مشاغل پردرآمد در کانادا کدامند؟

بسیاری از کسانی که موفق به اخذ اقامت کانادا شده اند از طریق ویزای کار به این هدف رسیده اند. مشاغل پردرآمد در کانادا بسیار متفاوت و متنوع هستند و در حوزه های مختلفی اعم از پزشکی، فنی، مهندسی، آی تی و … تقسیم بندی می شوند. خوشبختانه تعداد ایرانیان مقیم کانادا نیز بسیار زیاد است و این مسئله هم بخوبی می تواند مشکلات و افسردگی های پس از مهاجرت را برای شما کاهش دهد. اگر می خواهید از طریق ویزای کار به کانادا مهاجرت کنید پیشنهاد می دهیم با این مقاله که در خصوص معرفی شغل های پردرآمد در کانادا تنظیم شده است با ما همراه باشید.

کار در کانادا

پردرآمدترین مشاغل حوزه پزشکی و پیراپزشکی در کانادا

پردرآمدترین مشاغل در کانادا و البته در بسیاری از کشورهای جهان، شغل های مربوط به حوزه پزشکی است. برای این که بتوانید در کانادا مشغول به یکی از مشاغل مورد نظر شوید باید مدرک دانشگاهی خود را از معتبرترین دانشگاه های جهان که مورد تایید وزارت علوم کانادا است دریافت کرده باشید. در میان مشاغل حوزه پزشکی و پیراپزشکی می توان به تمامی شاخه های جراحی و تخصص از جمله متخصص قلب و عروق، متخصص بیهوشی و متخصص ارتودنسی به عنوان گران ترین مشاغل مربوطه اشاره کرد. پس از آن هم می توان به داروسازی، پزشک – پرستار و پرستار به عنوان مشاغل پردرآمد در کانادا اشاره نمود.

پردرآمدترین مشاغل حوزه مهندسی در کانادا

مهندسی به شاخه های متفاوتی تقسیم بندی می شود و اصولا اغلب شاخه های آن در همه کشورها از اعتبار و ارزش بالایی برخوردار است. شما هم اگر دارای مدرک مهندسی هستید و رزومه خوبی هم در این زمینه دارید می توانید در صورت داشتن شرایط مهاجرت به کانادا برای دریافت ویزای کار کانادا اقدام کنید.

پردرآمدترین مشاغل مهندسی در این کشور نیز عبارتند از: مهندسی داده، مهندسی پتروشیمی، مهندسی خط لوله، مهندسی معدن، مهندسی برق، مهندسی پروژه و مهندسی مکانیک! میزان درخواست افراد کارآزموده در رشته مهندسی IT در این کشور رو به افزایش است. البته این حوزه نیز دارای شاخه های مختلفی است که به صورت جداگانه مورد بررسی قرار می گیرند.

کار در کافه در کانادا

پردرآمدترین مشاغل فنی در کانادا

مشاغل فنی از رشته های پرطرفدار در میان ایرانیان برای مهاجرت به کانادا است و خوشبختانه تجربیات چند سال اخیر هم به خوبی نشان داده است که این کشور استقبال خوبی از متخصصین فنی و حرفه ای به عمل می آورد.

مشاغل فنی با اندکی اغماض قادر به رقابت با گروه مشاغل مهندسی هستند. پردرآمدترین مشاغل فنی در کانادا عبارتند از: لوله کش، جوشکار، مهندس کامیون و حمل و نقل، تکنسین تجهیزات سنگین، تعمیرکار یخچال و سیستم های تهویه، نجار، برقکار و راننده! سابقه کار و مهارت شما برای موفقیت در این رشته ها و اخذ اقامت دائم کانادا حرف اول را می زند.

پردرآمدترین مشاغل حوزه IT در کانادا

همانطور که در مباحث قبل بیان کردیم، مشاغل حوزه آی تی در کشور کانادا و البته سایر کشورها از محبوبیت روز افزونی برخوردار هستند. این روزها اغلب کشورها نیاز فزاینده ای به افراد خبره در این حوزه دارند. آی تی به بخش های مختلفی دسته بندی می شود و افراد می توانند در هر کدام از حوزه های مورد نظر مهارت لازم را برای مهاجرت و اخذ ویزای کار در کانادا به دست آورند.

این مشاغل عبارتند از: متخصص فضای ابری، مهندس توسعه نرم افزار، توسعه دهنده جاوا، متخصص هوش مصنوعی، توسعه دهنده نت، متخصص سرور و فضای داده، برنامه نویس فول استک، توسعه دهنده نرم افزار!

برنامه نویسی از مشاغل پردرآمد کانادا

پردرآمدترین مشاغل حوزه حسابداری و امور مالی در کانادا

حسابداری و مدیریت امور مالی نیز یکی دیگر از حوزه هایی است که در همه کشورها مورد توجه است. اگر به دنبال پردرآمدترین مشاغل حوزه حسابداری و امور مالی در کانادا هستید می توانید یکی از این موارد بازرس مالی، مدیر حسابداری، تحلیلگر کسب و کار، حسابدار مالیاتی، حسابدار را انتخاب کنید.

پردرآمدترین مشاغل حوزه فروش و بازاریابی در کانادا

امروزه فروش و بازاریابی توسط همه شرکت های بزرگ و توسعه یافته مورد توجه قرار گرفته است به نحوی که هزاران دلار برای افزایش بازار فروش محصولات و خدمات خود صرف می کنند. در کشور کانادا نیز کارهایی که به امر فروش و بازاریابی تخصصی مربوط می شوند در زمره مشاغل پردرآمد به حساب می آیند. از جمله این مشاغل که آینده درخشانی در کانادا خواهند داشت عبارتند از: مدیر محصول، مدیر توسعه کسب و کار، مدیر کمپین های تبلیغاتی، مدیر مارکتینگ، مدیر محتوا، متخصص سئو، متخصص فروش!

کار نیمه وقت در کانادا

میانگین حقوق مشاغل پردرآمد در کانادا

اکنون که با پردرآمدترین شغل های کانادا آشنا شدید شاید این سوال را مطرح کنید که میانگین حقوق و درآمد برای هر کدام از این مشاغل چقدر است؟ برای هیچ کدام از این مشاغل نمی توان حقوق و درآمد ثابتی را درنظر گرفت چرا که میزان درآمد افراد در هر شغلی با توجه به میزان کار، مهارت شخص و سابقه کار او متفاوت است اما میانگین آن ها را می توان به صورت ذیل ارائه کرد:

  • میانگین درآمد برای پزشکان و متخصصان 25 هزار دلار و برای سایر شاخه های پردرآمد از هفت هزار دلار تا 10 هزار دلار متغیر است.
  • میانگین درآمد برای مشاغل حوزه مهندسی از هفت هزار دلار تا 10 هزار دلار متغیر است.
  • میانگین درآمد برای مشاغل حوزه فنی از چهار هزار دلار تا هفت هزار دلار متغیر است.
  • میانگین درآمد برای مشاغل حوزه آی تی از هفت هزار دلار تا 11 هزار دلار متغیر است.
  • میانگین درآمد برای مشاغل حوزه حسابداری و امور مالی از 5 هزار دلار تا 9 هزار دلار متغیر است.
  • میانگین درآمد برای مشاغل حوزه فروش و بازاریابی از هفت هزار دلار تا 9 هزار دلار متغیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: