سفر توریستی به ترکیه

آیا میخواهید یک کشور را برای سفر توریستی انتخاب کنید ؟ آیا در سال 2019 نمیدانید که چه کشوری برای سفر مناسب است ؟ آن هم با هزینه های زیاد این روز ها و همچنین قیمت بالای دلار اگر به دنبال سفر به یک کشور خارجی هستید به دنبال یک کشور با هزینه مناسب می گردید ؟ در ادامه ما به شما سفر توریستی به ترکیه را پیشنهاد می کنیم.

در این مقاله که خواندن آن حدود سه دقیقه زمان می برد برای شما تمامی شرایط سفر توریستی به ترکیه را توضیح خواهیم داد و انتخاب را برای شما راحت تر خواهیم کرد.

  1. بسیار ارزان است و با اینکه قسمتی از ترکیه در اروپا می باشد با توجه به نزدیک بودن هزینه ها به ایران برای سفر توریستی مناسب می باشد.

  2. می توانید اسکی روی آب ، قایق رانی غواصی و  غیره را به دلیل وجود دریا و ساحلی بودن بعضی شهر های ترکیه تجربه کنید.

  3. غذا های فوق العاده ای که می توانید در ترکیه بخورید به دلیل این که ذائقه مردم ترکیه به ما ایرانیان نزدیک می باشد پس حتما از غذا های آن ها خوشتان خواهد آمد حتی نان های بسیار خوشمزه ، در بسیاری از رستوران های ترکیه نیز سوپ و قهوه رایگان سرو می شود.

  4. مهمان نوازی بسیار زیاد ترک ها نیز باعث می شود تا قطعا بتوانید سفر فوق العاده ای را تجربه کنید.

  5. پس از آنکه از گشتن در ترکیه خسته شدید و به استراحت نیاز داشتید نیز ما به شما حمام سنتی ترکیه را پیشنهاد می کنیم که می تواند تجربه ای به یاد ماندنی را برای شما بسازد.

در صورتی که پس از سفر توریستی به ترکیه به این نتیجه رسیدید که اقامت ترکیه برای شما مناسب می باشد نیز می توانید از مقاله ما یا مشاوران مجرب ما استفاده کنید

ویزای توریستی ترکیه

شما برای رفتن به ترکیه تا نود روز نیاز به هیچ ویزایی ندارید و می توانید با خیال راحت به ترکیه سفر کنید

تبدیل ارز

شما می توانید برای راحتی لیر یا دلار از ایران با خود ببرید اما اگر ریال هم بردید نگران نباشید صرافی هایی که برای شما تبدیل ارز انجام می دهند بسیار زیادند.

پیشنهاد ما برای زمان سفر توریستی به ترکیه

برای سفر به ترکیه تابستان پیشنهاد می شود مخصوصا ماه خرداد برای این که در آن زمان هوا نه گرم است نه سرد اما مقداری شلوغ می باشد …

اگر سوالی برایتان پیش آمد و یا به مشکلی بر خوردید می توانید در هر زمان با ما تماس بگیرید.

نگران نباشید در ترکیه نیز ما یک مرکز برای مراجعه شما عزیزان داریم و می توانیم در خدمت شما باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: