خرید لوازم خانگی در ترکیه چگونه است؟

 

این روز ها که مهاجرت به ترکیه بیش از پیش صورت می گیرد، که علت های متفاوتی می تواند داشته باشد عده ای برای اینکه قصد دارند به اروپا مهاجرت کنند ترجیح می دهند چند سالی در ترکیه زندگی کنند سپس راحت تر به اروپا بروند، عده ای دیگر برای اینکه اقتصاد ترکیه در وضعیت خوبی قرار دارد به صورت کاری به این کشور مهاجرت می کنند حال با این اوصاف سوال های تخصصی تر و ریز تری از ما می شود، به طور مثال اینکه بعد از مهاجرت به ترکیه خرید لوازم خانگی در ترکیه را چگونه انجام دهیم ؟ قیمت و کیفیت کدام برند های لوازم خانگی در ترکیه بهتر است ؟ ما در این مطلب به این سوالات پاسخ خواهیم داد. همچنین شما عزیزان برای اطلاع بیشتر از شرایط مهاجرت به ترکیه می توانید بر روی “شرایط مهاجرت به ترکیه” کلیک کنید.

پیشنهاد ما این است که برند های ترک را انتخاب کنید!

به احتمال زیاد شما هم هنگام زندگی در ایران از کیفیت کالاهای ترک مطلع شده و تجربه خرید اجناس این کشور را داشته اید. در واقع تولیدات کشور ترکیه در زمینه های مختلف این روزها مطابق با آخرین استانداردها و بهترین کیفیت است. این امر سبب شده است که با اطمینان بتوانید خرید از این برند ها را در اولویت خود قرار دهید. از طرفی به دلیل حمایت دولت این کشور از کالاهای داخلی، قیمت این کالاها از نمونه های خارجی بسیار پایین تر و مقرون به صرفه تر است. در کنار این موارد محصولات ترکیه از حیث طرح و زیبایی نیز بسیار خوب ظاهر شده و بر محبوبیت خود نزد مصرف کنند گان افزوده است.

راهنمای خرید لوازم خانگی در ترکیه

IKEA

با برند سوئدی IKEA که آشنایی دارید؟ جالب است بدانید این برند در کشور ترکیه به قدری محبوب است که شعبه های بی شمار آن در سراسر ترکیه سبب شده است این برند برخی اقلام خود را به سفارش این کشور بسازد. این فراوانی و چرخه ی مناسب تولید و خرید باعث پایین آوردن قیمت نهایی محصولات این برند در ترکیه شده و آن را مناسب تر از دیگر برندهای خارجی جلوه دهد. اگر تا به حال وارد شعبه های این کشور نشده اید باید بدانید که فروشگاه های این برند بسیار بزرگ بوده و خود یک مجموعه عظیم و بزرگ محسوب می شوند. این برند با ارائه طرح های ساده و در عین حال کاربردی، اقدام به ارائه و طراحی های مختلف در زمینه کلیه لوازم منزل کرده است. بنابراین اگر می خواهید با یک بار بیرون رفتن تمامی لوازم مورد نیاز خود را تهییه کنید، سری به شعبه های IKEA بزنید. در نظر داشته باشید که بزرگی فروشگاه های این برند به حدی است که نیاز به چندین ساعت زمان برای بازدید کامل دارد.

MADAME COCO

شعبه های این برند را در ایران دیده اید؟ حتما عاشق محصولاتش شده اید نه؟ این برند برخلاف نامش یک برند ترک است که به دلیل زیبایی و دیزاین خاص محصولاتش محبوبیت زیادی دارد. این برند تنها فاکتور زیبایی را در نظر نگرفته است بلکه کیفیت بالا و قیمت مناسب در مقایسه با نمونه ها مشابه خود سبب شده است مشتریان پر و پا قرص خود را داشته باشد. MADAME COCO یک برند ترک با استاندارد اروپایی از لحاظ طرح و کیفیت است بنابراین به شما پیشنهاد می کنم حتما خرید از این برند منحصر به فرد را در لیست خود داشته باشید. توجه داشته باشید که این برند در طول سال، در روزهایی خاص حراج های شگفت انگیزی می زند که خرید از در آن هنگام به معنای یک سود واقعی محسوب می شود.

لوازم برقی را از کجا بخریم؟

شاید بسیاری از ایرانیان هنوز در مورد لوازم برقی تولید شده توسط ترکیه شک داشته باشند اما باید در جواب بگویم کاملا اشتباه می کنید! لوازم برقی های تولید این کشور همانند پوشاک و دیگر لوازم خانگی آن کیفیت بالایی دارند. می توانید از برندهای VESTEL و BEKO ترک خرید کنید که علاوه بر کیفیت بالا، از قیمت پایین تری نیز برخوردارند. به طور که تا حدود ده هزار لیر هزینه می تواند شما را به تمامی وسایل برقی مورد نیازتان برساند. هم چنین حمل وسایل بر عهده شرکت بوده و در این مورد هزینه اضافی پرداخت نخواهید کرد. علاوه بر این موارد امکان پرداخت به صورت اقساط، گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه‌ از جمله دلایلی است که محبوبیت این برند را سبب شده است.

مبلمان و ملزومات چوبی را از کجا تهیه کنیم؟

این بار نیز شما را به خرید از برند های ترک تشویق می کنیم. برای مثال می توانید برند هایی مثل ISTEKBAL، YATAS و ALFEMO خرید کرده و از کیفیت و کارایی آن مطمئن باشید. برند CILEK در زمینه مبلمان اتاق کودک از بهترین گزینه ها است.

نتیجه گیری نهایی

در پایان می توان گفت که پس از تهیه خانه برای خرید لوازم منزل دو گزینه پیش روی تان است: خرید از برند های داخلی و یا انتخاب برند های خارجی. برند های ترک این روزها در تمامی زمینه ها مخصوصا پوشاک و لوازم داخلی بسیار با کیفیت بوده و در رقابت جدی با نمونه های اروپایی خود هستند. در این بین اما حمایت دولت این کشور از تولیدات داخلی در کاهش قیمت نهایی محصولات در افزایش مصرف و محبوبیت آن ها نزد مصرف کنند گان بی تاثیر نیست. اما اگر می خواهید از برند اروپایی با کیفیت اما ارزان قیمت تر خرید کنید، IKEA انتخاب مناسبی است. تنوع بیش از اندازه این برند سبب جذب تمامی سلایق شده و آن دسته از افرادی که تمایل به خرید از فروشگاه ها و برند های مختلف ندارند می توانند با خرید از این مجموعه در یک بار مراجعه کلیه وسایل و لوازم مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: