مزایای اقامت دائم ترکیه

با توجه به اینکه امروزه مهاجرت به ترکیه روند افزایشی گرفته است و برخی از هموطنان ما برای اقدام شک دارند و نمی دانند که آیا مزایای اقامت دائم ترکیه برای آنها به صرفه است و یا اینکه اصلا می تواند آنها را به اهدافشان نزدیک کند ؟

ما برای این دسته از هموطنان عزیز لیستی از مزایای اقامت دائم ترکیه را آماده کرده ایم تا بتوانند به راحتی آن را با نیاز خود تطبیق داده و تصمیم خود را راحت تر بگیرند.

هزینه های پایین تر تحصیل :

کسانی که برای تحصیل در ترکیه اقدام می کنند ، باید بدانند که اگر اقامت ترکیه را داشته باشند می توانند با هزینه بسیار بسیار پایین تر اقدام به تحصیل در ترکیه نمایند.

پاسپورت ترکیه :

کسانی که پاسپورت ترکیه را داشته باشند می توانند به بیش از نود کشور دنیا بدون ویزا یا با ویزایی که در فرودگاه دریافت می کنند سفر کنند

مزایای اقامت دائم ترکیه در تجارت جهانی :

  • شماره های بین المللی برای تجارت با تمام دنیا

  • امکان افتتاح حساب برای تجارت بین الملل

  • تجارت بدون تحریم و مشکل

  • امکان دسترسی به سوییفت و باز کردن LC

امکان اقدام برای ویزای آمریکا نیز با داشتن گردش حساب و موجودی کافی و همچنین سهولت بسیار در گرفتن ویزای کشور های اروپایی برای افرادی که اقامت دائم ترکیه را دارند میسر می شود

از همه مهم تر از مزایای اقامت دائم ترکیه می توان به اروپایی بودن بعضی قسمت های آن بخصوص اگر در استانبول زندگی می کنید و همچنین فرهنگ اروپایی آنها برای مهاجرت به اروپا و یا غرب می تواند بسیار به شما و فرزندانتان کمک کرده و شما را آماده کند.

از نظر آب و هوایی هم ترکیه آب و هوایی 4 فصل و همچنین تمیز و پاک دارد و برای اقامت دائم برای هموطنان عزیز می تواند گزینه مناسبی باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: