آموزش رایگان در ترکیه با شهروندی ترکیه

آموزش همیشه یکی از مهم ترین دغدغه های والدین می باشد، از دیگر مزیت هایی که شهروندی ترکیه در پی دارد این است که شما از آموزش رایگان در ترکیه که توسط شهرداری های این کشور برگزار می شود بهره مند می شوید، به عبارتی دیگر از زمانی که کیملیک را دریافت می کنید می توانید از خیلی از امکانات آموزشی به شکل رایگان در ترکیه استفاده کنید. خوشبختانه با وجود سیستم آموزشی سالم و کارآمد ترکیه نیازی نیست که در کنار مدارس و دانشگاه های ترکیه در کلاس های دیگری شرکت کنید، بلکه این کلاس هایی که در ادامه این مقاله برای شما شرح خواهیم داد کلاس هایی هستند که برای گذران اوقات فراغت و افزایش توانایی های زندگی شما (افزایش هوش هیجانی) است. البته قبل تر در مقاله ای توضیح دادیم که چگونه و به آسانی اقامت کشور ترکیه را اخذ کنید.

 

آموزش رایگان در ترکیه با شهروندی ترکیه

 

آموزش رایگان در ترکیه با KÜLTÜR MERKEZİ

مراکزی هستند که برای استفاده از آنها باید به سایت شهرداری محل سکونت خود مراجعه کنید و دقیقا همین عبارت KÜLTÜR MERKEZİ وارد کنید تا نزدیک ترین این مراکز را به شما نشان دهد و از آموزش رایگان در ترکیه بهره مند شوید. از مواردی که می شود در این مراکز یاد گرفت می توان به موسیقی، رقص، هنر های ترسیمی، کلاس های زبان و کارگاه های ارتباط اجتماعی اشاره کرد. برای استفاده از این کلاس ها نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نیست و فقط کافیست شهروندی ترکیه را داشته باشید و این مراکز تحت نظر شهرداری ها هستند.

 

آموزش مجانی در ترکیه

 

آموزش رایگان در ترکیه با مراکز ISMEK

اگر برای ورود به بازار کار ترکیه نیازمند یک گواهینامه معتبر هستید مراکز ISMEK بهترین گزینه برای شماست، در واقع این مراکز مانند کلاس های مجتمع فنی ای هایی است که در ایران برگزار می شود با یک تفاوت بزرگ و آن هم اینکه کاملا رایگان هستند، و با این امکان شما از آموزش رایگان در ترکیه بهره مند شده اید، ترم های این کلاس ها یک ماه تا چند ماه است و شما برای استفاده از این کلاس ها باید شهروندی ترکیه را حتما داشته باشید، رای پیداکردن نزدیکترین مرکز ISMEK میتوانید به سایت ısmek.ıst.tr  مراجعه کنید.

 

کلاس رایگان ورزشی در ترکیه

 

آموزش رایگان در ترکیه با مدارس تابستانی YAZ OKULU

مدارس و کالج های بزرگ به تابستان می سند تبدیل به مدارس تابستانی می شوند، بدین معنا که در این مدارس تابستانی برخلاف بقیه ماه های سال فعالیت های غیر درسی صورت می گیرد مثل فعالیت های علمی، آموزش زبان های مختلف، کمپینگ، ورزش های مختلف و حتی سفر های چند رو زه داخلی و خارجی. با پرداخت هزینه می توانید از سرویس رفت و آمد و غذا هم بهره مند شوید. استفاده از این کلاس ها کاملا رایگان نمی باشد.

 

کلاس رایگان بسکتبال در ترکیه

 

آموزش رایگان در ترکیه با Belediye Spor Klubu

اگر به سایت شهرداری منطقه خود مراجعه کنید می توانید در یکی از رشته های ورزشی ای که این باشگاه ها ارائه می دهند ثبت نام کنید، ثبت نام در این کلاس ها کاملا رایگان است و معمولا رشته های ورزشی پرطرفداری مثل فوتبال، بسکتبال و والیبال را دارند و همه شهرداری ها این باشگاه ها را دارند و شما می توانید با وجود این امکان تابستان خود را به ورزش بپردازید و از آموزش رایگان در ترکیه بهره مند شوید.

 

مداراس تابستانی ترکیه

 

آموزش رایگان در ترکیه با مدارس ورزشی SPOR OKLU

اگر به دنبال فعالیت حرفه ای ورزشی در ترکیه هستید حتما به ثبت نام در این کلاس ها فکر کنید، رشته های خیلی متنوعی را دارند و شما می توانید بدون هیچ محدودیتی در چند تا از این رشته ها شرکت کنید و باید بدانید که اغلب این کلاس ها سرویس حمل و نقل را دارا می باشند، باید بدانید شرکت در این کلاس ها کاملا رایگان نمی باشد و شما بر اساس رشته ورزشی و امکاناتی که در نظر دارید باید پرداخت هزینه کنید.

 

پرچم ترکیه

 

برای شهروندی ترکیه امروز اقدام کنید!

ما در مطالب مختلفی به مزیت های شهروندی ترکیه اشاره کرده ایم و در این مقاله شرح دادیم که چطور با شهروندی ترکیه می توانید از آموزش رایگان در ترکیه بهره مند شوید، با توجه به شرایطی که کشور ترکیه در نظر گرفته است می توانید با کمترین زمان و به صرفه ترین هزینه، شهروندی ترکیه را اخذ کنید و از امکانات کیملیک بهره ببرید، پس همین الان با کارشناس های تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان و تخصصی ما استفاده کنید.

ارتباط با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: