با بانک های ترکیه و خدمات آنها آشنا شوید

اگر قصد کار یا زندگی در کشور ترکیه را دارید حتما باید با بانک های ترکیه و خدمات آنها آشنا باشید، امروزه به علت وجود مشکلات تحریم های اقتصادی که برای کشور ایران وجود دارد و معافیت کشور ترکیه از خیلی این تحریم ها، سیستم بانک های ترکیه را تبدیل به گذرگاهی مناسب و امن برای تراکنش های بانکی کرده است، شما با روش های امن صاحب حساب بانکی برای شخص خودتان یا برای شرکتی تجاری خود می شوید و کافی است که تمایل به اینکار را داشته باشید و باقی مسائل را به ما، شرکت حقوقی تجاری تراست گلوبال، بسپارید تا در کمترین زمان ممکن برای شما این مساله را تسهیل کنیم.

سیستم بانک های ترکیه چگونه است؟

سیستم بانک های ترکیه یکی از بهترین ها است چرا که به طور مثال ایش بانک ترکیه که بزرگترین بانک ترکیه می باشد در رتبه 102 هزار بانک برتر جهان است؛ ترکیه دارای سیستم بانکی مدرن می باشد و تمامی بانک های آن دارای شبکه بانکداری الکترونیک هستند و این مساله باعث می شود که این کشور برای ایرانیان مناسب ترین کشور برای افتتاح حساب ارزی و غیر ارزی برای تبادل بین المللی و یا پس انداز ارزی باشد چرا که بدون کوچکترین مشکلی تنها با ارتباط اینترنتی شخص می تواند اقدام به تبادلات ارزی و یا حواله ارزی نماید.

بهترین و مهمترین بانک های ترکیه کدام اند؟

بانک ها در ترکیه مانند کشور ایران به دو دسته بانک های دولتی و بانک های خصوصی تقسیم می شوند که در مورد بانک های دولتی تمامی سهام آنها متعلق به دولت جمهوری ترکیه است و در مورد بانک های خصوصی این کشور بخشی از سهام ها یا تمام سهام ها برای بخش خصوصی و یا سهامداران حقوقی می باشد.

بانک های دولتی ترکیه:

  1. زراعت بانک ( T.C. Ziraat Bankası A.Ş. )
  2. واکیف بانک ( Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O. )
  3. دنیز بانک ( DenizBank A.Ş. )

بانک های خصوصی ترکیه:

  1. ایش بانک ( Türkiye İş Bankası A.Ş. )
  2. گارانتی بانک ( Türkiye Garanti Bankası A.Ş )
  3. آک بانک ( Akbank T.A.Ş. )

افتتاح حساب در بانک زراعت بانک ترکیه

زراعت بانک ترکیه دومین بانک بزرگ ترکیه محسوب می شود که در سال 1863 میلادی احداث شده است و اتفاقا از جمله از بانک های ترکیه می باشد که از معافیت های تحریمی آمریکا معاف شده است و از بهترین گزینه های مناسب برای افتتاح حساب بانکی برای ایرانیان می باشد، شرکت حقوقی تجاری تراست گلوبال قادر است در کمترین زمان ممکن برای شما این امر را ممکن کند. یکی از خدمات زراعت بانک که قابل توجه است این می باشد که شما با داشتن سپرده 100 هزار لیری در این بانک می تواند سود 1500 تا 1700 لیری را بعد از نگه داشتن پول برای یک ماه به طور سالیانه دریافت کنید.

افتتاح حساب بانکی در گارانتی بانک ترکیه

اگر به دنبال داشتن حساب حقوقی برای شرکت خود می باشید این بانک مناسب شماست، گارانتی بانک ترکیه که دومین بانک بزرگ خصوصی ترکیه است که وابسته به گارانتی بانک انگلیس می باشد. در این بانک طیف وسیعی از خدمات ارائه می شود و از سال 1946 در شهر آنکارا افتتاح شد و هم اکنون توسط دوغوش هلدینگ اداره می شود. از مزیت های این بانک این است که دارای شعبات بین المللی در کشور های لوکزامبورگ، قبرس، مالت، آلمان، بریتانیا و چین می باشد.

افتتاح حساب بانکی در ایش بانک ترکیه

اگر حداقل کارت اقامت توریستی ترکیه را داشته باشید ما به راحتی برای شما در ایش بانک ترکیه حساب بانکی افتتاح می کنیم. ایش بانک بزرگترین بانک در بانک های ترکیه است این بانک به دستور مصطفی کمال آتاترک معروف در سال 1924 میلادی راه اندازی شد و در حال حاضر 1184 شعبه بانکی در ترکیه می باشد. این بانک شعبات بین المللی دارد و این شعبات در کشور های جمهوری قبرس شمالی، ایرلند، بریتانیا، آلمان، بحرین، چین، هلند، مصر، فرانسه و سوئیس قرار دارند. یکی از ویژگی های این بانک با اغلب بانک های ترکیه دارد این است که اکثر دستگاه های عابر بانک ایش بانک هم ارز هایی مانند دلار و یورو را می پذیرند و هم به مشتریان خود می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: