با بهترین مناطق ترکیه برای خرید ملک آشنا شوید

 

رشد حوزه ملک و مستغلات کشور ترکیه در سال 2019 باعث شد که موسسه های مالی جهانی همه پیشرفت حاصل شده را چشم گیر توصیف کنند و سازمان جهانی پول با وجود مشکلاتی که کرونا بر اقتصاد کشور ها تحمیل کرده اما برای کشور ترکیه سال 2020 را سال رشد مثبت اقتصادی پیش بینی کرده است. با همه این اوصاف می شود به راحتی تشخیص داد که سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات کشور ترکیه در سال 2020 از بهترین گزینه هاست، اما سوالی که مطرح می شود این است که بهترین مناطق ترکیه برای خرید ملک کجای کشور ترکیه می باشد؟ در ضمن برای آشنایی با شرایط و مراحل خرید ملک فقط کافیست که بر روی کلمه “خرید ملک در ترکیه” کلیک کنید.

مناطق مناسب برای خرید ملک

مسیر باسین اکسپرس استانبول و پروژه کانال جدید

بزرگراه باسین اکسپرس و پروژه کانال بزرگراه استانبول، به رشد خود همچنان ادامه خواهد یافت و تا سال ۲۰۱۹ رشد چشم گیری را در آن شاهد خواهیم بود. این مناطق در سال ۲۰۱۸ توجه زیادی را به خود جلب کرده اند و فروش و تحقیقات در مورد آنها همچنان در حال افزایش می باشد. حوضه اکسپرس در قلب استانبول اروپا قرار دارد و با حمل و نقل بسیار عالی به فرودگاه آتاتورک و شهر متصل می شود و به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از مهمترین مراکز مالی و تجاری ترکیه است. قیمت ها در هر دو منطقه به طور قابل توجهی کمتر از بسیاری از حومه های همسایه هستند و برای افرادی که به دنبال فروش و سرمایه گذاری املاک در استانبول هستند، گزینه بسیار مناسبی می باشند.Tolga Ertukel, MD at Turkey Homes.

چرا املاک باسین اکسپرس؟

فرصت های سرمایه گذاری جامع مقرون به صرفه در بسیاری از پروژه های ساختمانی، طرح های خارج از برنامه و پروژه های جدید.
لینک های حمل و نقل بی نظیر: باسین اکسپرس نقطه ملاقات سه بزرگراه اصلی می باشد که شما را به سراسر شهر متصل می کند؛ E-5 فرودگاه آتاورک را به تنگه بسفر، E-80 سفر به سمت شرق طرف پل فتیح سلطان محمت، و Q-6 مسیر جدیدی که پل سوم استانبول را به فرودگاه جدید متصل می کند. همچنین مترو (که هنوز تا حدی در دست ساخت است) و خط هوایی راه آهن را از دریای مرمره به ایکلی، در نزدیکی بازار استانبول متصل می کند.
امکانات درجه یک: نام های تجاری بین المللی و موسسات مالی در حال حاضر به باسین اکسپرس منتقل شده اند. بانک هایی مانند Garanti و Turkiye Is Bankasi، همراه با Halkbank و Vakif Bank، HQ خود را در این منطقه مستقر کرده اند. Marriot، Radisson Park، Holiday Inn، Sheraton و Hilton همگی هتل هایی را در این منطقه دارند و تعدادی از دانشگاه ها و بیمارستان ها نیز در این منطقه در دسترس هستند. مدارس عالی وجود دارند که از امکانات سرگرمی و شیوه زندگی بسیار عالی برخوردار می باشند. باسین اکسپرس یک منطقه بسیار جذاب برای سرمایه گذاری یا اقامت است.

آپارتمان های فوق العاده پیشرفته کلیدی در استانبول برای فروش از ۶۷،۲۷۹ دلار

این مجموعه ی منحصر به فرد و مدرن تکامل یافته از آپارتمان لوکس ۱، ۲ و ۳ تخته است که در Gunesli واقع شده است و کمتر از ۱۰ دقیقه از فرودگاه آتاتورک و فقط از بزرگراه اکسپرس فاصله دارد. این آپارتمان ها در استانبول، دسترسی آسانتری به بزرگراه های E-5 و TEM داردند تا از این طریق؛ دسترسی سریع در سراسر شهر فراهم شود. این پروژه شامل یک ساختار شگفت انگیز مانند کشتی ۱۱۰ آپارتمانی می باشد. توسعه این آپارتمان ها امکاناتی نظیر؛  پارکینگ زیرزمینی امن، استخر بزرگ، باغ و امکانات تفریحی، امنیت ۲۴ ساعته و آسانسور که همه طبقات را به هم متصل میکند، را ارائه می دهد.

آپارتمان های شیک با منظره دریاچه با ارائه شرایط پرداخت ۰٪ APR و تخفیف نقدی از ۱۴۷،۶۵۱ دلار

این پیشرفت جدید از ۵۲۳ آپارتمان بزرگ ۱ تا ۴ تخت خوابه در Avcilar در طرف اروپایی استانبول قرار دارد و از طریق بزرگراه E-5 به راحتی به شهر متصل می شود. این پروژه شامل ۳ بلوک کم ارتفاع که بر روی ۲۸۰۰۰ متر مربع قرار دارند، تنها ۵۰۰ متر از دریاچه Kucukcekmece فاصله دارند. این مکان که توسط یک فرد توسعه دهنده معتبر ساخته شده است، شامل؛ بسیاری از امکانات تفریحی، پارک ها، مسیرهای پیاده روی، استخر، مرکز تناسب اندام و اتاق های بازی می باشد که برای خانواده ها و همچنین ساکنان کسب و کار مکانی ایده آل محسوب می شود. Avcilar به عنوان یک منطقه تماشای بی نظیر معرفی می شود. احتمالا قیمت ملک برای فروش در Avcilar به دلیل اینکه؛ پروژه کانال در حال انجام است و همچنین به دلیل اینکه این منطقه در حال تبدیل شن به یکی از معتبر ترین مکان های استانبول است، افزایش خواهد یافت. این توسعه فرصت ایده آل را برای ایجاد انگیزه های بزرگ برای خریداران نقدی فراهم می کند.

آنتالیا

آنتالیا دارای یک بازار املاک و مستغلات تاسیس شده با امکانات و فرصت های فراوان می باشد. این استان نه تنها برای افراد با سبک زندگی خاص مناسب می باشد، بلکه برای افراد گلف باز، سرمایه گذاران جدی و خریدار املاک لوکس نیز بسیار مناسب می باشد. آنتالیا با داشتن شرایطی نظیر؛ استراحتگاه های پیشرفته و امکانات رفاهی بسیار به میامی شباهت دارد. جالب آن است که آنتالیا با وجود استقرار، مجتمع ساحلی برتر ترکیه محسوب نمی شود؛ پروژه جدیدی مانند Boğaçay Marina طراحی شده است تا بر شهرت آنتالیا بیفزاید و پتانسیل سرمایه گذاری آن را بیشتر کند. با زیرساخت جدید نام تجاری و موج جدیدی از امکانات فانتزی و پیشرفت های در حال اجرا، من انتظار دارم تا آپارتمان ها در آنتالیا، به خصوص در مناطقی که توجه زیادی به پروژه های ساحلی جدید دارند، توجه چشمگیری را به خود جلب خواهد کرد”. Tolga Ertukel.

چرا املاک آنتالیا؟

افزایش تعداد توریست ها موجب رونق قیمت ملک و ایجاد یک تقاضای ثابت اجاره می شود. بر طبق گزارش وزارت فرهنگ و گردشگری، آنتالیا در رتبه پنجم اروپا (در رتبه های گردشگری بین المللی در طول سال ۲۰۱۸) قرار دارد و انتظار می رود تعداد این تعداد در ۱۲ ماه آینده تغییر چشمگیری داشته باشد. تقاضا برای املاک در آنتالیا بسیار زیاد است.
طیف گسترده ای از اموال مقرون به صرفه. آنتالیا به سرعت در حال تبدیل شده به سرمایه ساحلی ترکیه برای گردشگری و تجارت می باشد. با این حال قیمت های املاک در آنتالیا هنوز منطقی هستند – قطعا در مقایسه با بسیاری از مناطق دیگر استانبول.
لینک های حمل و نقل بزرگ: فرودگاه آنتالیا دومین فرودگاه پرجمعیت در ترکیه می باشد که پروازهای بین المللی را در طول سال انجام می دهد و هر سال بیش از ۳۰ میلیون گردشگر را جابجا می کند. جاده های جدید، بزرگراه ها و پیشرفت های زیربنایی، باعث می شوند تا ارتباط و انتقال در سراسر شهر به سرعت و به صورت روان صورت گیرد که همچنین؛ ارتباط خوبی را در سرتاسر استان و دیگر مناطق برقرار می کند.
امکانات درجه یک: از شهر قدیمی تاریخی با خیابان های مخروطی و دیوارهای تاریخی شهر تا مجتمع های فوق العاده مدرن با پارک های معروف و امثال Land of Legends در بلک، آنتالیا مکانی بسیار جذاب برای گردشگران و سرمایه گذاران می باشد. با داشتن؛ مدارس مدرن، خدمات بهداشتی عالی و مراکز خرید و فروشگاه های برند تجاری، آنتالیا جایگاه بسیار جذابی برای اقامت یا بازدید است.

آپارتمان های لوکس ۲، ۳ و ۴ خوابه در نزدیکی آنتالیای قدیمی از ۱۲۱،۱۳۶ دلار

این گسترش جدید خارج از برنامه آپارتمان های فروشی آنتالیا، در موقعیت مرکزی باشکوهی در ۸۰۰ متری ساحل و ده دقیقه ای فرودگاه آنتالیا قرار دارد. با توجه به کامل شده ماه ژوئن ۲۰۱۹، پروژه توسط یک توسعه دهنده معتبر با آخرین استانداردهای ساختمانی ساخته شده است. این مجتمع شامل شش بلوک آپارتمان لوکس ۲ تا ۴ طبقه ای است که در کنار یک استخر بزرگ و امکانات ورزشی و امکانات تفریحی قرار دارد.

آپارتمان های جدید ۲ و ۴ خوابه در بلک با طرح پرداخت رایگان از ۷۸،۸۵۳ دلار

منطقه بلک آنتالیا در سمت راست ساحل و در کنار ساحل تاریخی و مرکزی آنتالیا قرار دارد. این منطقه دارای سواحل پرچم آبی، استراحتگاه های مضمون و امکانات متنوعی است که در راستای آن قرار دارند، اما به احتمال زیاد این منطقه، برای مجموعه ای از کلاس های گلف خودش در سطح جهانی شناخته شده است. این پروژه به تازگی تکمیل شده است و  فقط ۲۴ آپارتمان در کنار یک استخر عمومی دارد که در یک مکان عالی واقع شده است و تنها در فاصله ۱۰۰ متری از مرکز رفت و آمد مکرر و چند دقیقه ای از ساحل  قرار دارد و زمین های گلف نیز به راحتی در دسترس می باشند. این پروژه برای Turkey Homes بسیار منحصر  می باشد و مشوق های پرداختی جذابی را برای سرمایه گذاران ملک در ترکیه ارائه می دهد.

ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است. این شهر برای سرمایه گذاران ترکیبی جذاب از زندگی بین المللی همراه با سبک زندگی ساحلی ارائه می دهد؛ همچنین دسترسی آسان به بزرگراه های اصلی از طریق مرکز و فرودگاه بین المللی خود از ویژگی های دیگر این شهر می باشد. املاک و مستغلات برای فروش در Izmir با قیمت کمتر از ۵۰،۰۰۰ پوند شروع می شود و بسیاری از پروژه ها؛ با برنامه های پرداخت رایگان سود آزاد و سرمایه گذاری ملک شروع می شوند؛ که همه این ها باعث می شود سرمایه گذاری در Izmir بسیار مقرون به صرفه باشد. ازمیر جایگزین خوبی برای استانبول است و مکانی است که در طول سال ۲۰۱۹، توجه بین المللی توجه بیشتری را به خود جلب خواهد کرد”. Tolga Ertukel، مدیرعامل Turkey Homes، پیش بینی می کند.

چرا املاک ازمیر؟

ازمیر شهری بزرگ و پر جنب و جوش است که دارای جاذبه های تاریخی، فرهنگی و مدرن زیادی می باشد. ازمیر دارای تمام امکانات مدرن زندگی آسان در کنار یک زیرساخت عالی را فراهم می نماید. این شهر همچنین دسترسی آسانی را به بسیاری از مکان های تاریخی از جمله؛ افسس و شهرستان باستانی Pergammon را برای توریست ها و دیگر افراد فراهم می نماید.
شهر طیف گسترده ای از مکان های ساحلی و مرکز شهر را ارائه می دهد و ویژگی های آن متناسب با سلیقه و بودجه افراد می باشد. از ویلا های لوکس ساحلی برای فروش در Cesme و Alacati گرفته تا آپارتمان هایی با امکانات تمام مدرن با پروژه های مرکز شهر، ازمیر طیف وسیعی از فرصت ها را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد.
ازمیر با موقعیت بی نظیری که دارد به راحتی در دسترس می باشد. ازمیر علاوه بر این که پروازهای بین المللی سالیانه خود را دارد، بلکه تنها با چند ساعت رانندگی می توان از بدروم و کوش آداسی از طریق بزرگراه اصلی آنتالیا، می توان به استانبول رسید.

آپارتمان های مدرن آماده در ازمیر نزدیک به مرکز شهر از ۷۲،۵۵۳ دلار

این مجموعه کامل و مدرن از ۲۰۲ استودیو، آپارتمان ۱ و ۲ خوابه واقع در حومه مرکزی محبوب بورنووا، نزدیک دانشگاه اژه و بیمارستان دانشگاه ایگ می باشد. این آپارتمان های ازمیر به منظور فروش با بالاترین استانداردها توسط توسعه دهنده معتبر ساخته شده اند که دارای عایق های حرارتی و صدا، اتصالات بالا ، سیستمهای امنیتی داخلی، تراس های باغ و بالکن های شیشه ای می باشند. در این آپارتمان ها یک استخر سرپوشیده گرم، استخر بیرونی، سونا و حمام ترکی وجود دارند. این آپارتمان ها با قیمت عالی ارائه شده و برای هر کسی که به دنبال زندگی، مطالعه یا کار در منطقه یا سرمایه گذاری است، مکانی ایده آل است.

آپارتمان مقرون به صرفه در ازمیر با امکانات عالی و مناظر طبیعی از ۶۱،۸۰۶ دلار

این توسعه شیک استودیو از طریق آپارتمان ۳ خوابه به بیش از ۱۰ بلوک مسکونی گسترش یافته و تا دسامبر ۲۰۱۹ تکمیل می شوند. در منطقه Cigli ازمیر، حومه ای با تاسیسات خود در شمال غرب مرکز شهر واقع شده است. این پروژه یک انتخاب عاقلانه و مقرون به صرفه برای مسافران و سرمایه گذاران می باشد که به دنبال پول بیشتری هستند. این مکان توسعه یافته دارای امکانات متنوعی از جمله استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، آب گرم، کافه، زمین فوتبال و بسکتبال، زمین بازی کودکان، اتاق جلسه، مغازه ها و باغ ها می باشد. شرایط پرداخت  بسیار عالی می باشند و به راحتی در دسترس هستند.

اولین قدم برای خرید ملک در ترکیه چیست؟

شما در اولین قدم برای خرید ملک در ترکیه باید یک مشاور مطمئن و با تجربه را پیدا کنید تا به همراه آن در این مسیر قدم بردارید. تراست گلوبال با در اختیار داشتن مشاوران ترک و ایرانی، آماده خدمت رسانی به شما فارسی زبان عزیز است و قابل توجه است که ما هیچ حق کمیسونی دریافت نمی کنیم. همین حالا با ما تماس بگیرید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: