چرا در ترکیه حساب باز کنیم ؟

چرا در ترکیه حساب باز کنیم ؟

اگر شما قصد دارید که با کشور ترکیه تجارت کنید ، یا اگر قصد دارید برای زندگی به ترکیه بروید یا اینکه قصد دارید به ترکیه مهاجرت کنید ، شما نیاز به حساب بانکی ترکیه ای دارید ،اما حساب بانکی ترکیه ای علاوه بر تمام مزایایی که بالا گفته شد مزایای دیگری نیز دارد و برای قصد های دیگری نیز شما می توانید به سمت افتتاح حساب ارزی در ترکیه بروید و با حساب باز کردن در بانک های ترکیه به اهداف خود برسید.

در سال افتتاح حساب در ترکیه 2018 بسیار راحت تر شده است و در صورتی که کشور آمریکا ایران را تحریم کرده اما هنوز بانک هایی در ترکیه وجود دارند که با ما ایرانیان و هموطنان عزیزمان کار می کنند و این باعث می شود که تمامی افراد بتوانند از طریق این بانک ها علاوه بر ترکیه با جهان تجارت کنند. علاوه بر این شما می توانید مستر کارت دریافت کنید و از تمامی سایت های فروشگاهی جهان و همچنین از طریق پی پال خرید های خود را انجام دهید و در حقیقت به گذرگاهی برای تجارت های جهانی شما و دور زدن تحریم ها تبدیل می شود.

این بدین معنی می باشد که شما می توانید با پاسپورت یا کارت اقامت و شماره مالیاتی که مراحل دریافت آن نیز توسط وکلای مجرب ما بسیار راحت می باشد حساب خود را در زراعت بانک یا ایش بانک ترکیه ایجاد کنید. و به همین راحتی حساب باز کردن در بانک های ترکیه را انجام داده و از مزایای آن استفاده کنید.

بانک زراعت ترکیه

حساب باز کردن در بانک های ترکیه چقدر زمان می برد ؟

باز کردن حساب در بانک زراعت ترکیه توسط وکلای مجرب موسسه حقوقی تراست گلوبال که یک دفتر نیز در ترکیه برای راحتی کار شما عزیزان و یک دفتر در تهران دارند تنها ظرف دو روز انجام می پذیرد

باز کردن حساب در ایش بانک نیز تنها هفت روز کاری زمان می برد.

آیا مستر کارت و ویزا کارت که توسط این بانک ها داده می شود فقط به درد خرید آنلاین می خورد ؟

خیر شما می توانید با باز کردن حساب در ترکیه و گرفتن مسترکارت یا ویزا کارت در هر نقطه از جهان پول محلی آن کشور را از طریق دستگاه های پوز دریافت کنید برای مثال دلار یا یورو.

البته باید توجه داشته باشید که ایش بانک ترکیه ای برای هر شش ماه که پول شما در نزد این بانک باشد به عنوان کارمزد 60 لیر از شما دریافت می کند

اگر هنوز نمیدانید بهترین انتخاب برای شما چیست وکلای ما برای مشاوره رایگان در خدمت شما می باشند . و در امر حساب باز کردن در بانک های ترکیه ای کمک شما خواهند کرد.

2 پاسخ

    1. با سلام
      موسسه حقوقی، مشاوره و سرمایه گذاری هیچ ارتباطی با کارت های گلوبال پی تراست ندارد.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: