درباره مهاجرت به سنت کویس و نویس بیشتر بدانید

اگر می خواهید درباره مهاجرت به سنت کویس و نویس بیشتر بدانید بهتر است تا با مطالعه این مقاله که در همین باب تنظیم شده است ما را همراهی کنید. مهاجرت به سنت کیتس و نویس به عنوان یکی از جزایر شرق کارائیب به تازگی مورد توجه برخی از ایرانیان واقع شده است. این جزیره زیبا و رویایی سالانه پذیرای چیزی در حدود 200 هزار نفر به عنوان توریست است این درحالیست که جمعیت ساکن این کشور به 60 هزار نفر هم نمی رسد بنابراین می توان گفت جمعیت غیر ساکن آن بسیار بالاست و این مسئله در تراکم جمعیت سنت کیتس و نویس نقش بسزایی دارد.

کشور سنت کویس و نویس

شهروندی سنت کیتس و نویس

اینکه چگونه می توانید اقامت سنت کیتس و نویس را به دست آورید باتوجه به شرایط شما می تواند کاملا متفاوت باشد. تعداد محدودی از مهاجران توانسته اند از طریق ازدواج، کار و روش های مشابه موفق به اخذ شهروندی سنت کیتس و نویس شوند اما بدون شک بهترین و سریع ترین شیوه اخذ اقامت سنت کیتس و نویس دریافت ویزای سرمایه گذاری است. در این مقاله به بررسی تمام روش های موجود برای مهاجرت به سنت کیتس و نویس خواهیم پرداخت.

روش های مهاجرت به سنت کیتس و نویس

  • اقامت سنت کیتس و نویس از طریق کار
  • اقامت سنت کیتس و نویس از طریق تحصیل
  • اقامت سنت کیتس و نویس از طریق تولد
  • اقامت سنت کیتس و نویس از طریق ازدواج
  • اقامت سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به سنت کیتس و نویس از طریق کار

ارزان ترین شیوه مهاجرت به کشورها و جزایر پیشرفته ای همانند جزایر حوزه کارائیب، دریافت ویزای کار است که البته شرایط خاص خود را دارد. اگر یک کارفرمای مقیم در این کشور برای یکی از پست های شغلی در جزیره به فردی با مهارت های لازم دست پیدا نکند بعد از اتمام مدت آگهی، می تواند از مهارت و حرفه کسانی که خارج از حوزه اروپا هستند استفاده کند. در این شرایط شما می توانید فرصت را غنیمت شمرده و در صورت تطابق تحصیلات دانشگاهی و همچنین مهارت لازم در حرفه مورد نظر به اسخدام شرکت مربوطه درآمده و کارت اقامت این کشور را دریافت نمایید.

شهروندی سنت کویس و نویس

مهاجرت به سنت کیتس و نویس از طریق تحصیل

تحصیل نیز یکی دیگر از راه های ورود به این جزیره زیبا و رویایی است که البته به دریافت کارت اقامت دائم و پاسپورت این کشور منجر نمی شود با این حال می توانید چند سالی را در این کشور مشغول بکار شوید. دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در کشور سنت کیتس و نویس معمولاً رشته های علوم طبیعی و اجتماعی و علوم انسانی را ارائه می دهند. هزینه تحصیل در این کشور برای دانشجویان غیربومی از 12 هزار الی 15 هزار دلار متفاوت است. شرط تمکن مالی یکی از مهمترین شروط پذیرش دانشجو در این کشور می باشد. باتوجه به اینکه زبان رسمی مردم جزیره نیز زبان انگلیسی است تدریس در دانشگاه های این کشور نیز عمدتا به زبان انگلیسی صورت می گیرد و شرط مدرک زبان با نمره بالا یکی دیگر از مهمترین شروط پذیرش در دانشگاه های سنت کیتس و نویس است.

مهاجرت به سنت کیتس و نویس از طریق ازدواج

ازدواج یکی دیگر از شیوه های مطلوب برای مهاجرت به سنت کیتس و نویس است با این حال یک مسئله شخصی است و به احوال شخصیه انسان مرتبط می شود چرا که نباید قصد شما از ازدواج، دریافت کارت اقامت سنت کیتس و نویس باشد در این صورت مجوز مهاجرت به این کشور را دریافت نخواهید کرد. تمکن مالی در این روش نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و دولت سنت کیتس و نویس به کسانی که تابعیت این کشور را دارند اجازه نمی دهد بدون تمکن مالی مبادرت به اخذ اقامت برای همسر خارجی خود نمایند.

مهاجرت به سنت کیتس و نویس از طریق تولد

فردی که در خاک سنت کیتس و نویس متولد می شود تابعیت این کشور را به دست می آورد با این حال این مسئله مجوز اخذ تابعیت سنت کیتس و نویس را برای پدر و مادر طفل ایجاد نمی کند. بنابراین تولد در سنت کیتس و نویس هرچند به اخذ تابعیت و پاسپورت سنت کیتس و نویس منجر می گردد اما به اخذ کارت اقامت، تابعیت و مهاجرت والدین به این کشور منجر نمی شود. این کشور از اصل خاک پیروی کرده و تابعیت دوگانه یا مضاعف را به رسمیت می شناسد.

پرچم سنت کویس و نویس

مهاجرت به سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری

پذیرفته شده ترین روش ممکن در سنت کیتس و نویس برای اعطای تابعیت این کشور و دریافت پاسپورت سنت کیتس و نویس، اخذ ویزای سرمایه گذاری در این جزیره می باشد. سنت کیتس و نویس از اولین کشورهایی بود که ویزای سرمایه گذاری را برای مهاجرت به این کشور قانونی اعلام کرد و از این طریق مبادرت به رونق اقتصاد خود و اعطای تابعیت سنت کیتس و نویس به مهاجران نمود. لازم است بدانید که کشور سنت کیتس و نویس از لحاظ اعطا تعداد پاسپورت برای سرمایه گذاری (CBI) در کشور های حوزه کاراییب در رنکینگ سال 2018 در سایت Passport index مقام اول را داشته است. سرمایه گذاری در این کشور به دو شیوه امکانپذیر می باشد:

  1. سرمایه گذاری در گزینه کمک مالی یا پرداخت کمک مالی به صندوق رشد پایدار (SGF)، حساب سپرده دولتی:
  • متقاضی اصلی: 150 هزار دلار
  • متقاضی با سه نفر وابسته: 195 هزار دلار
  • هر وابسته اضافی: 25 هزار دلار
  1. سرمایه گذاری در املاک:
  • خرید ملک به ارزش 200 هزار دلار و حفظ مالکیت به مدت 7 سال
  • خرید ملک به ارزش 400 هزار دلار و حفظ مالکیت به مدت 5 سال

هزینه‌های شهروندی سنت کیتس و نویس از طریق سرمایه گذاری

  1. هزینه های دولتی برای تایید املاک شامل 35 هزار دلار برای متقاضی اصلی، 22 هزار دلار برای همسر وی و 10 هزار دلار به ازای هر فرد وابسته
  2. هزینه تحقیقات امنیتی شامل 7500 دلار برای متقاضی اصلی، 4000 دلار برای همسر متقاضی و 4000
  3. هزار دلار برای افراد وابسته بالاتر از 16 سال

قدم اول در مهاجرت به سنت کویس و نویس

اولین قدم آن است که شما ارزیابی کنید که مقصد سنت کویس و نویس مناسب شما است یا خیر، بدین منظور می‌توانید از طریق لینک زیر فرم را پر کنید تا به صورت رایگان برای شما ارزیابی صورت گیرد و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: