اقامت کاری ترکیه 2019

یکی از روشهای اقامت در ترکیه در سال 2019 که برای افرادی که قصد اقامت طولانی مدت و کار یا تجارت در ترکیه را دارند اقامت کاری و گرفتن مجوز کار یا همان چالشما ایذنی هست که این روش نهایتا اخذ شهروندی ترکیه و پاسپورت این کشور را در پی خواهد داشت،طرق مختلفی برای این نوع اقامت وجود دارد که در ذیل به برخی از آنها اشاره میشود تا بتوانید برای گرفتن اقامت کاری ترکیه 2019 تصمیم بگیرید و راه و روش های اقدام برای آن را به خوبی بدانید تا بتوانید بهترین راه را انتخاب کنید.

استخدام در ترکیه 2019

حالت اول استخدام در شرکت ها و مجموعه های حاضر در ترکیه که به تخصص و شغل نیروی کار خارجی نیاز داشته باشند،محدودیت این نوع استخدام این است که شرکت ترک تقاضای خود را در خصوص نیروی کار خارجی بایستی به وزارت کار ترکیه اعلام نماید و شرط اساسی در پذیرش این تقاضا عدم وجود نیروی کار ترک بیکار در همان فیلد کاری در آن بازه زمانی می باشد.

استخدام ترکیه برای اقامت کاری ترکیه 2019

تاسیس شرکت در ترکیه 2019

حالت دوم برای گرفتن اقامت کاری ترکیه 2019 تاسیس شرکت می باشد با این توضیح که صرف تاسیس شرکت بخصوص با روش متدوال و متاسفانه غلط ایرانیان که تلاش در مستور نگه داشتن سود و کارکرد شرکت جهت عدم پرداخت هزینه های متدوال دولتی دارند ،هرگز منجر به اقامت نخواهد شد بلکه بایستی فعالیت شرکت بصورت شفاف از طریق اوراق رسمی به دولت اعلام گردد و کلیه هزینه های دولتی از قبیل مالیات و بیمه و …بطور مرتب وقانونی پرداخت گردد که در این صورت با شرط استخدام نیروی کار ترک به تعداد پنج نفر،مدیر شرکت نیز که در هر صورت نیروی کار خارجی به شمار می آید ،حق دریافت مجوز کار خواهد داشت که با تمدید قانونی آن در دراز مدت(پنج سال)منجر به وطنداشی یا شهروندی ترک خواهد شد.
ضمن اینکه از سال ششم تمدید مجوز کار،این مجوز تبدیل به مجوز کار نامحدود خواهد شد که دیگر نیازی به تمدید مکرر آن نخواهد بود.

نکات مهم در گرفتن اقامت کاری ترکیه 2019

نکات اساسی در خصوص اقامت کاری ترکیه 2019 این است که:

  1. هدف خود را از ثبت شرکت و نوع فعالیتی که خواهید داشت مشخص نمایید و چنانچه هدف مشخص و روشنی (از جمله اقامت یا تجارت )از ثبت شرکت ندارید خود را درگیر مسولیت های مالی و حقوقی ناشی از آن نکنید.
  2. از ابتدا هدف یا اهداف تجارتی و اقامتی خود را با وکیل و مشاور مالی در میان بگذارید تا مناسب ترین نوع شرکت را در حیطه کاری شما انتخاب نمایند به عنوان مثال اگر هدف شما کار با شرکت های معتبر اروپایی یا اخذ نمایندگی های معتبر می باشد هرگز شرکت شخصی یا شاحیص پاسخگوی این نوع از فعالیت نخواهد بود و انواع رسمی تری از شرکت ها را بایستی انتخاب نمایید
  3. چنانچه هدف شما از ثبت شرکت اخذ مجوز کار و اقامت کاری ترکیه 2019 می باشد هرگز از پرداخت هزینه های دولتی سرباز نزنید و از مشاور مالی خود بخواهید که اوراق رسمی و قانونی شما را بصورت دقیق منعکس نماید و هرگز کارکرد شرکت را مخفی نکنید.
  4. از بررسی بسترهای کاری و تجاری در ترکیه ابا نداشته باشید و توجه داشته باشید اخذ نمایندگی بسیاری از برندها نیاز به سرمایه زیاد نداشته بلکه رزومه کاری و میزان تجربه قبلی شما در آن حوزه و همچنین فنون مذاکره و ابراز توانایی ها حرف اول را در فعالیت های تجاری میزند.

خدمات شرکت تراست گلوبال به شما در جهت اخذ اقامت کاری ترکیه در سال 2019 کمک می کند تا بتوانید از تمامی شرایط با خبر شوید و بتوانید به این نتیجه برسید که آیا این نوع از اقامت می تواند شما را به هدف خود برساند یا نه ؟! پس برای گرفتن ارتباط با ما و بهره مندی از مشاوره رایگان ما درنگ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: