گرفتن پاسپورت مالتا و مهاجرت به این کشور2021

افرادی که به دنبال مهاجرت به یک کشور خارجی و اخذ تابعیت آن هستند، همواره این سوال بسیار مهم را مطرح می کنند که به منظور مهاجرت به هر یک از کشورهای دنیا لازم است تا از چه روش هایی اقدام کرد؟ در همین راستا داریم در این مطلب قصد داریم تا شما را با نحوه مهاجرت به مالتا آشنا کرده و در رابطه با نحوه اخذ پاسپورت مالتا توضیحات جامع و کاملی را ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید تا در رابطه با این مسئله بسیار مهم صحبت کرده و اطلاعات کاملی در رابطه با این موضوع را به شما ارائه دهیم.

مهاجرت به مالتا

معرفی کشور مالتا

پیش از این که بخواهیم در رابطه با گرفتن پاسپورت مالتا با شما صحبت کنیم، بهتر است تا نگاهی به این کشور انداخته و در رابطه با آن اطلاعاتی جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم.

در همین راستا باید گفت که مالتا یکی از کشورهای زیبا در قاره اروپا است که در سال ۱۹۶۴ از بریتانیا اعلام استقلال کرد. این کشور که بسیار کوچک است امروزه توانسته محبوبیت بسیار زیادی در بین توریست ها و مهاجرین به دست بیاورد. دلایل مختلفی باعث اهمیت این کشور شده است که از مهم ترین آن می توان به موقعیت جغرافیایی خاص مالتا، شرایط آب و هوایی و جغرافیایی فوق العاده و… اشاره کرد. نکته جالبی به آن توجه داشته باشید که پس از مسیحیت دومین دین در کشور مالتا اسلام و همین مسئله باعث شد تا بسیاری از مسلمانان مالتا را به عنوان مقصد خود برای مهاجرت انتخاب کرده و به سراغ این کشور زیبا بروند. در راستا معرفی کشور مالتا باید به این مسئله توجه داشته باشید که جمعیت این کشور کمی بیشتر از ۵۰۰ هزار نفر بوده و مساحت کشور مالتا تنها ۳۱۶ کیلومتر مربع است و همین مسئله باعث شده تا این کشور تبدیل به یکی از کوچکترین کشورهای دنیا شود.

ارزش و اعتبار پاسپورت مالتا

به منظور بررسی پاسپورت کشور مالتا باید گفت که این کشور یکی از قدرتمند ترین پاسپورت ها را در دنیا دارد و در رتبه پنجم رده بندی ارزش پاسپورت قرار می گیرد. در واقع شما می توانید با پاسپورت این کشور به ۱۲۴ کشور دنیا بدون نیاز به ویزا سفر کنید و این مسئله باعث شده تا افراد که به دنبال گرفتن یک پاسپورت قدرتمند هستند، اقدام به گرفتن پاسپورت مالتا کرده و از این طریق اعتبار و ارزش پاسپورت خود را به طرز چشمگیری افزایش دهند.

یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شده تا امروزه بسیاری از افراد به کشور زیبای مالتا مهاجرت کنند، به دلیل همین مسئله است و به خاطر افزایش اهمیت پاسپورت کشور مالتا شاهد حضور افراد بسیار زیادی در این کشور به عنوان مهاجر هستیم.

مهاجرت به مالتا

روش های اخذ پاسپورت مالتا

افرادی که علاقه مند به مهاجرت به کشور مالتا هستند، یکی از سوالات مهمی که مطرح می کنند این است که امروزه چه روش هایی به منظور مهاجرت به این کشور وجود دارد و از چه روش هایی می توان اقدام به اخذ پاسپورت مالتا کرد. اگر بخواهیم شما را با این روش ها آشنا کنیم باید گفت در حال حاضر تکنیک ها و روش مختلفی برای اخذ پاسپورت این کشور را دارد که این روش ها شامل موارد زیر می شود:

مهاجرت به مالتا از طریق سرمایه گذاری

برای گرفتن پاسپورت مالتا و مهاجرت به این کشور، سرمایه گذاری یکی از روش های سریع و آسان است. در واقع دولت کشور مالتا برنامه بلند مدتی را برای ورود سرمایه گذاران خارجی به وجود آورده است که در این برنامه امکانی فراهم شده تا افرادی که علاقه مند به سرمایه گذاری در این کشور هستند بتوانند با وارد کردن پول های خود به کشور مالتا پاسپورت این کشور را به دست بیاورند.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به منظور اخذ پاسپورت مالتا از طریق سرمایه گذاری لازم است تا شرایط و پیش نیازهای خاصی داشته باشید. اگر بخواهیم شما را با این پیش نیازها و شرایط آشنا کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فرد باید بالای ۱۸ سال سن داشته‌ باشد.
  • فرد نباید سابقه کیفری داشته باشد.
  • فرد باید قادر به اثبات درآمد قانونی باشد.
  • فرد نباید تحت تحریم قرار گرفته باشد.
  • فرد باید کارت اقامت معتبر داشته باشد.
  • فرد و خانواده او باید از سلامت جسمی و روانی برخوردار باشند.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که قوانین و برنامه سرمایه گذاری در کشور مالتا ممکن است در طی زمان تفاوت بسیار زیادی کند. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که به منظور مهاجرت به کشور مالتا حتماً به سراغ موسسات فعال در حوزه مهاجرت رفته و آخرین اطلاعات در رابطه با گرفتن پاسپورت مالتا از طریق سرمایه گذاری را بررسی کنید.

گرفتن پاسپورت مالتا

گرفتن پاسپورت با ازدواج

یکی از تکنیک هایی که امروزه باعث شده تا افراد بتوانند از طریق آن پاسپورت کشور مالتا را به دست آوردند، ازدواج با یک فردی است که تابعیت این کشور را دارد. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که امروزه این روش محبوبیت بسیار زیادی داشته و به عنوان سریع ترین و راحت ترین روش برای دریافت پاسپورت کشور مالتا شناخته می شود .

مسئله دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که تا پیش از سال 2000 اگر شما با یک فرد مالتایی ازدواج می کردید، بلافاصله پاسپورت این کشور را به دست می آوردید. به دلیل این قانون بسیاری از افراد با استفاده از آن اقدام به فریب دولت این کشور کرده و پس از ازدواج و اخذ تابعیت طلاق می گرفتند.

دولت کشور مالتا تلاش کرد تا قانونی برای حل این مشکل به وجود بیاید. بر اساس قانون جدید کشور مالتا که از سال ۲۰۰۰ به بعد وضع شد، اگر فردی بخواهد از طریق ازدواج با یک شهروند مالتایی تابعیت این کشور را به دست آورده و پاسپورت مالتا را اخذ کند، لازم است تا حداقل ۵ سال زندگی مشترک داشته باشد.

در صورتی که ۵ سال با یک فردی که تابعیت مالتا را دارد ازدواج کردید، به منظور اخذ تابعیت این کشور لازم است تا مدارک زیر را جمع آوری کرده و آن را به مراجع مربوطه ارائه دهید:

  • کارت شناسایی فرد و همسر
  • گواهی تولد همسر متقاضی
  • گواهی ازدواج
  • اطلاعات ازدواج

جمع آوری مدارک و ارائه آن به اداره مهاجرت در نهایت به شما این امکان را می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن بتوانید تابعیت کشور مالتا را بدست بیاورید.

مهاجرت به مالتا از طریق قبول حضانت

یکی از روش هایی که به شما این امکان را می دهد تا بتواند از طریق آن اقدام به اخذ پاسپورت مالتا کنید، استفاده از قانون قبول حضانت است. بر اساس این قانون اگر یک فرد خارجی توسط یک شهروند مالتایی به فرزندی گرفته شود و حضانت آن را بر عهده بگیرد، مشخص می تواند تابعیت این کشور را به دست می آورد.

البته این قانون دارای شرایط خاصی است و بر اساس قانون کشور مالتا فرد باید زیر ۱۰ سال سن داشته باشد و اگر فرد بالای 10 سال سن داشته باشد، این شخص به صورت مستقیم قادر نخواهد بود تا تابعیت کشور مالتا را بدست بیاورد بلکه باید از طریق برنامه اعطای تابعیت و با توجه به قوانین این کشور تبدیل به شهروند مالتا شود.

جاذبه های توریستی کشور مالتا

مهاجرت به مالتا از طریق اثبات اجداد

از دیگر روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید تابعیت کشور مالتا را به دست بیاورد این است که به دولت کشور مالتا ثابت کنید که شما نوادگان اشخاصی هستید که قبلاً شهروندان این کشور بودند. در واقع اگر اجداد شما تابعیت این کشور را داشتند به راحتی می توانید برای اخذ تابعیت کشور مالتا اقدام کرده و تبدیل به شهروندان این کشور شوید.

اخذ پاسپورت مالتا از طریق کار

یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا بتوانید اقدام به اخذ پاسپورت کشور مالتا کنید، از طریق کار کردن در این کشور است. در واقع اگر شما بتوانید شغل و کار در کشور مالتا پیدا کنید قادر خواهید بود تا از طریق اخذ مجوزهای لازم پاسپورت مالتا را به دست بیاورید.

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه شود این است که به صورت کلی در همان ابتدا و پس از پیدا کردن کار در این کشور، پاسپورت مالتا به شما اعطا نمی شود، بلکه پس از پنج سال کار کردن در کشور مالتا شما قادر خواهید بود تا اقدام به درخواست مجوز اقامت دائم در این کشور بدهید. یک سال پس از اقامت دائم در کشور مالتا در نهایت می توانید برای اخذ شهروندی و پاسپورت این کشور اقدام کرده و پاسپورت خود را اخذ کنید.

اخذ پاسپورت مالتا از طریق پناهندگی

یکی از سخت ترین و حساس ترین روش های اخذ پاسپورت مالتا از طریق پناهندگی است. در واقع در این روش فرد باید به دولت مالتا ثابت کند که به دلیل ترس، آزار و اذیت، نداشتن امنیت جانی و… در کشور خود درخواست پناهندگی به کشور مالتا داده است.

البته نکته ای که باید توجه داشته باشید این است که به صورت کلی تمامی درخواست های پناهندگی به کشور مالتا مورد تایید قرار نمی گیرد و به همین دلیل این روش ریسک بسیار زیادی دارد که باید به آن توجه داشته باشید.

مسئله دیگری که باید به آن توجه کنید این است که به صورت کلی هیچ یک از موسسات فعال در حوزه مهاجرت روش پناهندگی را پیشنهاد نمی دهند، چرا که این روش چالش های بسیار زیادی دارد و پیشنهاد ما این است که به جای این که به سراغ این روش بروید، به سراغ سایر گزینه ها رفته و از طریق آن اقدام به حل مشکل خود کنید.

شرایط و هزینه اخذ پاسپورت مالتا

گرفتن پاسپورت مالتا از طریق تحصیل

یکی از نکات مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که به صورت کلی نمی توان به شکل مستقیم اقدام به اخذ پاسپورت مالتا از طریق تحصیل کرد. در واقع تحصیل در این کشور روشی است که به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی در کشور مالتا شغل پیدا کنید.

شما از طریق تحصیل در این کشور قادر خواهید بود تا با سرعت بسیار زیادی وارد بازار کار این کشور شوید. همین مسئله باعث شده تا امروزه بسیاری از افراد اقدام به تحصیل در کشور مالتا کرده و سپس به دنبال شغل در این کشور باشند. سپس با پیدا کردن شغل فرد می تواند اقدام به اخذ پاسپورت مالتا پس از ۵ سال زندگی و کار در این کشور کرده و در نهایت شهروندی این کشور را به دست بیاورد.

انتخاب بهترین روش برای مهاجرت به مالتا

اگر قصد دارید تا اقدام به گرفتن پاسپورت مالتا کنید، پیشنهاد ما این است که تمامی روش های مهاجرت به این کشور را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و بهترین گزینه برای اخذ پاسپورت این کشور را با توجه به شرایط خود پیدا کنید. عدم توجه به این مساله می تواند فرآیند اخذ پاسپورت برای شما سخت و چالش برانگیز کند و به همین دلیل لازم است تا حتماً با توجه به شرایط خود به سراغ گزینه مناسب رفته و از طریق آن بتوانید پاسپورت کشور مالتا را به دست بیاورید.

یکی از مهم ترین مواردی باید به آن توجه داشته باشید این است که امروزه موسسات حقوقی بسیاری در حوزه مهاجرت وجود دارند که شما می توانید به منظور مهاجرت به سراغ این موسسات رفته و از آن ها بخواهید تا در سریع ترین زمان ممکن فرآیندها و مراحل مربوط به مهاجرت را با کمک این موسسات طی کنید.

پیشنهاد ما این است که اگر تجربه کافی در حوزه مهاجرت ندارید، کمک گرفتن از این موسسات باعث می شود تا در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی بتوانید اقدام به مهاجرت به کشور زیبای مالتا کرده و از این طریق پاسپورت این کشور را به دست بیاورید.

موسسه حقوقی و مهاجرتی تراست گلوبال با تجربه کافی در این زمینه آماده راهنمایی شما در این مسیر است، شما می‌توانید از طریق لینک زیر فرم ارزیابی رایگان مهاجرت با پر نمایید تا شرایط شما بررسی شود و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند.

فرم درخواست ارزیابی رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: