترین مزایا این پروژه می توان به زیبایی ساختمان ها، ظرافت کار، توجه به جزئیات، کیفیت بالای زندگی و… اشاره کرد.

موضوع مهمی که باید بدانید این است که این پروژه در سیران تپه که به عنوان قلب تجارت در استانبول شناخته می شود، واقع شده است. به منظور بررسی فاصله این پروژه با بخش های مختلف ترکیه باید گفت که شما با خرید این پروژه فقط چند دقیقه با تاکسیم، لونت و مسلاک فاصله دارید. از سوی دیگر می توانید در مدت زمان ۵ دقیقه به بسفر و با طی کردن ۲۵ دقیقه به فرودگاه سوم استانبول برسید.

مسئله دیگری که باید بدانید این است که این پروژه در کنار استادیوم ترک تلکام آرنا واقع شده است و همچنین در نزدیکی پل فاتح سلطان محمت قرار دارد.

از دیگر ویژگی های این پروژه می توان به مشرف بودن آن به جنگل های بلگراد و رودخانه ای که در خلیج جریان دارد نام برد.

به منظور بررسی قیمت این پروژه، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد اتاق ها و سالن ها حداقل متراژ تعداد حمام ها حداقل قیمت
3+1 157 متر مربع 2 523,000 $
4+1 200 متر مربع 2 665,000 $
پروژه های موفق

پروژه اسپارتا تاورز

پروژه اسپارتا تاورز در منطقه اسپارتاکوله، در ورودی ناحیه باغچه شهیر قرار دارد و به عنوان یکی از بهترین پروژه های ملکی ترکیه برای سرمایه گذاری است. این پروژه دارای نمای شگفت انگیز از دره بوده و در منطقه فوق العاده قرار دارد.گ

به منظور بررسی اطلاعات کلی این پروژه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شهر: استانبول
  • منطقه: باشاک شهیر
  • نوع ملک: آپارتمان

مزایا پروژه

اگر بخواهیم شما را با مزایا این پروژه آشنا کنیم بادی گفت که این پروژه در منطقه ای است که شامل بسیاری از پروژه های مسکونی نو ساز بوده و به همین واسطه این پروژه به عنوان یک فرصت مهم برای سرمایه گذاری شناخته می شود.

از نظر موقعیت جغرافیایی و محل قرارگیری در این پروژه در ۱ کیلومتری بزرگراه ۸۰ E قرار دارد. این بزرگراه مستقیماً از طریق بزرگراه مار مارا شمالی، منطقه ایسپارتاکوله را با به باغچه شهیر مصتل می کند. همچنین شما با مشارک در این پروژه می توانید با طی کردن 25 دقیقه، به فرودگاه سوم استانبول دسترسی پیدا کنید.

از سوی دیگر شما چند دقیقه با ایستگاه مترو فاصله دارید. این ایستگاه مترو منطقه باغچه شهیر را به مجیدیه کوی متصل می کند. همچنین در اطراف این پروژه ملکی شاهد مراکز خرید تجاری، مراکز تفریحی، مدارس و رستوران ها مختلفی هستیم.

در راستا بررسی هزینه مشارکت در این پروژه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تعداد اتاق ها و سالن ها حداقل متراژ تعداد حمام ها حداقل قیمت
2+1 126 متر مربع 1 212,000 $
3+1 162 متر مربع 2 263,000 $
4+1 200 متر مربع 2 338,000 $

اگر قصد خرید ملک در ترکیه را دارید موسسه حقوقی، مشاوره و سرمایه گذاری تراست گلوبال آماده معرفی و همراهی شما در خرید خانه در ترکیه است، تنها کافیست با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: