خرید خانه لوکس در یالیکاواک ترکیه

 

با توجه به شرایط خوب اقتصادی ترکیه میل به خرید خانه در این کشور بیش از پیش شده است، اما نیت افراد برای خرید خانه در ترکیه ممکن است متفاوت باشد، ممکن است شخصی به دنبال خرید خانه لوکس در ترکیه باشد تا تعطیلات خود را در این کشور خوش آب و هوا بگذراند، ما قصد داریم در این مقاله یکی از مناطق ترکیه که دارای آب و هوای معتدل مدیترانه ای و املاک لوکس است را معرفی کنیم. همچنین شما عزیزان می توانید با کلیک بر عبارت “شرایط و قوانین خرید خانه در ترکیه” با شرایط خرید خانه در کشور ترکیه بیشتر آشنا شوید.

یالیکاواک ترکیه کجاست ؟

یالیکاواک شهری است در استان موغله ترکیه که استان موغله هم در جنوب غربی این کشور و در منطقه اژه کشور ترکیه قرار دارد.

ده سال پیش کسی در رویا هم نمی دید که این تفرجگاه به عنوان مکانی دلپذیر برای خرید خانه ای مدرن و مشرف به همه چیز با یک سبک زندگی پرطرفدار ،اینگونه بر بازار مسکن ترکیه تسلط یابد . بی شک یالیکاواک تحول ش را مدیون بندر گاه قایق های تفریحی پالمارینا است. شعارش اینست  “همه چیز پیرامون شما ست” و این فقط پرحرفی برای بازاریابی نیست. این بندرگاه با سبک زندگی پر طرفدارش قایق های تفریحی را از سراسر دنیا به خود جذب می کند. جوایز متعددی که دریافت نموده دال بر مهارت و  ظرافت و سبک مناسب آن است. در سالهای ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ انجمن قایقرانی تفریحی بریتانیا تندیس بهترین بندرگاه سال را به آن اهدا کرد.  همچنین کافیست نگاهی به گردشگرانی که هر ساله از شاهزادگان صعودی گرفته تا سلبریتی های غربی به اینجا بر میگردند بیاندازیم. توجه مدیریتی به جزئیات به حدی است که اگر قایق تفریحی شما برای لنگر انداختن زیادی بزرگ باشد ، یک پد هلی کوپتر مشکل را  برطرف خواهد کرد. در حالیکه بهترین آشپز های ترکیه مهارت های آشپزی شان را در رستورانهای پنج ستاره به رخ می کشند ، برند های با کلاس جهانی اجناس خود را در فروشگاه ها برای فروش عرضه می کنند. این یک تشکیلات فوق کلاس است که خبره های تجمل را که تفاوت بین اصلی و تقلبی را می دانند به خود جذب می کند و اعتبار پالمارینا به شدت بازار مسکن را متحول کرده است. یالیکاواک ، قبل از افتتاح پالمارینا هم قطب معروفی برای خریداران خارجی مسکن بود. جامعه بزرگی از خارجی ها با ملیتهای گوناگون تمام طول سال را در اینجا زندگی کرده اند و اکثر شان هنوز هم هستند. پالمارینا فقط شرکتهای ساخت و ساز و فروشندگان را مقید کرده تا سطح خود را بالا برده و خود را با موج جدید میهمانان در شهر وفق دهند.

خانه های لوکس در یالیکاواک

شرکتهای ساخت و ساز ، برای اینکه خانه های لوکس در یالیکاواک را در رده جهانی قرار دهند هم از معماران ترک و هم از معماران بین المللی بهره برده اند. امروزه خانه های پرفروش اینجا به آسانی با املاک رده بالا در نقاطی مانند ریوریای فرانسه و بورلی هیلز برابری می کنند. یک معمار مشهور به نام ریچارد مییر که ویلاهای لوکس را در یالیکاواک ساخته و یک معمار ترک دیگر به نام امر آرالوت مسئولیت ارتقای پالمارینا را بر عهده دارند. عمارت های میلیونی توجه بیشتری را برای فروش جلب می کنند ولی خریداران ، املاکی را که امکان انتخاب سبک زندگی را نیز ارائه می کنند بر می گزینند. این امر تعجب برانگیز نیست چرا که شهر بودرام همیشه به دلیل شهرت ش به خوش گذرانی ، به انطباق با جامعه بی توجه بوده و قوانین خودش را دارد . در این رابطه بودرام با سبک زندگی تفرجگاهی نظیر بانیان تری و کلیکسیونی از ویلا ها آپارتمان های شیک ، نهایت خوشی و فراغت را فراهم آورده و بر بازار مسکن تسلط کامل دارد.

خانه های لوکس یالیکاواک با سبک زندگی الهام گرفته از زِن   (Zen- inspired)

تمام خانه ها، دامنه تپه ای کوتاه را پوشش داده اند و نگاه خریداران را از کنار ساحل آنسوی دریای اژه در میان مناظری زیبا به خود جلب می کنند. سکونت در فاصله ای به اندازه یک پیاده روی از پالمارینای یالیکاواک ، موقعیت ایده آلی  را برای هر کسی که عاشق منظره قایق های بادبانی ترکیه است فراهم می آورد. چه مالکان در آنجا زندگی کنند و چه به عنوان منزل دوم ییلاقی از آن استفاده نمایند ، شرکتهای ساختمانی برای اطمینان از اینکه راحتی و آسایش ، کاملا تامین شده است ، هر دو سبک زندگی را با هم تلفیق نموده اند. با وجود سالن ورزشی محلی ، مرکز آب گرم ، زمین تنیس ، زمین بسکتبال ، زمین فوتبال ، ورزشهای آبی ، و کلوپ دریانوردی  برای دریا دوستان، سلامتی و تناسب اندام ، خودنمایی می کند. فراغت ، خود را از طریق استخرهای بزرگ شنا ، بارهای باشکوه کنار ساحلی و رستورانها  ، سینما ، یک کتابخانه در فضای باز و پارک آبی عرضه می کند. به گونه ای که شما در سرزمین رویاها نیز به چنین آرامشی با دکور داخلی  و سبک معماری الهام گرفته از زِن Zen inspired دست نخواهید یافت. نمایی متشکل از سنگ  طبیعی  ، پنجره هایی که از کف تا سقف امتداد یافته و تراس های بزرگی که ساکنان را به گذراندن وقت در هوای آزاد ترغیب میکنند.

ویلا ها و خانه های لوکس در یالیکاواک

شهرکی دیگر در مجاورت خلیج تیلیچک در زمینی دنج به وسعت ۱۶۰۰۰ کیلومتر مربع واقع است. هسته اصلی که در میان آپارتمان ها و ویلا ها و امکانات اجتماعی قرار گرفته ، هتلی پنج ستاره است با مرکز آب گرم (spa) که نهایت شکوه استانداردها را برای انتخاب سبک زندگی ارائه می دهد. بیشترین کار و تمرکز بر روی طراحی داخلی با کفپوش لمینیت اتاق خواب ها که حسی دوست داشتنی به آنها بخشیده و کفپوش سراسری سنگ مرمر به مانند طرحی است آرام که بر زمینه تابستان های اژه ای ، به کار رفته است. در نمای سرویسهای بهداشتی و آشپزخانه از بهترین مصالح و لوازم  استفاده شده و سیستم تهویه مطبوع و گرمایشی ، زندگی در این خانه ها را در تمام طول سال به عالی ترین شکل ، ممکن می سازد. در قسمت هتل و اس پی اِی مالکان می توانند از آفتاب گرفتن در پلاژ ها ، رستورانهای ساحلی ، مراکز تناسب اندام ، سونا و اتاق بخار و بالاخره خدمات سرایداری عالی بهره ببرند. هر دو مورد فوق نمونه هایی عالی از تفرجگاه هایی هستند که سرمایه گذاران در حیطه مستغلات را به خود جذب می کنند. سطح گسترده راحتی و امکانات به  خودی خود تبلیغی است برای املاک و مستغلات  ، و تیمهای مدیریت املاک اجاره ای آماده اند تا تمام دردسرهای مربوط به آنرا به عهده گیرند. این صعود ارزش بازار املاک لوکس در یالیکاواک  ترکیه نمونه ای عالی است از اینکه چطور شهرها می توانند با نوسازی ، خود را با اثرات و محیط اطرافشان وفق دهند. این منطقه با تبدیل شدن از  یک روستای ماهیگیری کوچک به قطب گردشگری ، قطب مهاجران ، و قطب بین المللی دریانوردی ، به عنوان یک تفرجگاه توانسته از مناطق دیگر بودرام پیشی گیرد. فهرست املاک لوکس ما شامل حیطه گسترده ای از آپارتمان ها و ویلا های فروشی چه به عنوان خانه دوم ییلاقی و چه به عنوان یک موقعیت نافذ برای دسترسی به دنیای دریانوردی ترکیه است.

در این راه تنها نیستید

اگر قصد داشتن یک تعطیلات عالی در سواحل ترکیه را دارید و همچنین به فکر سرمایه گذاری در جایی مطمئن هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم که خانه های لوکس یالیکاواک را از دست ندهید و تنها کافیست با یکی از راه های ارتباطی با ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: