در کدام شهر ترکیه خانه بخریم ؟

امروزه بازار خرید و فروش ملک در ترکیه بسیار داغ است، سرمایه گذاران داخلی و خارجی به علت وجود شرایط مطلوب این بازار سودآور شده اند، اما سوالی که خیلی مطرح می شود این است که در کدام شهر ترکیه خانه بخریم ؟ البته جواب این سوال بستگی به خیلی از مسائل دارد اما باید بدانید هر شهر ترکیه چه خصوصیاتی دارد تا بتوانید تصمیمی درست اتخاذ کنید چرا که سرمایه گذاری آن هم در بازار ملک همیشه نیازمند داشتن اطلاعات درست و گرفتن مشاورات دقیق است. در مقاله کوتاه می خواهیم شهر های مختلف ترکیه که در آنها بازار ملک رواج دارد و هلدینگ های مختلف در حال ساخت و ساز در آنها هستند را به شما معرفی کنیم.

از حرفه ای ها ملک بخرید

پرونده های قضایی بسیاری در زمینه ملک در ترکیه وجود دارد، به طور مثال افراد در پروژه هایی سرمایه گذاری کرده اند که از ابتدا دارای مجوز های لازمه نبوده ولی تمامی پول را از مشتریان خود گرفته اند و در نهایت موفق به گرفتن سند برای واحد های ملکی نشده اند و یا برخی از این شرکت های ساخت و ساز وابسته به فردی که متهم به کودتا چند وقت پیش ترکیه شناسایی شدند بنابراین اموال آنها مصادره شد و سرمایه گذاران آن پروژه بلاتکلیف! بنابراین قبل از اینکار حتما با وکلای مجرب مشورت کنید.

از کجا اطلاعات خرید ملک در ترکیه را پیدا کنیم؟

شرکت حقوقی تجاری تراست گلوبال مفتخر است تا اعلام کند که با سه تا از بزرگترین و حرفه ای ترین شرکت های ساخت و ساز در ترکیه همکاری کند و نمایندگی های این شرکت ها را اخذ نماید، این شرکت ها عبارتند از گروه شرکت های دلتا، شرکت ساختمانی تی جی پی ترکیه و شرکت باباجان هلدینگ که شما می توانید در صفحه نمایندگی های اخذ شده به صفحات این شرکت ها مراجعه کنید و اطلاعات کامل پروژه های این شرکت ها را مطالعه فرمایید.

خرید ملک در استانبول ترکیه

شهر استانبول از جمله شهر های ترکیه می باشد که از بهترین بازار های خرید و فروش ملک را دارد. این شهر در بین آسیا، اروپا و خاورمیانه واقع شده و مسیرهای تجاری بسیاری از این شهر میگذرند. استانبول طی ۱۰ سال گذشته در تلاش برای پاسخگویی به نیازهای مسکن، موجی از توسعه و شهرسازی را تجربه کرده است. قیمت‌ ها در مناطق با کیفیت مرکزی به سرعت در حال افزایش هستند. با وجود اینکه املاک خیلی خوبی در حومه ‌های شهر وجود دارند اما املاک مرکزی در نیشان تاشی، بیوگلو و بشیکتاش در حال حاضر قیمت‌ های بسیار بالای را در بازار دارند، هرچند این املاک بازدهی اجاره بها را دوباره به دست می آورند و سالانه به بهای املاک خود می‌ افزایند. برای افرادی که دارای بودجه اندک هستند، در حال حاضر طیف گسترده‌ای از املاک لوکس در باسین اکسپرس و سایر مناطق اروپایی وجود دارند که در آنها می ‌شود به سادگی به مرکز شهر دسترسی پیدا کرد. مناطقی مانند باسین اکسپرس، بزرگراه رسانه و دیگر مناطقی که در نزدیکی پروژه کانال جدید نیواورلین واقع شده ‌اند، آپارتمان‌ های لوکس کوچکی را در خود دارند که میتوان از آنها در جهت یک سرمایه گذاری هوشمندانه استفاده کرد. انواع مختلفی از املاک استانبول برای فروش را مشاهده کنید.

خرید ملک در بدروم ترکیه

اگربه دنبال املاک و مستغلات لوکس ساحلی در ترکیه هستید، بدروم بهترین مکان برای شروع جستجو است. شبه جزیره بدروم در سمت راست ریورای ترکیه و در سواحل دریای اژه واقع شده‌ است. این شهر دارای منظره های بی نظیر، آب و هوای استثنایی و شرایطی مناسب است. گزینه ‌های انتخابی برای شما به راحتی در محدوده‌ هایی از مکان های مختلف وجود دارند که همگی مناظر بی نظیری از مناطق کوهستانی، دریا و جنگل را ارائه می‌دهند. برای ثروتمندان، املاک بسیاری در بدروم برای پیشنهاد وجود دارد. یالی کاواک، مرکز خرید پالمارینا و مناطق ایده آل برای سواری قایق بادبانی، از مکان‌های دیدنی در بدروم هستند. در اوقات پرجمعیت سال، این محل جمع کثیری را اعم از؛ افراد علاقه مند به شنا در آبهای این نواحی، افراد علاقه مند به خرید از ورساچی و همچنین افراد علاقه‌ مند به صرف شام در رستوران را به خود جذب می ‌کند. املاک لوکس بسیاری در یالی کاواک برای فروش وجود دارند. این املاک شامل عمارت‌ های بزرگی را درخود دارند که مناظر بی نظیری را رو به دریا ارائه میدهند. تورک بوکو، در سواحل شمال غربی ، یکی از گزینه ‌های دیگر است  که مکان مورد علاقه افراد مشهور و همچنین افراد علاقه مند به قایق ‌های بادبانی است. قایقرانی از تفریحات کوچک و فصلی و افراد برای انجام این نوع از تفریح خانه ‌هایی دارند که اکثرا دور از چشم دیگران است. مکان ‌های دیگر عبارتند از گوندوغان،  روستایی ایده آل و جذاب برای کسانی که به دنبال گریز از شلوغی شهر هستند، و گوموشلوک، روستای ماهیگیری سابق که در حال حاضر به داشتن مناظر زیبایی از ستاره‌ها معروف است.

خرید خانه در کالکان ترکیه

شهر کوچک کالکان، در خلیج کوچکی میان فتحیه و آنتالیا قرار دارد و از موقعیت مکانی خیلی خوبی برخوردار است. مرکز این شهر از طرف بندرگاه شروع می ‌شود و تا خیابان ‌های کوچکی امتداد دارد که در آنها رستوران ‌های مرسوم، مغازه‌ های نقره، کافه‌ های مخفی، بوتیک‌ ها و گالری ‌های مجلل بسیاری وجود دارند. در سمت پشتی، در نقاط بلند مشرف به خلیج، جزیره یونانی میس قابل مشاهده است. بسیاری از هتل‌ ها و ویلا‌ های لوکس ترکیه در این منطقه عمدتا به رنگ سفید هستند و در اکثر نقاط وجود دارند. بدون شک کالکان یکی از مناطق تاثیر گذار است. برای سرمایه گذاران املاک، گزینه ‌های بسیاری  اعم از؛ آپارتمان‌ هایی با مناظر دریایی، منازل مدرن مدرن  و ویلا‌ های لوکس در کالکان وجود دارد که شامل تعداد بسیار زیادی از استخر ‌های شگفت انگیز هستند. اگر یک پاتوق کوچک و تمیز مد نظر شما باشد، املاک موجود در کالکان، ممکن است با نیاز‌ های شما منطبق باشند.

خرید ملک در گوچک ترکیه

گوچک مجتمع کوچک و پیشرفته ‌ای است که بخاطر داشتن ۱۲ جزیره و مکان ‌هایی بی نظیر برای قایق های بادبانی، مشهور شده است. این شهر به طور طبیعی یک شهر بندری است و املاک لوکس بسیاری را در خود دارد. این شهر در طول سال های زیادی مسافران و سرمایه گذاران املاک بسیاری را به خود جلب کرده است. گوچک به راحتی در دسترس است و تنها ۲۰ دقیقه از فرودگاه بین المللی دالامان فاصله دارد و برای ملوانانی  که مایل به اکتشاف جزایر فیروزه‌ ای ترکیه و بسیاری از جزایر دیگر یونان هستند، مکان بسیار ایده الی است. مرکز این شهر همه ضروریات یک زندگی خوب را در خود دارد. رستوران‌ های تجملی، بوتیک های منحصر به فرد، کافه ‌های مرسوم، و فروشگاه‌ های مدرن، همگی با جستجویی ساده، در اطرف بندر قابل دسترس هستند. گوچک مکان منحصر به فردی است و بسیار از املاک فروشی در آن از کیفیت و قیمت بالایی برخوردار هستند. ویلا های لوکس دارای محلی برای پارک قایق‌ ها، اپارتمان‌ های میلیون دلاری با منظره‌ های روبه خلیج و بسیاری دیگر از ویلاهای لوکس دارای مناظر رو به دریا، در دامنه ی تپه ‌ای که از آن شهر قابل مشاهده است، قرار دارند. اگر یک قایق بادبانی دارید و یا از زندگی با کیفیت لذت می ‌برید، گوچک مکان خوبی برای شما است.

با ما تماس بگیرید

در صورتیکه تمایل به خرید ملک در هر یک از شهر های ترکیه را دارید به راحتی می توانید با مشاورین حرفه ای ما تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان و تخصصی آنها در زمینه خرید و فروش ملک بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری مطلب: