با سرمایه ای کم در ترکیه صاحب کار خود شوید

این روز ها به علت شرایط اقتصادی حاکم در ایران و متقابلا شرایط اقتصادی حاکم در ترکیه بسیاری از شهروندان ایرانی به فکر کار در ترکیه میافتند، ما می خواهیم توضیح بدهیم که می شود با سرمایه ای کم در ترکیه صاحب کار شد، چرا که همگان توانایی سرمایه گذاری کلان در ترکیه را ندارند و ترجیح می دهند با سرمایه ای کم شروع به کاری ساده کنند تا کم کم پایه های حضور خود در ترکیه را محکم و تدریجا در این کار با فرهنگ و زبان ترک آشنا شوند.

نکته حائز اهمیت در مورد مواردی که به شما معرفی می کنیم این است که در این مشاغل شما خودتان صاحب کار خود هستید، مساله ای که برای بسیاری نقطه قوت شناخته می شود چرا که تمایل به کار کردن برای دیگران ندارند؛ پس با ما همراه باشید تا متوجه شوید با سرمایه ای کم در ترکیه می توانید چجور کسب و کار هایی را راه اندازی کنید.

 

سیب زمینی سیخی در ترکیه

 

با سرمایه ای کم در ترکیه کانسپت سیب زمینی سیخی راه اندازی کنید

اگر به کار مواد خوراکی علاقه دارید اینکه سیب زمینی سیخی درست کنید فکر خوبی است، سیب زمینی ها روی سیخ خاصی با ادویه های خاصی آماده می شود. خوبی اینکار این است که سرمایه ای کم در ترکیه نیاز دارد، قیمت اتاقک ها (استند) که مخصوص اینکار طراحی و ساخته شده اند از 1000 تا 15000 لیر متغیر است و هزینه ی صرف شده برای سیب زمینی های روی یک سیخ 50 کوروش می باشد و در نهایت قیمت هر سیخ بسته به موقعیت جغرافیایی بین 1.5 تا 3 لیر است.

 

مشاور املاک در ترکیه

 

با سرمایه ای کم در ترکیه مشاور اموال غیر منقول (املاک) بشوید

حتما در جریان هستید که بازار خرید و فروش در ترکیه رشد خیلی خوبی داشته و دارد، اگر شما به این حرفه مسلط هستید در کوتاه مدت می توانید پیشرفت چشمگیری داشته باشید، مخصوصا اگر بتوانید نمایندگی یکی از شرکت های ساختمانی، برای فروش واحد های آپارتمانی پروژه ها، را بگیرید؛ با سرمایه ای حدود 10000 الی 25000 لیر شما می توانید دفتر مشاوره املاک در ترکیه داشته باشید

 

کانسپت بالیک اکمک در ترکیه

 

با سرمایه ای کم در ترکیه بوفه ماهی راه اندازی کنید

بازار فست فود های دریایی در ترکیه (خصوصا در شهر های بزرگتر) داغ است طوریکه برخی از فست فود های صاحب اسم و رسم در ترکیه در حال احداث و گسترش کانسپت بالیک اکمک (ساندویج ماهی) هستند، سرمایه اولیه برآورده شده برای اینکار حدود 50000 لیر است اما نباید فراموش کرد که سود اینکار بسیار خوب می باشد و بعضا تا ماهیانه 25000 تا 30000 لیر هم گزارش شده است.

 

بار آبمیوه در ترکیه

 

با سرمایه ای کم در ترکیه بار آبمیوه داشته باشید

کسب و کاری رنگارنگ و جذاب! با سرمایه ای حدود 30000 لیر می توانید بار آبمیوه ای را در مراکز خرید یا خیابان های پرتردد احداث کنید و سود 350 درصدی را تجربه کنید، ظرفیت اینکار به قدری بالاست که برخی سرمایه گذاران به فکر توسعه و حتی زنجیره ای کردن همچین کسب و کاری هستند.

 

مرکز مراقبت از دست و پا در ترکیه

 

با سرمایه ای کم در ترکیه مراکز مراقبت از دست و پا راه اندازی کنید

از آن دسته مشاغلی است که بسیار نو می باشد، این روز ها در جوامع مدرن بسیار احساس نیاز می شود حضورش، پیش نیاز شروع همچین کسب و کاری به جز داشتن سرمایه ای حدود 50000 لیر، داشتن اطلاعات و دانش مورد نیاز اینکار است یا اینکه شما می توانید با فردی که صاحب دانش است شریک شوید.

 

سالن ورزشی بانوان در ترکیه

 

با سرمایه ای کم در ترکیه سالن ورزشی بانوان داشته باشید

اگر شما یک خانوم کار آفرین هستید این بهترین گزینه برای شما است، با اینکه خانوم ها توجه روز افزونی به سلامتی و تناسب اندام خود دارند با احداث سالن ورزشی بانوان در موقعیت جغرافیایی مناسب با سرمایه ای حدودا 50000 لیر می توانید به درآمد 25000 لیری دست پیدا کنید.

 

دونر کباب در ترکیه

 

با سرمایه ای کم در ترکیه بوفه دونر یا رستوران دونر راه اندازی کنید

وقتی در شهر های بزرگ ترکیه قدم می زنید به راحتی می توانید بوفه های بدون برندی که در خیلی از اماکن وجود دارند را ببینید و این باعث آن شده است که برند سنتی ترکیه در دل همین دونر ها به وجود بیاید. برای راه اندازی یک بوفه دونر شما به سرمایه ای حدود 100000 لیر احتیاج دارید اما در مورد رستوران دونر این رقم به 150000 لیر میرسد.

 

 

اما نکته پایانی

درست است که راه اندازی این کسب و کار ها کار سختی نیست اما بالاخره برای شروع یک کار، هر چند کوچک، شما نیازمند به اطلاعات حقوقی و تجاری هستید و در این شرایط موجود نباید بی گدار به آب زد؛ موسسه حقوقی و تجاری تراست گلوبال حاضر به همراهی و راهنمایی شما در این راه است، پس با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان و تخصصی ما بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: