مناسب ترین زمان خرید خانه در ترکیه

 

با توجه به اقتصاد رو به رشد کشور ترکیه، متقاضیان و علاقه مند به خرید خانه در ترکیه این سوال را دارند که مناسب ترین زمان خرید خانه در ترکیه چه زمانی است ؟ ترکیه نزدیک به یک دهه است که تبدیل قطب گردشگری و توریستی منطقه خاورمیانه تبدیل شده و بدین خاطر هر ساله میلیون ها گردشگر را به خود جذب می کند و بازار داغی برای خرید و فروش و اجاره املاک دارد، ضمن اینکه قوانین جدید در این زمینه خرید ملک در ترکیه را تسهیل کرده است. ما در مطلب دیگری با جزئیات کامل خدمت شما خرید خانه در ترکیه را توضیح داده ایم. حال می پردازیم به این مساله که مناسب ترین زمان خرید خانه در ترکیه چه زمانی می باشد؟ پس با ما همراه باشید.

 

مناسب ترین زمان خرید خانه در ترکیه فصل گردشگری است!

کشور ترکیه در فصل بهار دارای آب و هوای مدیترانه ای است که بهترین آب و هوا می باشد، بدین خاطر در این فصل پذیرای بیشترین گردشگر است و جالب است بدانید که در همین فصل و به علت حضور گردشگران داغ ترین بازار خرید و فروش ملک را دارد، بنابراین مناسب ترین زمان خرید خانه در ترکیه فصل بهار است.

چرا مناسب ترین زمان خرید خانه در ترکیه فصل بهار است ؟

قوانین گردشگری در بسیاری از مناطق ساحلی ترکیه اعمال می‌شود. ساختن خانه‌ های جدید و مجتمع‌ های بزرگ تنها می‌ تواند در فصل‌ هایی که گردشگران کمی به این کشور سفر می کنند -بین نوامبر و آوریل- انجام شود. این برای گردشگران خوب است چرا که آنها می‌ توانند زمانی که در کنار استخر خود نشسته‌ اند از آسایش و آرامش کامل لذت ببرند، اما این قانون برای سازندگان به معنای یک کار طاقت فرسا و برنامه کاری تمام وقت (۷ روز هفته و ۲۴ ساعت روز) برای اتمام پروژه‌ های خود، در زمان مقرر است. در ماه مارس یک تعداد ویلا و آپارتمان جدید برای فروش در ترکیه نمایان می‌شود که به طور معمول نمای داخلی آنها تمام شده و کارهای داخلی رو به اتمام است. مارس و آوریل یک زمان عالی برای مشاهده ساختمان ‌های جدید است تا شما اطراف ملک قدم بزنید و برای اندازه، چشم ‌انداز و مکان آنها تصمیم بگیرید. خرید ساختمان ‌هایی که به اتمام پروژه نزدیک هستند، ریسک کمتری دارد و طبیعتا شما قبل از افزایش تعداد خریداران در تابستان، در اولویت خریداری آنها هستید. شما احتمالا می توانید یک معامله خوب انجام دهید زیرا سازنده علاقه‌ مند به دیدن بازده اولیه کارش هستند و به اندازه کافی با شما ملاقات می ‌کند و حتی ممکن است بتوانید اتصالات و لوازم داخلی را خودتان انتخاب کنید تا قبل از اتمام کار مهر شخصی خود را بر خانه ‌تان بزنید. پس مناسب ترین زمان خرید خانه در ترکیه همین زمان است.

مناسب ترین زمان خرید خانه در ترکیه و فصل اجاره ملک در ترکیه

بسیاری از توریست ها در شش ماه اول سال به کشور ترکیه سفر می کنند و دلیل آن هم مطلوب بودن آب و هوا در بهار و تابستان است. در این بین گردشگران زیادی هستند که مدت زمان طولانی تری در این کشور می مانند و از نظر آن ها اقامت در هتل ها و مسافرخانه ها به صرفه نیست و به دنبال اجاره ملک در این کشور هستند. پس اگر شما در فصل بهار ملکی خریداری کنید می توانید در شش ماه اول سال یعنی بهار و تابستان ملک خود را به این افراد اجاره دهید. لازم به ذکر است که در فصل بهار تمام هزینه های شما نصف می شود از بلیط سفر گرفته تا خانه ای که قصد خرید آن را دارید، همچنین لوازم خانه ای را قصد خرید آن را دارید هم می توانید با قیمت پایین تر خریداری کنید و خانه خود را بسیار شیک و مجلل بچینید. پس از این روی بهترین زمان برای خرید ملک در ترکیه را این فصل می نامند.

مناسب ترین زمان خرید خانه در ترکیه و سه منطقه محبوب خریداران ملک در ترکیه

مناسب ترین زمان خرید خانه در ترکیه در منطقه مارمارا

به عنوان اولین منطقه ‌ای که در لیست قرار می ‌گیرد، شلوغ‌ ترین و مشهور‌ترین شهر ترکیه را در خود جای داده است: استانبول. به عنوان شهری که مرکز توریسم، آموزش، تجارت، اقتصاد و سلامت است، سرمایه ‌گذاران به آسانی جذب این شهر می‌ شوند. در طول ۱۰ سال اخیر، بازار املاک استانبول به نواحی حومه‌ ای گسترش پیدا کرده ‌است. در این نواحی پروژه‌ های آسمان خراش بر بازار پیش‌ فروش غلبه کرده‌ اند. قیمت این خانه‌ ها کمتر از خانه ‌های مرکز شهر است و از بسیاری از ویژگی‌ های املاک اقامتی همچون استخر شنا و باغ‌ های چشم‌ انداز برخوردار هستند. خریدارانی که مقیم خاورمیانه هستند، برای سرمایه ‌گذاری در املاک همچنان به استان‌ های بورسا(Bursa)  و یالوا(Yalova)  تمایل نشان داده ‌اند. پایتخت پیشین پادشاهی عثمانی یعنی بورسا یک ویژگی به خصوصی دارد و آن این است که  اُلی داغ(Uludag)  در آن واقع شده‌ است ، که یکی از مشهورترین مقصد‌ های اسکی ترکیه محسوب می شود، در حالی که فلات سبز و بهار ‌های گرم طبیعی یالوا(Yalova)  فضای آسایش ‌بخشی را فراهم می ‌کند.

مناسب ترین زمان خرید خانه در ترکیه در منطقه مدیترانه

به عنوان دومین منطقه‌ ی مطلوب خریداران خارجی املاک، خط ‌ساحلی مدیترانه شامل شهر‌ک‌ ها، روستا‌ ها و شهر ‌هایی است که برای خریداران خارجی از ملیت‌ های مختلف جذاب است. ناحیه‌ ی آنتالیا به خاطر مرکز شهر بزرگش و نواحی حومه ‌ا‌ی کوچکش همچون بِلِک(Belek)  که پایتخت گلف ترکیه است، مشهور است. ناحیه ‌ی فِتحیه (Fethiye) که به نظر می ‌رسد مورد توجه بریتانیایی ‌ها قرار دارد و مقصد محبوب تعطیلات آن‌ ها است، هم اکنون میزبان جیب‌ های مهاجران بریتانیایی‌ است که در تمام سال در ترکیه زندگی می ‌کنند. آن‌ ها استراحتگاه ‌های ساحلی کوچک هیسارونو (Hisaronu)، اواسیک (Ovacik)، و کالیس بیچ (Calis beach) را دوست دارند. کالکان (Kalkan)، که یک شهرک کوچک بازاری است و تجارت پر سروصدایی برای ویلا ‌های لاکچری دارد، همراه با روش ‌های معماری و چشم‌ انداز دریایی شگف‌ آوری است، در حالی که مارماریس (Marmaris) محبوب خریداران آپارتمان است.

مناسب ترین زمان خرید خانه در ترکیه در ناحیه اژه (Aegean)

ناحیه اژه، در‌ حالی که رو به سواحل غربی ترکیه است، دیگر مقصد محبوب برای خریداران اروپایی است که آپارتمان ‌ها و ویلا ‌های تعطیلات زیادی را در شبه جزیره ‌ی بدروم (Bedrum) خریداری کرده‌ اند. در مرکز شهرک بدروم خانه ‌های بازاری برای فروش ارائه می‌شود، اما در سال ‌های اخیر، محبوبیت آن به عنوان مقصد لاکچری به جایگاه دوم نزول کرده‌ است و یالی‌کاواک از آن پیشی گرفته‌ است. دیگر مقصد‌ های محبوب در بدروم گومبت (Gumbet)، گولتورک‌بوکو (Golturkbuku)، توربا (Torba)، بیتِز (Bitez)، گوموسلوک (Gumusluk)  و گو‌ن‌دوغان (Gundogan) است. بریتانیایی ‌ها همچنین بر صحنه ‌ی خرید خانه در آلتینکوم (Altinkum) تسلط دارند. آلتینکوم یک استراحتگاه ساحلی در ناحیه ‌ی اژه است که در آن قیمت‌ های پایین براساس متر مربع ارائه می‌شود. به طریق دیگر، هرچه مردم در نظر دارند تا خود را از استانبول دور کنند، جمعیت ازمیر در حال افزایش است. این منطقه شامل سومین شهر بزرگ ترکیه و نیز استراحتگاه‌ های ساحلی کوچک همچون اسکی‌ بادی آلاکاتی (Alacati)، و فوچا (Foca) است.

مناسب ترین زمان خرید خانه در ترکیه را از دست ندهید

تراست گلوبال طرف قرارداد برای فروش ده ها پروژه ملکی در ترکیه و کارشناسان تخصصی ما آماده ارائه خدمات در زمینه خرید خانه در ترکیه به شما عزیزان می باشد و شما می توانید با تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و تخصصی ما در این زمینه بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: